וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסונותיו של קובי

26.10.2007 / 12:01

כוכב הלייקרס נפצע בפרק כף היד, אבל צפוי לחזור להתאמן בשבת. הכנה: פניקס גברה על דנבר, טורונטו על קליבלנד ואורלנדו על הספרס

כאילו לא הספיקו כל הצרות שמגיעות מכיוונו של קובי בריאנט בתקופה האחרונה, עכשיו גם, כמיטב המסורת, מגיעה הפציעה, שמתווספת לרשימה ארוכה של מושבתים בלייקרס. "הברך שלי בסדר, אבל פרק כף היד שלי לא כל כך", סיפר קובי בסיום המשחק נגד יוטה, בו נפגע מהתנגשות של מהמט אוקור.

בריאנט צפוי להחמיץ לפחות את משחק ההכנה של הלייקרס מול סקרמנטו. "נעדכן את מצבו של קובי בשבת, כשהוא יגיע לאימון".

דנבר-פניקס 116:113

הרוקי די.ג'יי סטרוברי והשלשה שלו 3.3 שניות לסיום, השיגה לסאנס את ניצחונם החמישי בשבעת משחקי ההכנה. הסאנס גם חגגו את חזרתו של אמרה סטודמאייר לחמישייה הראשונה. את דנבר הוביל כרמלו אנתוני עם 22 נקודות וג'יי. אר סמית' עם 17 ב-25 דקות. פניקס נהנתה מיום מוצלח של גרנט היל עם 17 נקודות וסטרוברי עם 14. שון מריון תרם 14 נקודות ושמונה ריבאונדים עבור הסאנס.

קליבלנד-טורונטו 111:78

חזרתו של כריס בוש, שנפצע בברכו, לפרקט הייתה החדשה הגדולה עבור טורונטו, עוד יותר מהניצחון על הקאבלירס. האול סטאר של הראפטורס קלע בהופעת הבכורה שלו 12 נקודות. "הברך בסדר", אמר בוש לאחר המשחק, "היה טוב לצאת ולשחק, אני שמח ששיחקתי". קרלוס דלפינו קלע 18 נקודות ותשעה ריבאונדים עבור הרפטורס. ג'ייסון קאפונו הוסיף 12 וחוזה קלדרון וקריס האמפריס תרמו 11 כל אחד לניצחון הרביעי של טורונטו בששת משחקי ההכנה. "הייתי מרוצה מכולם", אמר מאמן הרפטורס, סם מיצ'ל, בסיום.

לברון ג'יימס קלע 17 נקודות ומסר תשעה אסיסטים עבור קליבלנד, לה זה כבר הפסד חמישי בתקופת ההכנה, כאשר דיימון ג'ונס קלע 16 ולארי יוז תרם 14. "יש בהחלט מקום לדאגה כשאנחנו נראים כך מבחינה הגנתית", אמר ג'יימס, "הפסדנו כדורים, יותר מדי טעויות. זה משהו שאנחנו חייבים ללמוד ממנו".

סן אנטוניו-אורלנדו 99:90

אורלנדו מג'יק סוף סוף הצליחה לבחון את הקומבינצייה שלה בתוך הצבע עם דווייט הווארד ורשארד לואיס. אחרי רבע ראשון קשה, המאמן סטן ואן גאנדי אהב את מה שהוא ראה. לואיס קלע 16 נקודות במשחק ההכנה הראשון שלו בשלושת השבועות האחרונים, והוביל את המג'יק לניצחון 90:99 הלילה. "ניסינו לגרום ליריבה לשלם על הדאבל טים שהם עושים לנו", אמר לואיס.

זו הייתה ההזדמנות האחרונה של לואיס ואורלנדו למצוא את הקצב הנכון לפני המשחק הראשון ברביעי הקרוב מול מילווקי. "הרגליים שלי כבדות", מספר לואיס, "התעייפתי, אבל הייתי צריך לעשות את זה כדי להגיע מוכן לעונה".
את סאן אנטוניו מאנו ג'ינובילי עם 21 נקודות ב-27 דקות, כשלזה הוא הוסיף חמישה אסיסטים. טוני פארקר ליווה את הארגנטינאי עם 18 נקודות ושמונה אסיסטים. את המג'יק הוביל קרלוס ארויו עם 16 נקודות, ורשארד לואיס עם מספר דומה. דווייט הווארד תרם 11 נקודות ו-13 ריבאונדים.

תוצאות נוספות:

מילווקי-שיקאגו 97:81
פילדלפיה-ניו ג'רזי 83:91

* רודני סטאקי, הרוקי של דטרויט, ייעדר כשישה שבועות מהמגרשים אחרי ששבר את ידו בניצחון על וושינגטון אתמול. סטאקי, שנלקח על ידי הפיסטונס בבחירה ה-15 בדראפט האחרון, הרשים מאוד במשחקי קדם העונה והיה צפוי להשתלב ברוטציה של פליפ סונדרס כבר בתחילת העונה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully