וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יציע 5 בקופסה נסגר עד להודעה חדשה

בנתניה שקלו לאכלס את היציע נגד מכבי חיפה, אך כשלים בטיחותיים מנעו זאת. סבן בספק לשבת, שטראובר שב להתאמן ויפתח בהרכב

הבוקר (חמישי) קיימו נציגי משטרת ישראל, מחלקת ההנדסה של עיריית נתניה ונציגי הנהלת מכבי נתניה, התייעצות באשר לפתיחת יציע 5 במשחק מול מכבי חיפה, בסיומה הוחלט לסגור את היציע עד להודעה חדשה, וכי הוא לא יאוכלס באוהדים.

יציע 5, המאכלס בדרך כלל את אוהדי הקבוצה היריבה, נסגר על ידי ראשי מכבי נתניה לאחר שהתגלה בימים האחרונים חשש לביטחונם של האוהדים. כעת מתברר שהחומה שנבנתה לפני למעלה מ-60 שנה רעועה, ועלולה לסכן את ביטחונם של האוהדים. בעקבות הסיור שערכו נציגי המשטרה ומחלקת ההנדסה הוחלט שלא לאפשר כניסת האוהדים ליציע עד אשר יימצא פתרון לחיזוק הקיר הרעוע, שמטלטל בעת שאוהדים קופצים על המושבים.

הערב חוזרת מכבי נתניה להתאמן בקופסה, לאחר חודש העדרות בשל שיזרוע החורף. לפני האימון יקיים עטר הרצאה טקטית. באימון ייערך מבחן כשירות למגן הימני קלמי סבן, הסובל מפציעה בברך. גם אתמול התלונן סבן על כאביו וערך אימון קל בלבד. קיים ספק רב באשר לשיתופו, וההערכה היא כי סטניסלב אנגולוביץ' יישחק במקומו כמגן ימני. השוער לירן שטראובר, שלא התאמן אמש, שב לאימונים מלאים ויפתח בשבת נגד מכבי חיפה.

בעקבות הטלפונים הרבים שהגיעו למשרדי נתניה מאוהדי מכבי חיפה המודאגים, נמסר בתגובה מנתניה כי מלכתחילה הם לא התכוונו לאכלס את יציע 5 באוהדי חיפה, שאמורים לשבת ביציע 4 המערבי והגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully