וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "אנחנו צריכים לשחק יותר טוב"

אורי שלו

25.10.2007 / 15:07

למרות המיקום, בלם בית"ר עדיין לא מרוצה מהיכולת ומתכונן למכבי: "לא מחפשים נקמה, צריך לכבד אותם". שום משווה את זיו לדרוגבה

בית"ר ירושלים המשיכה באימוניה לקראת משחק הקצוות ביום ראשון נגד מכבי תל אביב. האלופה ערכה היום (חמישי) את האימון בראשון לציון. מהאימון נראה כי החלוץ הברזילאי המצוין רומולו, שלא שיחק במשחק הניצחון נגד מכבי פתח תקווה, ימשיך להיעדר מההרכב. לעומתו, מי שאמור לשוב ל-11 הוא ברק יצחקי. הבלם תומר בן יוסף חולה וגם הוא עלול להיעדר.

"אני לא מתייחס למשחק כאל משחק קצוות", אמר יצחק שום, "זה משחק חשוב מאוד וצריך להמשיך ברצף המשחקים הטובים שהיו לנו. מיקומה של מכבי פחות מעניין אותנו, ככל שאתה נמוך יותר בליגה, כך המוטיבציה שלך גבוהה יותר. אנחנו מתעסקים רק עם בית"ר. הכול תלוי בנו, ובצדק אומרים שאנחנו הקבוצה הטובה בארץ. אותי מעניין רק שנהיה מפוקסים, שהשחקנים יתנו כבוד למכבי, אבל ינצחו".

שום גם התייחס לגבי הנקמה של בית"ר, שהושפלה על ידי מכבי 7:0 בעונת 2000/1: "מי שראה את האימונים השבוע ראה את המלחמה על ההרכב. על זה השחקנים חושבים ולא על נקמות".

בעניין יואב זיו, שנטען כי השחקן ייצא בחלון ההעברות בינואר לקבוצת קופנהאגן, שהדיחה את בית"ר באלופות, אמר שום: "אני לא חושב שההצעה תסיח את דעתו מהמשחק. ראינו את דידייה דרוגבה כובש שערים אחרי שאמר שלא יישאר בצ'לסי. שחקנים הם מקצועניים וזה לא אמור להשפיע עליהם".

בלם בית"ר, שמעון גרשון: "מכבי עוברת תקופה לא פשוטה. אף אחד בתחילת העונה לא חשב שהמשחק בינינו יהיה כשהם במקום אחרון ואנחנו בראשון. הקלישאות נכונות גם במקרה הזה כי כל משחק יכול להיות להתפתח בצורה לא צפויה. אנחנו צריכים להתכונן בכל הכוח. לנו יש את הבעיות שלנו. אני חושב שאנחנו צריכים לשחק יותר טוב מאיך שאנחנו משחקים. צריך לכבד את מכבי כי היא מועדון גדול וברור שיבואו כמו חיה פצועה. הם רוצים לצאת מהתקופה הקשה שהם נמצאים בה".

גם גרשון התייחס לגבי הדיבורים הרבים על הנקמה: "אנו רוצים לנצח. דיבורים על נקמות זה טוב לתקשורת ולאוהדים. נכון שסף השבירה של מכבי נמוך כרגע וזה לטובתנו, אבל אנו לא חושבים על תוצאה כזו או אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully