וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחק הרבה פחות חשוב מאשדוד"

רגב גולדמן

25.10.2007 / 23:54

ההפסד לאנדרלכט התקבל על ידי אנשי ושחקני הפועל ת"א בפרופורציה, כשהליגה משמשת כמוקד העניין. לוזון: "נוכל לצאת מהמצב שלנו"

הפועל תל אביב הפסידה הערב (חמישי) 2:0 בחוץ לאלופת בלגיה, אנדרלכט, אבל בקבוצה לא ייחסו משמעות רבה מדי להפסד. כשהקו האדום משמש כגג והלחץ גודל משבוע לשבוע, במועדון ידעו גם הערב שהליגה היא העיקר.

בירידה לחדר ההלבשה, אמרו השחקנים: "לפחות לא הובסנו הערב. אנחנו עם הראש לקראת המשחק נגד אשדוד בבית. המשחק כאן הרבה פחות חשוב מהמשחק ביום שני".

בחדר ההלבשה הוסיפו השחקנים: "אף אחד לא באמת חשב שנוכל לנצח כאן. אנדרלכט לא היו כאלה גדולים כמו שסיפרו לנו". שחקן בכיר הוסיף: "המשימה הבאמת חשובה שלנו היא לנצח בארץ ולא באירופה".

חלק מהשחקנים השמיעו ביקורת על וינסנט אניימה, שלדבריהם היה אשם בשערים שספגה הקבוצה ואחד מהשחקנים אמר: "אולי גליל היה צריך לפתוח לאור היכולת הטובה שלו במשחקים האחרונים. אניימה היה חלש מאוד".

מאמן הקבוצה, גיא לוזון, אמר אחרי המשחק: "בסך הכל הצגנו יכולת סבירה. לא נתנו לבלגים להשתלט על המשחק ולהציג את הכדורגל שלהם. אני בוחר לקחת מהמשחק הזה את הדברים הטובים לקראת המפגש עם אשדוד בליגה. צריך לזכור ששיחקנו הערב מול אחת הקבוצות הטובות באירופה, להבדיל מהרמה בארץ. אם נמשיך לשחק כצוות אחד נוכל לצאת מהמצב שלנו בליגה".

גם יגאל אנטבי, שעודד את השחקנים בחדר ההלבשה, בחר בדרך האופטימית ואמר: "גם בשנה שעברה הפסדנו במשחק החוץ ביוון. כלום לא סגור עדיין. אנחנו מאמינים בעצמנו שאפשר עוד להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully