וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהליגה הישראלית לניו יורק יאנקיז

25.10.2007 / 12:20

דיבידנדים ראשונים מליגת הבייסבול הישראלית שהתקיימה בקיץ: קבוצת הפאר החתימה שניים מכוכבי ה-IBL, ג'ייסון ריס ואלאדיו רודריגז

בקבוצת הבייסבול של ניו יורק יאנקיז מתעסקים, בראש ובראשונה, במציאת מאמן לעונה הבאה במקום ג'ו טורה, אבל הארגון דואג לעתיד גם מבחינת שחקנים, ומסתבר שליגת הבייסבול הישראלית, שהתקיימה כאן בין יוני לאוגוסט, עניינה גם את ארגון הספורט הגדול בעולם.

היאנקיז הודיעו על החתמתם של שניים מכוכבי הליגה, האוסטרלי ג'ייסון ריס והדומיניקני אלאדיו רודריגז. ריס, שדאי חיצוני (אאוטפילדר) ורודריגז, תופס, היו תחת מעקב במהלך המשחקים. ריס בן ה-23 שיחק בשורות אלופת הליגה, בית שמש בלו סוקס, חבט ב-36.2 אחוזים והוביל את הליגה בהומראנס עם 17. רודריגז בן ה-28 שיחק במודיעין מיראקל וחלק את פרס ה-MVP של הליגה לאחר הטורניר. השניים חתמו על חוזה לא מחייב לליגה הנמוכה (minor league contract), אבל עצם הגעתם ליאנקיז מעידה על החשיבות והפוטנציאל שראו קבוצות הבייסבול המקצועניות בארה"ב ב-IBL.

ריס אמר לוואלה! ספורט במהלך העונה: "אני לא יודע אם חלומי להגיע ל-MLB יתגשם אי פעם, אבל אני לא חושב על זה. חבר טוב שלי, ריאן רולנד סמית', מגיש בסיאטל ואני מקווה שגם אני אשחק שם פעם. אין לי מושג אם עוקבים אחריי בליגה הזו, ואני מעדיף גם לא לדעת". ובכן, היה מי שעקב.

לפני כחודשיים חתם המגיש של בית שמש, רפאל ברגסטרום, בקבוצת ברידג'פורט בלופיש, המשתייכת לליגת הבייסבול האטלנטית, ליגה מקצוענית שאינה כפופה ל-MLB.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully