וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה-מכבי חיפה: רוני לוי מתכונן לקרב ענקים

מאמן הירוקים מזהיר את שחקניו לקראת המפגש המסקרן בקופסה: "אנחנו צריכים לבוא מרוכזים". יאמר חילק צ'ופרים לשחקנים

חיפה ערכה הערב (חמישי) את האימון המסכם לקראת המשחק בנתניה. החלוץ שלומי ארבייטמן חזר להתאמן, אך לא נראה שייכלל בסגל. רוני לוי המשיך לתרגל את ההרכב הראשון שפתח מול עירוני קרית שמונה. הקשר ליאור רפאלוב: "המשחק מול מכבי נתניה חשוב מאד עבורנו כדי שנמשיך במומנטום לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים, שזה קרב ענקים שיכול לשנות את פני הצמרת". לגבי המשחק הקרוב אמר הקשר: "זאת קבוצה שהפסידה פעם אחת העונה, עם הגנה מצוינת. אנחנו צריכים לבוא מרוכזים".

הקשר, כזכור, בילה לאחרונה זמן רב ביציע. על כך הוא אמר: "זה לא היה קל. חזרתי לסגל רק בשבוע שעבר. זה לא סוד שהייתי עם הראש למטה בתקופה הזאת למרות שהקבוצה ניצחה. לא נעים להיות מחוץ לסגל. אני שמח שחזרתי. חשובה לי מאוד הצלחת הקבוצה ואם אצליח לשנות את ההצלחה האישית שלי עם הקבוצה אשמח יותר. אני לא רוצה להסתכל על מה שהיה".

רוני לוי הוסיף: "היו לי הרבה שנים יפות במגרש בנתניה. מדובר במגרש מאוד ביתי ומי כמוני יודע את זה. נתניה קבוצה טובה ואיכותית, אבל לנו יש את המטרות שלנו. לגבי המשחק מול בית"ר, "אנחנו לא מסתכלים כרגע על המשחק הזה, אלא חושבים על המשחק מול נתניה, שהוכיחה לאורך כל התקופה שיש לה הגנה יציבה שממעטת לספוג ואנחנו עושים את זה רק לאחרונה. חשוב שנשמור על זה ועל רצף של משחק הגנה טוב. אני מקווה שנצליח לפרוץ את מערך ההגנה שלה".

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דייגו קרוסה, דקל קינן, פיטר מסיללה, ג'ובאני רוסו, רנאטו, בירם כיאל, פאוליניו, גוסטבו בוקולי, יניב קטן.

יאמר העניק 1,000 דולרים לשחקנים באימון המסכם

בעלי מכבי נתניה, דניאל יאמר, קיים את הבטחתו מהשבוע ובצוהרי היום (שישי) הגיע חבר ההנהלה, קובי בלדב, לאימון המסכם שערכה הקבוצה באצטדיון הקופסה וחילק לשחקנים מעטפות שכוללות בונוס של 1,000 דולרים על הניצחון 0:2 מול מכבי תל אביב . כזכור, קפטן נתניה, לירן שטראובר, ששוחח לאחר המשחק עם הבעלים, קיבל הבטחה מיאמר על "הפתעה". את הבונוס לא קיבלו שחקנים שלא נכללו בסגל הקבוצה למשחק ברמת גן, כך שאמייה טגה הפצוע ואיתי שכטר המורחק לא זכו להטבה.

יאמר התייחס למשחק מול מכבי חיפה ואמר: "הולך להיות מחר משחק קשה מאוד, אני מקווה שנעשה עבודה טובה גם הפעם". יאמר התייחס למצבה של הקבוצה המדורגת במקום השני ולאתגרים העומדים בפניה בעתיד ואמר: "אני שמח שהכל הולך לנו טוב, אבל יש עוד הרבה משחקים בפנינו והרבה דברים יכולים לקרות בזמן הזה ולכן בשלב הזה אנחנו נהנים משבוע לשבוע".

על פי האימון המסכם, קלמי סבן, שערך אימון מלא, צפוי לפתוח במשחק, למרות שגם סטניסלאב אנגלוביץ' מצוי חזק בתמונת ההרכב, בעמדת המגן הימני. דלה ימפולסקי, שעלה בהרכב בשבוע שעבר יחזור לספסל בשל שובו להרכב של החלוץ, איתי שכטר, שחוזר לאחר הרחקה. השוער לירן שטראובר, שערך אתמול אימון מלא לאחר יומיים בהם נח על פי החלטת הצוות המקצועי והרפואי, צפוי לפתוח בהרכב מחר.

עטר, שערך אתמול אסיפה טקטית, במהלכה צפו השחקנים בקלטות ערוכות מקטעי המשחק מול מכבי תל אביב, ערך הקרנה דומה גם היום. "לקראת כל משחק אנו עושים הכנות ושיעורי בית על היריבה", סיפר עטר, "אני עומד על הנקודות החזקות והחלשות של היריבה וכך גם נערכנו לקראת מכבי חיפה".

הפסד של כ-40 אלף שקלים, זהו אומדן הנזק שתישא מכבי נתניה בעקבות סגירת יציע 5 על ידי המשטרה ומהנדסי העירייה, שנכחו אתמול באצטדיון והחליטו שלא לפתוח את היציע, שכלל הנראה יהיה סגור עד תום העונה בשל העלויות הגבוהות שכרוכות בשיקום הקיר. כזכור, מכבי נתניה עוזבת את הקופסה בתום העונה, בשל העלויות הגבוהות הכרוכות בשיפוץ הוחלט לסגור את היציע עד תום העונה.

כ-1,200 כרטיסים כבר נמכרו מתוך 3,500 שהוקצו למכירה למשחק מול מכבי חיפה. 700 הכרטיסים שהוקצו לטובת אוהדי מכבי חיפה מתוך ה-1,900 שהוקצו כבר נמכרו ובמכבי נתניה בטוחים שמחר האצטדיון יהיה מלא עד אפס מקום.

אמייה טגה, שנפצע וייעדר מהמגרשים בחודשיים וחצי הקרובים, אמר לתוכנית "ספורט סיטי", ברדיו 106 FM: "אני בהחלט מתגעגע למגרשים, אין לי מילים להודות למכבי נתניה ולבעלים. אמרתי מספר פעמים תודה אבל אני מרגיש שזה עדיין לא מספיק. כשחקן בית, אני חייב לתת את כל כולי למועדון שדואג לי כל כך".

במשחק מחר מול מכבי חיפה יעלו ילדי קבוצת ילדים ג' של מכבי נתניה יחד עם הקבוצה הבוגרת לכר הדשא. בין הילדים גם בנו של רוני לוי, מאמן חיפה, שיעלה כשהוא אוחז בידו של לירן שטראובר ואחיו הקטן של אלירן דנין, המשחק במכבי חיפה, יעלה כשהוא אוחז בידו של אבי סטרול.

הרכב משוער: לירן שטראובר, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין, קלמי סבן (סטניסלאב אנגלביץ'), זנו בונדאה, אלמוג כהן, תמיר כהן, אוקוצ'ה, ג'ורג' בה, איתי שכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully