וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלוג של שלף: הכי רחוק מטוטנהאם

עו"ד אורי שלף

26.10.2007 / 12:59

הניגוד המושלם להמולה הטהורה סביב הפועל אוסישקין הוא מחירי הכרטיסים למשחק קבוצת הכדורגל באופ"א. מתוך הבלוג של אורי שלף

ביום שני הגעתי לאולם הספורט בהדר יוסף כשעתיים לפני משחק הבית השלישי בהיסטוריה הקצרה שלנו בליגה ב' נגד הפועל גבעתיים. באותו הזמן כבר היו בפתח האולם מספר נערים שלדעתי בילו שם את הלילה רק בכדי שאולי ויתמזל מזלם לזכות במנוי הראשון של הפועל אוסישקין, מספר סידורי 001. מסביבם כמה עשרות אוהדים לבושי אדום שהתנדבו לעזור בכל הלוגיסטיקה העוטפת אירוח משחק בית: קופאים, מוכרי כרטיסים, מוכרי מנויים, מחלקי חולצות, עמדות הרשמה, כרוז, די ג'יי, אנשי המזכירות, מנהל הקבוצה, עוזר למנהל הקבוצה, נער המים, איש הסטטיסטיקה.... חלקם חברי עמותה , חלקם ילדים וכולם אוהדים, אנשים יקרים שהם הפועל אוסישקין.

30 שנה אני הולך למשחקי כדורסל, 15 מהם אני זוכר במעורפל, אבל בתופעה כזאת עוד לא נתקלתי: ארגזים של חולצות באוויר, עמדות הרשמה מוקמות וממוקמות ביעילות שאופיינית לפריקה וניקוי של נשק ע"י חייל קרבי, רשימות של חברי העמותה (שמספרם אם כבר שאלתם עבר את ה-500), 200 מינויים שנתיים למשחקי הקבוצה שנמכרו תוך שעה, 350 כרטיסים, 600 צופים וניצחון שלישי רצוף. הרבע הרביעי ייחרט בתודעה לנצח כנראה, לא כי שמחוני חטף עוד כדור, אלא כי פתאום, בלי שאף אחד שם לב נוצר לקבוצה המנון: "רק הפועל אוסישקין" לפי הלחן של "חלומות" של רוחמה רז ( אייל גולן למאזיננו הצעירים) – להיט !

השבוע קפצתי למשרד הכרטיסים המקומי על מנת לרכוש לי במחיר מופרז זוג כרטיסים למפגש של קבוצת הכדורגל נגד טוטנהאם במסגרת גביע אופ"א. בעודי מזמזם את הימנוננו החדש, עת המתנתי בסבלנות בתור, שאל אותי אוהד, עמית לתור, מתי המשחק? ראית תור אז נעמדת? עניתי לו, באת לקנות כרטיס לטוטנהאם ואתה לא יודע מתי המשחק...? מה קורה איתך בנאדם ?...איזה טוטנהאם? הוא צעק עלי, הפועל אוסישקין ! הייתי נגד גבעתיים היה תענוג, מתי המשחק הבא? ימכרו שם גם מינויים? כי שמעתי שהוצאו למכירה רק 400.

איך אפשר לעזור לך? שאלה אותי בחלוף דקה הבחורה בקופה בעודה שולפת מארנקה משהו שנראה כמו מנוי, הייתי במשחק ... לא תיפקדו החבר'ה בחצי הראשון.. מעניין מי קיבל את מנוי מספר 001... כמה הייתי משלמת בשביל שיהיה לי את המנוי הזה...אני מנוי מס' 156 ואתה? אני? חשבתי לעצמי, מנסה להתחבר למציאות, כנראה שאימא שלי צדקה ואני באמת חי בסרט...

יום רביעי הסרט ממשיך במשחק חוץ נגד אס"ח ישראל, 20:30, אולם "קריית הצעירים" ברמת השרון. יהיה מרגש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully