וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: כך תיפול טרויה?

רן לטוביץ' ותומר ספירשטיין

25.10.2007 / 16:33

USC יוצאת למשחק קשה באורגון מול הדאקס, אוהיו סטייט במבחן מול פן סטייט ומי יפסיד לראשונה העונה? תשובות לשני השתויים

טוב, השבוע ייערך המחזור התשיעי, מה שאומר שאנחנו פותחים רשמית את הישורת האחרונה של העונה המוזרה (אך נהדרת) הזו. לרגל פתיחת הרבע האחרון של העונה, קיבלנו צ'ופר נהדר בדמות שישה משחקים בין מדורגות – מה שמונע מאיתנו לתת לכם את ההימורים שלנו למשחקים המרכזיים באמת של המחזור, וטוב שכך, כי בעונה שכזו מחזור כמו המחזור הקרוב יכול לגרום לנו מפח נפש לא קטן בכלל.

מי שבכל זאת יוצאות נשכרות מהמחזור הנהדר הזה הן לואיזיאנה סטייט, אוקלהומה ואלבאמה, שמקבלות שבוע חופש (ובשבוע הבא שתיים מהן נפגשות – סייבן נגד קבוצתו לשעבר) וכך יוכלו להימנע מהפתעה. מה שכן, אם היינו צריכים לבחור איזה משחק לראות – לא שיש לנו הרבה ברירות – היינו ממליצים בחום על המשחק בין הברווזים לטרויאנים (שידור ישיר בפוקספורט), בקרב שיכריע המון לקראת אליפות הפאק-10. האם אנו מריחים הפתעות? בוודאי. במחזור שכזה, בעונה שכזו, הכול אפשרי. אז מה יש לנו השבוע?

המבחן הראשון של אוהיו סטייט

פן סטייט (24) – אוהיו סטייט (1)

ברוכים הבאים להפי וואלי, באקאייז. הניטני ליונס, כפי שכבר כתבנו בכתבות קודמות, נראים הרבה יותר טוב בבית (שני ההפסדים שלהם היו בחוץ), ועבור הבאקאייז זהו המשחק הראשון העונה מול קבוצה רצינית מהביג-10, כך שפשוט זה לא יהיה, במיוחד כשאנו מדברים על קבוצות שההגנות שלהן נראות הרבה יותר משכנעות מאשר ההתקפות שלהן. אין ספק שזה המבחן הקשה ביותר של אוהיו העונה – במגרש שבאופן שיטתי עשה להם המון בעיות. אנחנו הולכים פה על הפתעה – ניצחון לפן סטייט.


וירג'יניה טק (8) – בוסטון קולג' (2)

המשחק המוקדם, שישוחק היום, יפגיש את מאט ריאן – הק"ב של האיגלס – מול הקבוצה היחידה שעוד שווה משהו ב-ACC המאכזב הזה, ועוד איזו קבוצה. המשחק הזה, בין התקפת האיגלס להגנת ההוקיס, יבהיר לנו האם ריאן זכאי למועמדותו להייזמן, ומעבר לכך – האם בוסטון ראויים להיות במקום השני והמכובד, או שמא מדובר בעוד "ברירת מחדל" בשל ההפסדים שספגו שאר הבכירות בליגה. מנגד, ינסו ההוקיס להצדיק את ההייפ שהיה מסביבם בתחילת העונה וקצת דעך אחרי ההפסד במחזור השני לטייגרס, כמו גם לקחת מחדש את הבכורה בחטיבה. ההימור שלנו, וזה לא קל – וירג'יניה טק במפגן הגנתי יעיל מול ריאן.


אורגון (5) – דרום קליפורניה (9)

המשחק הגדול של הפאק-10 יועבר בשידור חי בפוקספורט בשעה 21:30, ויפגיש שתיים מבין ארבע הקבוצות שרצות לעבר אליפות החטיבה. את ההתקפה של הברווזים אנו כבר מכירים, ולכן השאלות הגדולות הן של הטרויאנים – האם יצליחו לעצור את דיקסון ושות' (במיוחד לאור הפציעות הקריטיות של הברווזים בהתקפה) ואיזו התקפה הם יביאו? האם זו התקפת ה-"הנה כדור באוויר, רוצים אותו?", או זו שדרסה (בלי יותר מדי חוכמות או בעיות) את האייריש? סטיוארט בריא ואמור לשחק אצל הברווזים, וסאנצ'ס אמור לפתוח במקום הקואלה, למרות שעדיין זה לא סגור, וזו הפעם הראשונה מאז 2001 שהטרויאנים מגיעים למשחק פאק-10 כאנדרדוג. ההימור שלנו – פה אנחנו חלוקים. רן הולך עם ההפתעה והניסיון העדיף של פיט קרול, בניצחון דחוק של הטרויאנים, ותומר הולך עם הלב (וכנראה גם עם השנאה) ומהמר על נבחרת הקוואק-קוואק.

ראטגרס (25) – ווסט וירג'יניה (6)

מפגש בין שניים מהרצים הטובים בליגה – ריי רייס מול סטיב סלייטון, כשהמאונטניירס ירצו לחזור לטופ-5 ואילו הסקארלט-נייטס רוצים לעלות בדירוג אחרי הניצחון שלהם על השוורים בשבוע שעבר. אין ממש פייבוריטית במשחק הזה, לרוב היינו הולכים עם הקבוצה הביתית, אבל מרילנד וסינסי כבר ניצחו שם, ולדעתנו לווסט וירג'יניה יש יותר כלים בהתקפה – אנחנו הולכים על ניצחון חוץ של המאונטנירס.

הולכים נגד גרייזס

אריזונה סטייט (7) – קליפורניה (18)

המשחק השני בדאבל-הר של הפאק-10, שישודר בדיחוי של כמה שעות (11 בבוקר בפוקספורט). לונגשור וג'קסון מגיעים אחרי הפסד ליריבה השנואה (הברואינס), ויפגשו את מובילת הפאק-10 (אריזונה סטייט במאזן מושלם), שלא פגשה אף מתמודדת רצינית בינתיים מהחטיבה. איך קרפנטר וילדי גרייזס האבודים יתמודדו עם המבחן הראשון שלהם העונה? במקרה הזה – שוב, שנינו מהמרים על קבוצת החוץ. מצטערים גרייזס, אנחנו הולכים עם הדובים.


ג'ורג'יה (20) – פלורידה (10)

ברוכים הבאים למסיבת הקוקטייל הפתוחה הגדולה בעולם. היריבות בן שתי הקבוצות היא מהגדולות ביותר, ולכן היא נערכת במגרש ניטראלי בג'קסונוויל מאז 1933 (פרט לשנתיים – 94 ו-95 בהן היה הגייטור-בול בשיפוצים). ג'ורג'יה מובילה את מאזן המשחקים בין הקבוצות 45-37-2, אך פלורידה ניצחה ב-15 מ-17 המפגשים מאז 1990 ובכלל נראית בשנים האחרונות יותר טוב. השאלה הגדולה במשחק הזה היא לגבי כשירותו של טיבו, שנפצע בכתף ימין במשחק מול קנטאקי (מזלו שהוא שמאלי), מה שעלול לתת לבולדוגס יתרון משמעותי על הגייטורס. הימור שלנו – בכל זאת פלורידה.


קונטיקט – דרום פלורידה (11)

משחק בין שתי קבוצות שלא היו אמורות להיות מדורגות ב-BCS בשלב הזה של העונה (בטח שלא קונטיקט, שהפתיעה והיא הקבוצה היחידה ללא הפסד בביג-איסט, שדורגה 100 בתחילת העונה). דניס בראון, הסופמור ק"ב, אמור לפתוח עבור ההאסקיס, וסוללת הצעירים שלהם תתמודד מול אחת ההגנות הטובות בליגה ומאט גרות'. הימור שלנו – קונטיקט גנבה ניצחון מלואיוויל בשבוע שעבר בזכות שערורייה שיפוטית, וזה לא יספיק לה השבוע. אנחנו עם השוורים.


טקסס איי.אנד.אם – קנזס (12)

תראו מי עדיין בלתי מנוצחת (לא, לא נמאס לנו לשאול את השאלה הזו)? הג'יי-הוקס טורפים בינתיים את כל הקלפים בביג-12 המסובך ממילא, אבל האם זה יספיק להם מול האגיס, שהפסידו רק במיאמי ובטקסס-טק? הימור: תומר הולך עם קנזס, שיחתמו סופית לדניס פרנשואן את הפרק הזה בקריירה, ואילו רן דווקא הולך (שוב) על ההפתעה.


מיזורי (13) – איווה סטייט

הסייקלונס נתנו פייט של ממש לסונרס בשבוע שעבר בבית, אבל הם לא אמורים לשמש יותר מתפאורה בהצגת התכלית של צ'ייס דניאל, השבוע במיזורי.

קנטאקי (14) – מיסיסיפי סטייט

אין משחק קל ב-SEC, אבל אחרי שבועיים רצופים שבהם אירחו הוויילד-קאטס את הטייגרס (ניצחון) ואת טיבו והגייטורס (הפסד), המשחק הזה אמור להיות עבורם סוג של הקלה, שעלולה להביא לנפילת מתח שעלולה להזיק להם, ויהיה מעניין לראות איך וודסון ושות' מתמודדים עם ההפסד הכואב לפלורידה. הימור שלנו – די בקלות.

מה עם הבן של דני?

טנסי – דרום קרוליינה (15)

הקבוצה הכי סכיזופרנית בליגה (המתנדבים, כן?) מארחת את ספורייר והגיימקוקס, שנחלו הפסד מביש בשבוע שעבר לואנדי, והם שוב יצטרכו להתמודד עם יכולת לא ממש משכנעת של רכבת הק"ב שלהם, במשחק של להיות-או-לחדול ב-SEC. ההימור שלנו – יהיה צמוד, אבל טנסי תתעלה.


הוואי (16) – ניו מקסיקו סטייט

מה יהיה עם קולט ברנאן? היכולת הלא-מרשימה שלו (בעליל) מעלה הרבה גבות וסימני שאלה בנוגע להחלטתו להישאר עוד עונה. זה גם מונע מהלוחמים להיות במיקום הרבה יותר גבוה (רק עלייה אחת בדירוג כל שבוע בעונה המטורפת הזו). בבית הם אמורים לעבור גם את המשוכה הזו, אבל שוב- הגיע הזמן לשכנע, לא?


טקסס (17) – נברסקה

קולט מק'קוי וג'אמאל צ'ארלס לא יכולים להרשות לעצמם עוד הפסד ביתי, בטח שלא לנברסקה, שמגיעה במומנטום שלילי למפגש הזה (הפסד לאגיס בשבוע שעבר, פיטורי המנהל הספורטיבי, ועתיד לוטה בערפל עבור המאמן קאלהאן). מאק בראון אמור וצריך לנצל זאת לטובתו ולטובת הלונגהורנס (והבריאות הנפשית של רן, שמתחילה להידמות לזו של תומר). הימור שלנו – לונגהורנס, לא לפני שימררו לנו את החיים.


מישיגן (19) – מינסוטה

תראו תראו מי כבר בטופ-20. אין סיבה שלא יישארו שם, ואף יעלו טיפה, גם אחרי המפגש הזה. מצד שני – זאת מישיגן, לכו תדעו העונה. הארט אמור לחזור מהפציעה, וההימור שלנו די ברור.


צפון קרוליינה סטייט – וירג'יניה (21)

ברוכים הבאים לדירוג, וירג'יניה. מהקבוצות היותר מפתיעות לטובה השנה ב-ACC, מה שרק הופך אותם לעוד יותר חביבים עלינו (להם, בניגוד ליריבתם הטקית, יש התקפה). הימור – נו באמת.


אובורן (23) - מיסיסיפי

אובורן חזרו לדירוג אחרי התצוגה היפה שלהם בהפסד ללואיזיאנה סטייט בשבוע שעבר, שבאופן די מפליא העלה אותם למעלה. בשנה שעברה זה היה משחק צמוד (23-17 לטייגרס), העונה 'אול מיס' יסתפקו בהפסד בכבוד.

זהו אחד מהמחזורים הכי מבטיחים שיכלנו לקוות להם. גם המשחקים בין המדורגות וגם משחקים קשים לאלו שמשחקות מול הלא-מדורגות, ועוד השבוע יש שידורים. אנו שבים ומזכירים את העובדה שהשבוע או מתחילים לראות את הסוף, כך שאם יש לכם טענות, שאלות, הצעות או סתם בדיחות מעניינות – זה הזמן. אז בברכת "שלא ייפול לנו הלוויין בשבת", אנו מאחלים לכם סוף שבוע נפלא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully