וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת התאקל פוטבול יוצאת לדרך

25.10.2007 / 9:19

הליגה תיפתח במשחק ראווה באצטדיון קראפט בירושלים, וב-16.11 יתקיים המשחק הרשמי הראשון בה. רוצים לראות קצת פוטבול? זה הזמן

ליגת התאקל פוטבול בחסות "פילדטורף", המונה ארבע קבוצות, יוצאת לדרך השבוע עם שני משחקי טרום עונה. המשחק הראשון יתקיים באצטדיון משפחת קראפט בירושלים הערב (חמישי) ה-25.10 ב-19:00. קבוצת "ביג בלו" הירושלמית תתמודד מול "מייקס פלייס" תל-אביב. ביום שבת ה-3.11.07 בשעה 12.00 ישחקו "ריל האוסינג" חיפה מול "דנסינג קאמל" השרון בקיבוץ עין השופט (ליד חיפה).

הקומישינר של הליגה, אריק אמרקאוט, הודיע שהליגה הסדירה, המונה 9 משחקים לכל קבוצה, תתחיל באצטדיון משפחת קראפט בירושלים ביום ששי ה–16.11 בשעה 12.00 בצהריים, כש"ביג בלו" תארח את "דנסינג קאמל". יום לאחר מכן יתקיים המשחק השני של הליגה כש "ריל האוסינג" חיפה יארחו את "מייקס פלייס" תל-אביב בקיבוץ עין השופט ב-12 בצהריים.

משחקי הבית של תל-אביב יתקיימו במגרש האימונים של מכבי תל-אביב והקבוצה מהשרון תארח את משחקיה בכפר הבפטיסטים בפתח תקווה. כל קבוצה תארח לפחות ארבעה משחקים והמגרש במכון וינגייט ישמש כמגרש נייטרלי. בשבוע הראשון יתקיימו שני משחקים, ולאורך תקופת הליגה הסדירה, המסתיימת בתחילת מרץ, ישוחק בממוצע משחק אחד בשבוע. משחקי הפליאוף ומשחק האליפות יתקיימו במהלך חודש מרץ.

ליגת התאקל מנוהלת ע"י ההתאחדות לפוטבול אמריקאי בישראל. יו"ר ההתאחדות, סטיב לייבוביץ, אישר שכל המגרשים יוכלו לאכלס מאות צופים והכניסה כרוכה בתשלום סמלי. "זוהי ליגה המושתתת על שחקנים ישראלים וכולם חובבנים", אומר לייבוביץ, ומוסיף: "זהו משחק חדש לכולנו, יש לנו המון נסיון בגרסה שונה של פוטבול ("פלאג"), אבל לכולנו יש מחויבות להגיע לרמת משחק שתהיה ברמה גבוהה ומרתקת לכל הצופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully