וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן פרסי: "ארסנל מבדרת יותר ממנצ'סטר יונייטד"

25.10.2007 / 13:11

חלוץ התותחנים לא מתרשם מהשדים האדומים. פרגוסון צופה שושלת חדשה, בצ'לסי מתכננים אצטדיון חדש ולבולטון יש מנג'ר חדש

חלוצה ההולנדי של ארסנל, רובין ואן פרסי, פתח במערכה חדשה נגד מנצ'סטר יונייטד: "אי אפשר לקשור איכות כדורגל לגיל", אמר ההולנדי בהתייחסו לגילאים הצעירים של שחקני התותחנים, "קבוצות רבות חששו לאחר ההחתמות המפוצצות של ליברפול, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, אבל אותי זה לא עניין, כמו גם המשכורות השבועיות של השחקנים שלהם. השחקנים שלנו לא נוסעים במכוניות הכי מהודרות, אבל כשזה נוגע לכדורגל, יש לנו יכולת טכנית נהדרת. ארסנל משחקת כדורגל מהנה יותר ממנצ'סטר יונייטד".

מנגד, סר אלכס פרגוסון, מנג'ר האלופה, מאמין שקבוצתו עומדת בפני פתיחתה של שושלת מוצלחת חדשה: "הפעם האחרונה שהיה לנו סגל צעיר ומוכשר הייתה ב-1999 אז זכינו בטרבל היסטורי. כעת, זה הזמן לשושלת חדשה, שתשיג אפילו יותר. המשימה שלי, המשימה שלנו, היא להפוך את היונייטד לקבוצה מספר 1 באנגליה, אירופה והעולם. אנחנו רוצים לנצח בכל החזיתות. זו דרכה של יונייטד. אף פעם לא לעמוד במקום". על טבז אמר המנג'ר הסקוטי: "הוא רק בן 23 וכבר מוזכר בנשימה אחת עם הגדולים מכולם, ביניהם מראדונה".

בית חדש לגרנט?

האם צ'לסי הולכת בדרכה של ארסנל ומתעתדת לבנות אצטדיון חדש? בימים האחרונים נודע כי רשת ה-BBC עומדת למכור שטח מסוים שבבעלותה באיזור לונדון, שיוכל לשמש את המיליונרים לבנות את הבית החדש שלהם. הספקולציה מקבלת משנה תוקף מכיוון שלמחזיקת הגביע האנגלי פוטנציאל אוהדים עצום והיא יכולה לגרוף רווחים נכבדים רבים יותר אם תבנה אצטדיון חדש.

השאלה אם הבעלים של צ'לסי רומן אברמוביץ' מעוניין להוציא קרוב למיליארד פאונד - כ-300 מיליון על הנכס ועוד כ-600 על בנייתו של הקומפלקס. מה גם שגודלו של השטח לא גדול בהרבה מאצטדיונה הנוכחי של צ'לסקי, סטמפורד ברידג', כך שייתכן והאפשרות לא תקרום עוד וגידים.

מאמן חדש לבולטון

גארי מגסון מונה למשרת האימון של בולטון. מנג'ר לסטר לשעבר הבהיר בצורה חד משמעית לקבוצתו הקודמת כי לאחר שקיבל את ההצעה מקבוצת הפרמיירליג השוקעת היא חייבת לשחררו.

מגסון, 48, שהשלים רק שישה שבועות בחוזהו בן שלוש השנים בלסטר, ידריך את נועלת הטבלה כבר במשחקה ביום ראשון נגד אסטון וילה.

הוונדררס, שישלמו כ-300 אלף פאונד פיצוי ללסטר על מגסון, עוברים זוג ידיים נוספות לאחר שסאמי לי, שפתח את העונה, הוחלף לא מכבר בארצ'י נוקס. ההפסדים תחת ידיו של נוקס, שהשאירו את הקבוצה עמוק בתחתית, הביא את קברניטיה לחולל זעזוע מהיר נוסף.

מגסון, ששיחק במנצ'סטר יונייטד וריינג'רס, ידוע בתור מאמן קפדן, שהשיג בשנות האימון שלו תוצאות מעורבות. אחרי שלא הצליח בנוריץ', בלאקפול, סטוקפורט וסטוק הוא הציל את ווסט ברומיץ' בשנת 2000 מירידה לליגה השלישית. שנתיים לאחר מכן הוא העלה את הקבוצה לפרמיירליג, ולמרות שנשר עונה לאחר מכן, הצליח להשיב אותה לליגה הראשונה תוך עונה. כעת מצפה לו עבודה לא קלה לחץ את הוונדררס מהמקום האחרון בטבלה ולהביא את הקבוצה לחוף מבטחים.

בסיטי מתכננים רכש נוסף

הבעלים של מנצ'סטר סיטי, טקסין שינאווטרה, מרוצה מסוואן גוראן אריקסון והוא מתכוון לשחרר לו כספים נוספים לרכש, בחלון העברות של ינואר. שינאווטרה, ראש ממשלת תיאלנד לשעבר, כבר הוציא 40 מיליון ארו בקיץ האחרון אבל ההצלחה המסחררת של הסיטי והכדורגל הנהדר נתנו לו תיאבון לעוד. אחרי שרכישות גדולות כמו מרטין פטרוב ואלנו הוכחו כמוצלחות, לבעלים יש אמון מוחלט ביכולת של המנג'ר השבדי להשקיע את כספו בתבונה.

"לא נביא אותה כמות של פרצופים חדשים כפי שהבאנו בתחילת העונה, אבל בהחלט צפוים להצטרף מספר שחקנים חדשים", אמר שינאווטרה שאף הגדיר את עבודתו של אריקסון עד כה כמבריקה. "היו כאלה שהעלו סימני שאלה לגבי המינוי שלו כשהחתמנו אותו, אבל גם הם יודו שעשינו בחירה מצוינת".

בשבת מחכה לאריקסון מבחן גדול בסטמפורד בריד'ג מול צ'לסי וידידו אברם גרנט. נקווה בשבילו, שלבוס התיאלנדי לא יהיו הירהורי חרטה ביחס לנדיבות המופלגת שלו אחרי הביקור בלונדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully