וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארליך ורם עלו לחצי הגמר בליון

25.10.2007 / 19:09

הצמד הישראלי גבר על פיש ולוינסקי 3:6, 4:6 ומתקרב לטורניר גביע המאסטרס. דוידנקו הפסיד ברוסיה ונחשד שעשה זאת בכוונה

צמד הטניסאים הישראלי, יוני ארליך ואנדי רם, עלו הערב (חמישי) לחצי גמר טורניר ליון בצרפת (על סך פרסים של 680,250 יורו) ועשו צעד חשוב נוסף בדרך לטורניר גמר גביע המאסטרס בשנחאי. השניים גברו ברבע הגמר על מארדי פיש האמריקאי וירוסלב לוינסקי הצ'כי 3:6, 4:6. בסיבוב הבא הם יתמודדו מול לוקאש קובוט מפולין ולוברו זובקו מקרואטיה.

גם ציפי אובזילר ממשיכה בשרשרת ההצלחות שלה בטורנירים הקטנים, והיום (חמישי) היא עלתה לרבע הגמר בטורניר איסטנבול, טורקיה (פרסים בסך 25 אלף דולר) אחרי שגברה על קגלה בויוקאקאי הטורקית 4:6, 4:6. בשלב הבא מצפה לאובזילר יריבה נוחה בדמות טמארין הנדלר הבלגית (741 בעולם) בת ה-15.

איבן ליוביצ'יץ' עלה לרבע הגמר טורניר היחידים אחרי שגבר על תיירי אסיון הצרפתי 3:6, 7:6, 6:7. הפתעת היום בטורניר הגיעה מכיוונו של ג'ו וילפרד טסונגה הצרפתי, שניצח בסיבוב השני בדרבי צרפתי את ריצ'ארד גאסקה 4:6, 4:6.

הטניסאי הצ'יליאני פרננדו גונזאלס עשה צעד חשוב בדרך לטורניר גמר גביע המאסטרס בשנחאי. גונזאלס עלה לרבע הגמר בטורניר באזל בשוויץ (על סך פרסים של 850,250 יורו) אחרי שגבר על רוקו קראנוסיץ' הקרואטי 4:6, 6:7. גונזאלס, שמדורג כיום 7 בעולם, הוסיף לעצמו 12 נקודות דירוג והוא בכיוון הנכון לטורניר שיסכם את העונה.

מי שהלך לו פחות טוב בסיבוב השני בבאזל וכנראה לא יגיע לשנחאי הוא ג'יימס בלייק האמריקאי, שהפתיע לטניסאי החם ביותר בסבב, איבו קרלוביץ' הקרואטי, בתוצאה 4:6, 7:6, 6:4. רוג'ר פדרר גבר בקלות על חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי 1:6, 4:6.

סטניסלס וורינקה, שהדיח אתמול את דויד נלבנדיאן הארגנטינאי, הפסיד בסיבוב השני לתומאס ברדיץ' הצ'כי 7:5, 6:4. הפתעה נוספת סיפק ירקו ניימינן הפיני שניצח את המדורג 6 בטורניר, גיז'רמו קניאס הארגנטינאי 4:6, 6:3, 5:7.

דוידנקו שוב בצרות

ההפתעה של היום הגיעה מטורניר סנט פטרסבורג ברוסיה (על סך פרסים של מיליון דולר), כאשר המדורג 1 ניקולאי דוידנקו הודח כבר בסיבוב השני אחרי שהפסיד למארין צ'יליץ' הקרואטי (102 בעולם) 1:6, 7:5, 6:1. מיכאיל יוז'ני (3 בטורניר) הציל את הכבוד הרוסי עם ניצחון על מריו אנצ'יץ' הקרואטי 4:6, 2:6. טניסאי נוסף שעלה לרבע הגמר הוא אנדי מארי הבריטי (2 בטורניר), שניצח את לוקאס דלוהי הצ'כי 2:6, 4:6.

הסיפור המרכזי מאחורי הפסדו של ניקולאי דוידנקו היה הדרך שבה הוא הפסיד. אחרי שניצח את המערכה הראשונה בצורה משכנעת, הרוסי הירבה בטעויות בשתי המערכות הבאות, במהלכן ביצע 10 שגיאות כפולות, כולל אחת שגמרה את המשחק. בסיום המשחק הוא קיבל אזהרה מהשופט הראשי, שטען כי דוידנקו נראה כאילו לא רצה לנצח במשחק. כזכור, הרוסי כבר הסתבך בעבר בפרשה דומה והמשחק שלו מול הארגנטינאי מרטין וסאלו ארגוולו מאוגוסט השנה, נחקר על ידי הסבב המקצועני.

דוידנקו התייחס לטענות השופט בסיום ואמר: "אני לא מאמין שזה מה שהוא חושב. מאיפה הוא יודע מה אני מנסה לעשות? כל כך התעצבנתי ממנו שהתחלתי לבכות. האמת היא שסבלתי מעייפות נוראית במערכה האחרונה, בקושי הצלחתי לעמוד על הרגליים. אני לא יודע אם זה נובע מבעיה פיזית או מנטלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully