וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריקט: בוב וולמר בכל זאת נרצח

25.10.2007 / 17:32

למרות הצהרת המשטרה כי מאמן פקיסטן מת בנסיבות טבעיות לפני כחצי שנה, הפתולוג שניתח אותו קובע: "הוא הורעל". החקירה תיפתח מחדש

לפני יותר מחצי שנה נמצא בוב וולמר, מאמן נבחרת הקריקט של פקיסטן, כשהוא מוטל ללא רוח חיים בחדרו. בעקבות הכישלון של הנבחרת באליפות העולם, הועלה חשד כבד כי וולמר נרצח בידי מהמרים או סתם פנאטים של הנבחרת.

משטרת ג'מייקה חקרה את המוות, ולמרות החשדות פרסמה בתחילת יוני כי וולמר "מת בנסיבות טבעיות". זאת לאחר שטענה כי הפתולוג שניתח אותו, דוקטור איר שסייה, לא הגיע למסקנות סופיות על הרעלה, והביאה שלושה פתולוגים עצמאיים שיביעו את דעתם. בסופו של דבר, לפי דעת הפתולוגים נקבע כי וולמר מת מהתקף לב. ההצהרה זכתה לביקורות רבות, שכן למשטרה לא היה קצה של חוט ורבים חשבו שהעניין מטואטא מתחת לשטיח. היום (חמישי) קיבלו הספקנים אישוש לעמדתם, כששסייה הצהיר כי המאמן מת כתוצאה מחניקה ידנית.

שסייה, הודי במוצאו שחי 15 שנים בג'מייקה, ביקר את המשטרה, וטוען כי אמר מלכתחילה שמדובר ברצח: "בשום שלב לא השתמשתי במילה 'חשדות' או 'ספקות', כפי שטענה המשטרה. ב-21 ביוני קיבלתי פקס ובו דו"ח על ההרעלה של וולמר. לא היה שום ספק שבגופו נמצא רעל שהביא לחניקתו". שסייה עבר בעצמו אירוע מוחי לפני שלושה שבועות, וישמש עד בחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully