וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה לא מוותרים על בוזגלו

25.10.2007 / 20:03

יעקב שחר שוקל להאריך את חוזהו של השחקן הצעיר במועדון, אבל בקבוצה אומרים: "קודם צריך לפתור כמה בעיות". גם בלו עשוי לשוב

במכבי חיפה שוקלים להציע לקשר מאור בוזגלו לחתום על חוזה ארוך טווח, זאת לאור העובדה שחוזהו של השחקן צפוי להסתיים בתום העונה הבאה. לפי ההסכם החוזי בין הצדדים, חיפה התחייבה להשאיל את בוזגלו לשלוש שנים, והעונה הבאה היא העונה האחרונה בהסכם המחייב.

גורם בחיפה אמר הבוקר: "מאור שחקן מוכשר, אבל צריך להבין שיש כמה מכשולים בדרך. יכול מאוד להיות שנציע לו לחתום על חוזה ארוך טווח, אבל קודם צריך לפתור כמה בעיות. אין ספק שהמקום הכי טוב למאור הוא מכבי חיפה". בוזגלו האב, מנגד, שעוד לפני שנה דרש משחר להגיע עימו להסדר על מכירת חצי מכרטיסו של השחקן שבידי הקבוצה, עדיין לא קיבל תשובה חיובית לבקשתו. לכן, האב יפנה בעונה הבאה לוועדה למעמד וינסה למצוא קבוצה שתסכים לשלם דמי ההשבחה ולהחתים את השחקן על חוזה ארוך טווח.

בוזגלו מתכוון להסתמך על דברים שאמרו אנשי מכבי חיפה בנוגע לשחקן בעבר, ועל העובדה שבעונה שעברה הוא הורד לקבוצת הנוער. "אם לא הייתי מתערב, מאור היה משחק גם העונה בקבוצת הנוער של מכבי חיפה", אמר בוזגלו. "אני מחכה לשמוע מאנשי מכבי חיפה, אחרת, אפעל בדרכים שלי".

בחיפה, כאמור, לא פוסלים אפשרות להציע לשחקן לחתום על חוזה ארוך טווח, החל מהעונה הבאה. לדברי גורמים במועדון, למרות הסכסוך בין יעקב שחר ליעקב בוזגלו, במועדון מודעים לפוטנציאל האדיר שטמון ברגליים של השחקן. אם האב יתנגד לכך נחרצות, בחיפה מתכוונים לדרוש ממנו סכומים שלטענתם הועברו אליו במסגרת הלוואה, וכן דמי השבחה שתקבע הוועדה למעמד השחקן. הצדדים לא פוסלים אפשרות שימונה בורר חיצוני המקובל עליהם שיקבע את מחירו. כזכור, בחוזהו של שלומי ארבייטמן נקבע שהמאמן הלאומי (אברם גרנט באותה תקופה, דרור קשטן בקדנציה הנוכחית יקבע את מחירו, ורק אם יסרב להצעה יפנו הצדדים לבוררות מטעם ההתאחדות או ימנו בורר אחר).

בחיפה מתלהבים מירו בלו

ביומיים האחרונים ניהלו גורמים במועדון שיחה בנוגע לאפשרות להחזיר בתום העונה את החלוץ הניגרי של עירוני קרית שמונה, ירו בלו (19), לקבוצה. בלו שהושאל לקריית שמונה פתח העונה חמש פעמים בהרכב וכבש שני שערים. גורם בקבוצה אישר: "אנחנו עוקבים אחריו, אם ירשים העונה ישנה אפשרות שיחזור".

באימון אתמול תירגל המאמן רוני לוי את ההרכב הראשון שעשוי לפתוח במשחק מול מכבי נתניה בקופסה (מוצ"ש, 19:30). ההרכב היה זהה לזה שפתח מול קרית שמונה, כולל יניב קטן. בהמשך האימון הכניס לוי לרוטציה גם את ליאור רפאלוב, והחליף בין אלון חרזי לאייל משומר. רק לאחר האימון היום יקבל לוי את ההחלטה מי ישחק בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully