וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה-סכנין: הולכים על ת'ריפיט

אחרי שני ניצחונות רצופים, הקבוצה מהשרון מחפשת שלוש נקודות ביתיות ראשונות העונה. אלישע לוי: "צריך לאגור נקודות לימים קשים"

פתיחת הליגה העגומה של מכבי הרצליה פינתה את מקומה בשני המחזורים האחרונים לניצחונות מתוקים. הרצליה, שנלחמת על כל נקודה במאבקי התחתית, מסתכלת מלמעלה על שתי התל אביביות, הפועל ומכבי, אבל פרדי דוד ושחקניו מודעים לעובדה כי הם עדיין הפייבוריטים הגדולים לרדת ליגה. הקבוצה מהשרון התכוננה השבוע למשחקה הביתי נגד הפועל בני סכנין (שבת, 18:15), בסופו שמח פרדי דוד לגלות כי לרשותו עומד סגל מלא למשחק, ללא מורחקים או פצועים.

הבלם הברזילאי מרסיו ג'ובאניני, צפוי לאייש את הגנת הרצליה בצוותא עם הבלם הסלובני מטייה מורץ'. הקשר כפיר אדרי חזר מעונש הרחקה, ויעמוד לרשותו של דוד במרכז השדה. שני ניצחונותיה הקודמים של הרצליה הושגו בחוץ, ובמועדון כמהים לניצחון ליגה שלישי ברציפות שיעניק שלוש נקודות ביתיות ראשונות.

הרכב משוער: איתמר ניצן, מטייה מורץ', מאורסיו ג'ובאניני, חיים מלכה, איתן עזריה, מהראן ראדי, דייהו דיוויס, שלו מנשה, עומר בוקסנבוים, אסף קריספיס (כפיר אדרי), סעיד מקאסי.

אלישע לוי רוצה להמשיך לאגור נקודות

לאחר הניצחון על הפועל תל אביב בשבוע שעבר, יבקשו שחקני בני סכנין להמשיך בתנופה גם מול מכבי הרצליה, ולשמור על מעמדם בצמרת. לרשות המאמן אלישע לוי יעמוד סגל מלא, כולל הקשר חאלד חלאיילה, שעבר שבוע קשה עם מות דודו.

מאמן הקבוצה, אלישע לוי, לא מקל ראש ביריב: "צפוי לנו משחק קשה מאוד מול קבוצה טובה, שבאה בתנופה אחרי שני ניצחונות רצופים. אני מקווה שנמשיך את היכולת הטובה מהמשחק נגד הפועל תל אביב. אנחנו צריכים לבוא מוכנים למשחק קשה".

בעקבות דבריו של הבלם, יא יא פטי, שאמר שהוא מאמין כי סכנין מסוגלת לקחת אליפות, אומר המאמן לוי: "זה שהוא רוצה אליפות זה טוב ויפה, אבל כרגע אנחנו צריך לאגור נקודות לימים קשים, והלוואי שנצליח להתמיד בחלק העליון של הטבלה".

הקפטן מאיר כהן: "מצפה לנו סדרה קשה של שני משחקי חוץ רצופים, מחר נגד מכבי הרצליה ובשבוע הבא מול הפועל כפר סבא. אם ניקח משני המשחקים נקודות נוכל להסתכל על החלק העליון של הטבלה. אם נפסיד, ניאלץ להתמודד בתחתית".

עוד הוסיף הקפטן ואמר: "האווירה בקבוצה מצויינת, הקבוצה מגובשת, כולם אצלנו כמו משפחה אחת גדולה, ואולי זה הסוד של סכנין".

בקבוצה לא מתרגשים מהניסיונות של יעקב בוזגלו לשדך את בנו מאור לסוכנים שונים במטרה להעביר אותו לקבוצה באירופה, אולי אפילו בחלון ההעברות בינואר הקרוב. בקבוצה אומרים כי מבחינתם למאור בוזגלו יש חוזה חתום עד סיום העונה.

הרכב משוער: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, לוקאש סורמה, ג'ון קולמה, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully