וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "ננסה לפצות את הקהל"

25.10.2007 / 23:38

למרות הניצחון 71:74 על לה מאן, מאמן מכבי תל אביב עודד קטש הודה שקבוצתו רחוקה מלהיראות כמו שהיא צריכה.

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

הדבר היחיד שיכול להיאמר לזכותו של עודד קטש הערב, הוא שמאמנה החדש של מכבי תל אביב מודה בטעויות שלו עצמו ושל שחקניו ולוקח את מלוא האחריות על אכזבת האוהדים. שלא תבינו לא נכון, מכבי תל אביב ניצחה את לה מאן 71:74 במשחק הפתיחה שלה ביורוליג, אבל הייתה רחוקה מלשכנע.

"קבלת הפנים מהקהל הייתה מדהימה, השחקנים ואני התרגשנו והייתה לי צמרמורת מטורפת. אני יוצא מהמשחק הזה בתחושה פחות טובה, לא בגלל הצד המקצועי, אלא בגלל הקהל שראה תצוגה לא טובה. ננסה לפצות אותו במשחקים הבאים. שיחקנו משחק לא טוב שנבע בעיקר מלחץ, ולפעמים גם דברים חיוביים יכולים לפגוע, כמו אובר מוטיבציה. השחקנים היו מאוד נרגשים לפני המשחק, היה 'בילד-אפ' מטורף שעשו בתקשורת, והדיבורים השפיעו על כולנו. לא הצלחנו לפתח את המשחק שלנו בכלל, אולי חוץ מאיזה חצי מומנטום".

את הדברים אמר בסיום עודד קטש, שמודע היטב למטענים שסוחבים איתם אוהדי הקבוצה בכל הקשור לבחירת הזרים בעונה שעברה. 4 הנקודות המשותפות של וונטיגו קאמינגס ומרכוס פייזר הזכירו, לפחות מבחינה סטטיסטית, את היכולת הדלה של הרכש של ספאחיה, אבל קטש מיהר להרגיע. "שחקנים יכולים לשחק אלפי משחקים ב-NBA ועדיין להתרגש", הוא הסביר. "זה לא רק הקהל, אלא גם האווירה מסביב. נכון שוונטיגו ומרכוס הם לא היו במיטבם, אבל מקצועית זה לא מדאיג אותי כי אני מאמין וסומך על שניהם".

קטש התייחס גם ליכולתו של יותם הלפרין, שקלע 18 נקודות ותיבל בתשעה אסיסטים, אבל היה רחוק מלהוות גורם משפיע במאני טיים: "יותם עשה משחק טוב מבחינת המספרים, אבל אני אעז להגיד שהוא יכול להיות הרבה יותר טוב. לכולנו ברור עד כמה הוא יכול להיות טוב ואולי זה גם מה שקצת מלחיץ אותו. אם לוקחים בחשבון את חסרונו של טל, אז יותם שחקן משמעותי ומוביל בסגל שלנו, ואין סיבה שהוא לא יהיה מהמובילים באירופה. לשם הוא צריך לשאוף".

וינסנט קולה, מאמנה של לה-מאן החביבה, היה, כצפוי, שפוף. "אנחנו מאוד מאוכזבים, כי שיחקנו טוב במשך 39 דקות", אמר. "רצינו לאלץ את מכבי למשוך כמה שיותר זמן בכל פוזישן, כי הקבוצה הזאת צריכה לשחק בקצב טוב בהתקפה כדי להרגיש טוב. עמדנו בתכנית כמעט כל המשחק, אבל בדקה האחרונה איבדנו שלושה כדורים ברציפות. לא זרקנו לסל בהתקפות האחרונות, וכאן בתל אביב זה יותר מדי. היינו צריכים לשחק יותר חכם כדי לנצח".

"זה משחק ראשון, כולנו התרגשנו"

בנוסף לקטש, גם ניקולה וויצ'יץ' לא חסך בביקורת כלפי המשחק שהציגה קבוצתו. "אנחנו חייבים להתחיל לשחק הגנה, כמו שעשינו בסוף המשחק. רק אז היינו בפוקוס. כולם מדברים על האווירה המדהימה, אבל אני ודרק שארפ כבר פחות מתרשמים ממה שקורה מסביב".

ליאור אליהו: "אני לוקח מהמשחק הזה רק את הניצחון, זה היה הדבר הכי חשוב. הוכחנו הרבה אופי בדקות הקריטיות. מצפים מאיתנו לא להפסיד ביד אליהו, כי משחקי החוץ קשים יותר".

וונטיגו קאמינגס העדיף, מן הסתם, להתייחס יותר לניצחון ופחות לדרך. "לכולם ברור שאנחנו חייבים להשתפר, אבל זה היה משחק ראשון וכולנו מאוד התרגשנו", סיפר הפוינט גארד האמריקאי. "דברים פשוט לא הסתדרו כמו שצריך, אבל נמשיך לעבוד קשה. העיקר שניצחנו, פחות חשוב איך זה נעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully