וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד חצי המלכות

26.10.2007 / 6:20

קורט שילינג, אולי במשחקו האחרון בבוסטון, הסתייע במחליפים משובחים, ניצח את קולורדו 1:2 והעניק לרד סוקס יתרון 0:2 בוורלד סירייס

בוסטון - קולורדו 1:2 (0:2 לרד סוקס בסדרה)

מגיש מנצח: קורט שילינג
מגיש מפסיד: אובלדו חימנז
שמירה: ג'ונתן פפלבון

כשקורט שילינג ירד מהמגרש בתוך האינינג השישי, ידע הקהל בפנוויי פארק שזו אולי הפעם האחרונה שבה יראה את המגיש הותיק זורק עבור בוסטון. שילינג השאיר שני שחקנים על הבסיסים ביתרון 1:2 במהלך האינינג, הודה לקהל עם לחלוחית בעינו וירד מהמגרש. הרד סוקס לא יאריכו לו את החוזה, כפי הנראה, והוא יסיים את הקדנציה שלו בבוסטון ואולי בכל הליגה.

אלא שמעבר לסמליות, שילינג גם קצר עוד אחד מהנצחונות החשובים שלו בחודש אוקטובר. זו לא הייתה הופעה משכנעת במיוחד, אבל 5.1 אינינגים כמעט נקיים בצירוף שני המחליפים האדירים, הידקי אוקג'ימה וג'ונתן פפלבון, העניקו לרד סוקס יתרון חשוב 0:2 על קולורדו רוקיז, וכעת צריכה בוסטון שני נצחונות בלבד על מנת להיות מוכתרת כאלופת העולם בפעם השניה בתוך שלוש שנים.

בלילה הקודם הסתיים המשחק בתוצאה 1:13, והפעם רק 1:2 בזכות הופעה טובה של המגישים של הרוקיז ומשחק הגנה מעולה של הקבוצה. ועדיין, למרות התוצאה הצמודה נראה היה שקולורדו פשוט לא מאמינה בעצמה. מלבד מאט הולידיי (4 מ-4 אבל שגיאה קריטית שפסלה אותו על הבסיס הראשון באינינג השמיני), אף אחד לא בא לעבודה בהתקפה. ואם לא די לרוקיז בקשיים על הצלחת, לא ברור למה מתעקש המאמן, קלינט הרדל, להעלות את ווילי טבראז החלש בתור החובט המוביל. טבראז רשם, אמנם, את ריצת היתרון של הרוקיז אבל היה נון פקטור אחר כך, עם שלושה סטרייקאאוטים.

שילינג פתח את המשחק עם פגיעה בטבראז, שהפכה לריצה כשטוד הלטון פסל במהלך האינינג הראשון - 0:1 לקולורדו. ג'ייסון וריטק איזן באינינג הרביעי עם חבטת הקרבה שהכניסה את מייק לואל הביתה, ולואל עצמו, הגיבור ההתקפי של הערב, חבט לדאבל באינינג החמישי, הכניס את דייויד אורטיז הביתה וקבע 1:2 לבוסטון.

זו הייתה, פחות או יותר, כל ההתקפה לערב הזה. אחרי ששילינג העלה שני שחקנים על הבסיסים באינינג השישי, נכנס הידקי אוקג'ימה. היפני, שבכלל הגיע כסוג של ליווי לדייסקי מאטסוזקה, המם את הרוקיז עם 2.1 אינינגים אדירים של עבודה וארבעה סטרייקאאוטים, כשהוא משאיר את הבמה לג'ונתן פפלבון. לאחר שהקלוזר של בוסטון הרשה חבטה להולידיי באינינג השמיני, ביצע החובט טעות קריטית, נתפס מחוץ לשקית הבסיס הראשון וסיים את האינינג בלי תוצרת. באינינג הבא לפפלבון כבר לא היו בעיות, הוא טיגן שני חובטים בסטרייקאאוט וקבע - בוסטון תיסע לדנבר ביתרון 0:2.

המשחק השלישי בסדרה יתקיים בלילה שבין שבת לראשון, כשג'וש פוג מקולורדו יפגוש את דייסקי מאטסוזקה מבוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully