וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע בחצי הגמר בסיאול

26.10.2007 / 14:28

ניצח את דניאל קולרר האוסטרי 3:6, 1:6 ויפגוש בחצי הגמר את איבו מינר הצ'כי. רם וארליך הפסידו בחצי הגמר בליון, דוידנקו נקנס ב-2,000 דולר

אחרי הניצחונות הגדולים בחודש שעבר על גונזאלס ומאסו במסגרת גביע הדייויס וההעפלה לרבע גמר טורניר טוקיו, ממשיך דודי סלע להתקדם, כשהמטרה היא כבר לא המאייה הראשונה, אלא הרבה מעבר לכך.

הבוקר (שישי) ניצח סלע את דניאל קולרר, האוסטרי המדורג 154 בעולם, במסגרת רבע גמר טורניר הצ'לנג'ר בסיאול (על סך פרסים של 125 אלף דולר). סלע ניצח בתוצאה 3:6, 1:6. בחצי גמר יפגוש סלע את איבו מינר הצ'כי, המדורג 161 בעולם, שגבר ברבע על נציג ישראלי אחר, הראל לוי 6:3, 2:6, 4:6. בעקבות הניצחון וההעפלה הגדולה לחצי גמר הצ'אלנג'ר בסיאול, צפוי סלע להתקרב לאזור המקום ה-80 בדירוג העולמי. חוץ מזה, סלע גם הבטיח לעצמו פרס כספי של 6,275 דולר.

יוני ארליך ואנדי רם היו קרובים מאוד היום לעלות לגמר טורניר ליון בצרפת (על סך פרסים של 680,250 יורו), אבל הפסידו בסופו של דבק בשובר שיוויון מכריע בחצי הגמר. הצמד הישראלי התמודד מול לוקאש קובוט הפולני ולובו זובקו הקרואטי. ארלים ורם הפסידו במערכה הראשונה 7:6 (7:4 בשובר שיוויון), אבל התאוששו בשניה וניצחו 4:6. המערכה השלישית הוכרעה בשובר שיוויון אחד, בו ניצח הצמד הפולני-קרואטי 5:10.

הנהלת ה-ATP קנסה את דוידנקו על חוסר מאמץ

ניקולאי דוידנקו, שכבר נמצא תחת חקירה בחשד שהפסיד משחק בכוונה לפני כחודשיים, נקנס היום על ידי הנהלת ה-ATP ב-2,000 דולר, על כך שלא התאמץ במשחקו אתמול בסיבוב השני של טורניר סנט פטרסבורג (סך פרסים של מיליון דולר), בו הפסיד לקרואטי האלמוני מארין צ'יליץ', המדורג 102 בעולם.

כזכור, דוידנקו ניצח בקלות במערכה הראשונה, אך סדרה של שגיאות כפולות וטעויות לא אופייניות של הרוסי העניקו את הניצחון לצ'יליץ', מה שהעלה אצל שופט המשחק את החשד שדוידנקו מנסה להפסיד בכוונה, והוביל להזהרתו במהלך המשחק, והיום גם לקנס כספי. דוידנקו מצידו הקפיד להכחיש מכל וכל את ההאשמות נגדו, וטען שהעייפות הרבה גרמה לו להפסיד את המשחק. מה שבטוח הוא שמעתה כל משחק של המחבט מספר 1 של רוסיה ייבחן בזכוכית מגדלת, מחשד לכך שגורמים עבריינים משפיעים על תוצאות משחקיו.

היום מצא את עצמו גם דימיטרי טורסנוב הרוסי מחוץ לטורניר, אחרי שנכנע ברבע הגמר למדורג שני, אנדי מארי, 6:3, 6:7, 6:4. בחצי הגמר יחכה לסקוטי מקומי נוסף, מיכאיל יוז'ני, שיריבו ברבע הגמר, פיליפ קולשרייבר, פרש במהלך המשחק בתוצאה 4:6 ליוז'ני.

ירקו ניימינן הפיני (29 בעולם) המשיך להפתיע בטורניר באזל (סך פרסים של 850,250 אלף יורו), ואחרי שהדיח את ג'יזרמו קניאס בשמינית הגמר, הדהים ברבע הגמר את המדורג שני בטורניר, פרננדו גונזאלס, כשגבר עליו 3:6, 5:7, ופגע בסיכוייו של הצ'יליאני (7 בעולם) להתברג בטורניר המאסטרס היוקרתי בשנחאי בסיום העונה. בחצי הגמר יפגוש ניימינן את הקפריסאי מרכוס בגדאטיס, שגבר על פול הנרי מתיו הצרפתי 2:6, 6:7.

המשחק הדרמטי של היום היה רבע הגמר בין הצ'כי המוכשר תומאס ברדיץ' לענק הקרואטי איבו קרלוביץ'. השניים נאבקו למעלה משעתיים וחצי, במהלכם המטיר קרלוביץ' 38 (!) אייסים על הראש של יריבו, וניצח לבסוף במותחן ענק 7:6 (5:7) 6:7 (2:7) 6:7 (13:15) וזכה לכבוד לפגוש בחצי הגמר את רוג'ר פדרר, שניפנף מוקדם יותר את הגרמני המתקמבק ניקולס קיפר 3:6, 2:6.

בטורניר הנשים בלינץ (סך פרסים של 600 אלף דולר) הודחה המדורגת ראשונה, אנה צ'אקבטדזה, ברבע הגמר אחרי שהובסה ללא תנאי 6:1, 6:0 בידי פטי שנידר השוויצרית. צ'אקי, הנראית מותשת לחלוטין בשבועות האחרונים, תתנחם בכך שאת מקומה בטורניר המאסטרס במדריד היא כבר הבטיחה. יריבתה של שנידר בחצי הגמר תהיה הצ'כית הצעירה ניקול ואידיסובה, שניצחה את דינארה סאפינה הרוסיה 3:6, 6:7.

המדורגת שניה, דניאלה האנטוחובה, התגברה על קריסה בלתי מוסברת במערכה השניה כדי לנצח את האוקראינית אלונה בונדרנקו 4:6, 6:1, 3:6, והיא תפגוש את המדורגת שלישית, מריון ברטולי, שהדיחה אוקראינית אחרת, יוליה ווקולנקו עם ניצחון 1:6, 6:1, 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully