וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הפסידה 2:0 לאנדרלכט

25.10.2007 / 22:30

גיא לוזון סיפר לבלגים שהאדומים מרוכזים בליגה, אבל ההפסד 2:0 לאנדרלכט הוכיח שהפועל חלשה בשתי החזיתות. לפחות זה לא נגמר בתבוסה

משה תאומים הכין מגביע אופ"א אלבום שלם, אנשים שלא יודעים איך בלומפילד נראה המריאו באלפיהם לסן סירו ובימי החג של ריינג'רס וצ'לסי, שער 2 דמה למסיבת קוקטייל של הבוהמה התל אביבית. כך נראו בשנים האחרונות לא מעט מימי חמישי של הפועל תל אביב. מהדורה הזויה ותלושה מן המציאות של הקבוצה האדומה-אפורה-אהובה של בערך 6,000 אוהדיה האמיתיים בימי שבת.

השנה לא בטוח שהמחזות האלו ישובו למרות שהקבוצה שוב משחקת במפעל אותו אותם אנשים מלוקקים כל כך אוהבים. הפועל פתחה את העונה בצורה נוראית בליגה והערב הוסיפה הפסד בבריסל, 2:0 לאנדרלכט. על עגלה מקרטעת כזו אף טרמפיסט לא ירצה לעלות.

כקבוצת תחתית מושפלת ראש המריאה באמצע השבוע הפועל תל אביב לבירה הבלגית. "המשחק הזה תקוע לנו כמו עצם בגרון", נשמעו אנשים במועדון וגורמים בהנהלה צוטטו בכלי התקשורת כאומרים שהעיקר שלא לספוג תבוסה. ביום שני יש משחק מול מ.ס אשדוד ועם כל הכבוד לאלופה הבלגית, עידן שריקי ואייל אלמושנינו מעניינים את גיא לוזון, את השחקנים שלו ואת האוהדים של הקבוצה, הרבה יותר מאשר אחמד חסן וברט חור.

האדומים, שהיום לבשו לבן, שיחקו בהתאם לנסיבות - כדי לא לקבל עוד מכה מוראלית קשה אחרי ההפסדים לסכנין ולהרצליה, כדי לנסות ולבוא בראש צלול לבלמופילד ביום שני. הפועל תל אביב שיחקה בצורה זהירה, התרכזה בלנטרל את משחק ההתקפה של הבלגים ובנתה על היכולת האישית של אסולין ופאביו ג'וניור בהתקפה.

התכנית עבדה היטב במשך 36 דקות, בהן אנדרלכט לא הצליחה להגיע ולו למצב אחד ודווקא ההתקפות המועטות של הפועל נראו קצת יותר מסוכנות. אלא שבדקה הזו מצאה חצי הרמה - חצי בעיטה מרחוק את אניימה במיקום רע מאוד, הכדור עבר מעל השוער ופגע בקורה ומהערבוביה שנוצרה על קו השער של הלבנים, דחק ניקולאס פרוטוס פנימה. ההמשך היה דומה להתחלה. אנדרלכט התקשתה לסכן, אבל נהנתה מעוד טעות במחצית השנייה, הפעם של ההגנה שלא כיסתה את פרוטוס בדקה ה-74, והארגנטינאי נגח את השני. אנדרלכט לא הרשימה, אבל אספה את הנקודות, הלבנים לא שיחקו טוב, אבל לפחות לא קיבלו בראש.

הפועל תל אביב הפסידה אבל היא עשתה את זה באחד מהמשחקים שבעתיד הלא רחוק יתבררו כהכי נשכחים שלה העונה. מי זוכר את ההפסד 2:0 לפנאתנייקוס באותו שלב בדיוק בעונה שעברה? כובד המשקל של הפסד ליגה מול אשדוד ביום שני הקרוב עשוי לדרדר את הקבוצה לתהום. זה בבריסל שווה ערך, תחת הנסיבות כמובן, לעוד הפסד בגביע הטוטו.

מהלך המשחק

דקה 36: גול! ההזדמנות הראשונה במשחק הסתיימה בשער. בעיטה מרחוק מצאה את אניימה ממוקם לא טוב, הכדור פגע בקורה, נהדף לחסן שבעט מקרוב, אניימה הדף, אבל פרוטוס דחק ממטר פנימה. 0:1 לאנדרלכט.

דקה 52: אחמד חסן בעט מזווית קשה מימין, אניימה הדף לקרן.

דקה 64: כדור קרן חלף לרוחב שערה של הפועל תל אביב, אבל פרוטוס איחר בקצת לכדור שיצא החוצה.

דקה 74: גול! פרוטוס הענק מצא את עצמו פנוי לחלוטין ברחבה של הלבנים במצב נייח וכבש בנגיחה. 0:2 לאנדרלכט.

וינסנט אניימה, עאמר מנצור, רמי דואני, גבריאל דוס סנטוס, יגאל אנטבי, מזואה אנסומבו, וואליד באדיר (אבדי 73), ראובן עובד (עידן סרור 55), ביבראס נאתכו, ליאור אסולין (עדי סבג 65), פאביו ג'וניור.

אנדרלכט: דניאל זיטקה, אוליבייה דסחאחט, רולאנד יוהאז, ניקולאס פארייה, מארצ'ין ואסילבסקי, לוקאס ביגליה, יאן פולק, ברט חור (יילה ואן דאמה 73), ג'ונתן לחר, אחמד חסן, ניקולאס פרוטוס (מארק דה מאן 89).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully