וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-כפר סבא: "בבית אנחנו חייבים לנצח"

קבוצתו של רן בן שמעון תנסה להתאושש מההפסד למכבי חיפה ולשמור על מאזן ביתי מושלם מול הפועל כפ"ס, שתשחק כנראה ללא לויטה

בעירוני קריית שמונה הושלמו ההכנות לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא (שבת, 14:30). לאחר ההפסד המאכזב בשבוע שעבר בקריית אליעזר, יבקשו חניכיו של רן בן שמעון לחזור למסלול הניצחונות, ולשמור על מאזן מושלם של 100 אחוזי הצלחה במשחקי הבית.

מהרכב הקריה יעדרו הקשר המורחק עבאס סוואן, החלוץ הפצוע פיטר אופורי קוואייה שעבר ניתוח, וכן המגן הפצוע מאור פרץ, שעדיין לא ערך הופעה במדי הקבוצה מאז הצטרף. להרכב יחזור החלוץ הניגרי יירו בלו, שחוזר מעונש הרחקה. הקשר גיא צרפתי הפצוע יהיה כשיר ויעמוד לרשות המאמן. בקריה אומרים: "למרות ההרכב החסר, בבית אנחנו חייבים ומסוגלים לנצח".

המאמן רן בן שמעון, שתירגל באימון הבוקר את ההרכב הצפוי, אמר: "הולך להיות משחק קשה. ראיתי העונה את כפר סבא, הם קבוצה טובה מאוד עם שחקנים מאוד מוכשרים, ואנחנו נצטרך לבוא מוכנים. מצד שני גם לנו יש שחקנים טובים ויהיה משחק מעניין".

החלוץ יירו בלו: "אני רעב לכדורגל ורוצה לעזור לקבוצה שלי. אנחנו משחקים בבית ואין סיבה שהנקודות לא יישארו בקריית שמונה. נכון שיש לנו הרכב חסר, אבל יש לנו קבוצה טובה ומחליפים טובים".

היום בבוקר (שישי) נפתחו הקופות באצטדיון למכירה מוקדמת של כרטיסים. בימים האחרונים לא נרשם ביקוש לכרטיסים כמו לפני המשחק מול מכבי תל אביב, אבל בקבוצה מצפים לאצטדיון מלא. על הסדר במשחק מחר ישמרו 45 שוטרים ו- 30 סדרנים.

ההרכב המשוער: שביט אלימלך, ברק בכר, יניב לביא, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, עמנואל אמנגוואה, גואל צ'ירסוואה, יוסי דורה, גיא צרפתי, יובל אבידור, יירו בלו.

"הביטחון של לויטה נפגע"

הפועל כפר סבא תערוך הבוקר את האימון המסכם שלה לקראת המשחק בקריית שמונה, ומשם תצא למלון הגושרים, בו תתאכסן לקראת המשחק מול עירוני קרית שמונה. המאמן אלי אוחנה תירגל במהלך השבוע בהרכב הראשון את השוער גיא חיימוב, ונראה שזאת לאור היכולת החלשה שגילה לויטה במשחק נגד מכבי הרצליה. בכל מקרה, את ההחלטה הסופית לגבי ההרכב הראשון יגבש אוחנה רק מחר.

"הבטחון של לויטה נפגע", סיפר אחד מחבריו של השוער לקבוצה. "הוא חזר מצפון אירלנד 'עייף', נתן הצגה לא טובה ולפי האימונים אוחנה מתכוון לספסל אותו". החלוץ אבי קנפו ממשיך לגלות יכולת טובה באימונים ואוחנה מעדיף אותו על פני החלוץ הקמרוני יוליוס אגבור, שנראה שעדיין לא התאקלם בקבוצה. אביחי ידין שלא שיחק במחזור הקודם עקב הרחקה חוזר להרכב.

הרכב משוער: גיא חיימוב (אוהד לויטה); אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו, לירודאו גונזלבאש; אלירן סיימון, אביחי ידין, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ'; אבי קנפו, סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully