וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפי מתגעגע לאמן, אך בינתיים פוסל את מילאן

25.10.2007 / 18:40

המאמן המעוטר שעזב לאחר הזכייה בגביע העולם ממתין להצעות: "הבנתי שאני רוצה לשוב לעבוד". ברוסונרי, ינקולובסקי ייעדר 40 יום

מרצ'לו ליפי, המאמן שהוביל את נבחרת איטליה לזכייה במונדיאל ב-2006, סיפר היום בראיון ב"גאזטה דלו ספורט" כי הוא מוכן לשוב לאמן אחרי יותר משנה שבה לא היה מאמן פעיל, אך הוא מרחיק את עצמו מהאפשרות כי יחליף את קרלו אנצ'לוטי במילאן. "אני לא חושב כרגע על שום מועדון", אמר ליפי בראיון. "אני רק הבנתי שאני רוצה לשוב לעבוד. למילאן יש כבר מאמן מצוין ואדם פנטסטי על הספסל".

כזכור, לפי הוביל את איטליה לזכייה בגביע העולם האחרון, אך מיד לאחר הזכייה הוא התפטר. עוד קודם לכן הוא אימן ביובנטוס איתה זכה בחמש אליפויות, גביע איטלקי אחד וארבע זכיות בסופר-קאפ האיטלקי. בזירה האירופית הוא רשם הצלחה כבירה כשהצליח להוביל את הגברת הזקנה לזכייה בליגת האלופות. כעת נראה מי הן הקבוצות שיקפצו על המציאה.

ובינתיים במילאן, המגן השמאלי, מארק ינקולובסקי, עבר ניתוח היום (חמישי) לאחר שנפצע בברכו הימנית בהפסד 1:0 לאמפולי. באתר הקבוצה נטען כי רק בעוד מספר ימים יוכלו להעריך כמה זמן ייעדר השחקן הצ'כי הבינלאומי, אך בתקשורת האיטלקית נאמר כי הוא צפוי להיות מושבת כ-40 יום.

הקפטן של מילאן, פאולו מלדיני, רק לאחרונה חזר לכושר אחרי הניתוח שעבר, מה שיאפשר לקאחה קלאדזה לעבור מעמדת המגן לצד שמאל של ההגנה. מי שנכנס לעמדת המגן השמאלי בניצחון על שחטאר דונייצק הוא גיספה פבאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully