וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטני סימס מתקרב לירושלים

שגיא ניר

26.10.2007 / 9:31

הסנטר שוחרר ממחנה טרום העונה של אינדיאנה, ועשוי להצטרף למחזיקת הגביע. מרכוס סלוטר עדיין בסגל מיאמי, גם הוא בתמונה

אחרי ציפייה ארוכה, ומעקב מדוקדק אחרי הנעשה במחנות ה-NBA, עשויה הפועל ירושלים להשלים בקרוב סוף סוף את החוליה החסרה בפאזל, ולצרף את הפורוורד הזר החסר לה כל כך.

התפתחויות של השעות האחרונות מקרבות למלחה את אחד מהשניים - קורטני סימס או מרכוס סלוטר, שהוזכרו כמועמדים בתקופה האחרונה, ואף הושגו עם נציגיהם הבנות כספיות עקרוניות.

סימס (24, 2.10 מ') שוחרר הלילה (בין חמישי ושישי) ממחנה טרום העונה של אינדיאנה. למרות 11.5 נקודות ו-6.2 ריבאונדים למשחק במישיגן בעונה האחרונה הוא לא נבחר בדראפט 2007, וכאמור לא הצליח להיכנס לסגל הסופי של הפייסרס.

סלוטר (22, 2.03 מ'), ששיחק בעונה האחרונה בטורקיה בקבוצת קרשיאקה, שיחק במכללת סן דייגו סטייט ויצא מוקדם לדראפט 2005 בו לא נבחר. סלוטר עדיין נמצא בסגל טרום העונה של מיאמי, אך עשוי להיחתך ממנו בקרוב. הלילה ביצעה מיאמי טרייד עם מינסוטה, במהלכו קיבלו ההיט את הגארד ריקי דיוויס והסנטר מארק בלאנט, תמורת הפורוורדים אנטואן ווקר, מייקל דוליאק ו-ווין סימיאן, אך טרם ברור כיצד זה משפיע על מעמדו של סלוטר בקבוצה.

בירושלים מצפים להשלים בקרוב את צירופו של השחקן הזר, במטרה להספיק ולהעמיד את הסגל השלם לקראת משחק הפתיחה ביול"ב קאפ, בשישה בנובמבר מול שטראסבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully