וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה, בוסטון, כל כך קל?

25.10.2007 / 8:01

בוסטון התפוצצה על קולורדו 1:13, הנחילה לרוקיז הפסד ראשון בפלייאוף ויתרון 0:1 בוורלד סירייס. הלילה יתקיים המשחק השני

בוסטון - קולורדו 1:13 (0:1 לרד סוקס בסדרה)

מגיש מנצח: ג'וש בקט
מגיש מפסיד: ג'ף פרנסיס

וואו. ספק אם טרי פרנקונה, מאמן הרד סוקס, חשב שהמשחק הפותח בהתמודדות הזו יהיה לו כל כך קל. עם עוד הופעה ענקית של ג'וש בקט (שבעה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים), חבטה אחר חבטה של הצמד רמירז את אורטיז ועוד הומר של הצעיר המצוין דסטין פדוריה, בוסטון חיסלה את ג'ף פרנסיס, שצלח ארבעה אינינגים בלבד.

ייתכן שהחששות לפיהם שמונה ימי מנוחה יפגעו בקולורדו היו מוצדקים. "אני לא סגור על התוצאה הסופית, אני רק יודע שהיינו חלודים", אמר טוד הלטון. קווין יוקיליס סיכם מהצד השני: "בהחלט יש לנו הרבה מומנטום, אנחנו תמיד רוצים להכות מהר ומוקדם". היה זה הפסדם הראשון של הרוקיז בפלייאוף, והשני בלבד ב-23 משחקיהם האחרונים. הדבר האחרון שהם היו צריכים הוא להתעורר מהחלום, אבל עכשיו יש בפניהם מציאות חדשה של פיגור ועמה יעלו הלילה למשחק השני.

פדוריה הפך לשחקן השני בהיסטוריה בסך הכל שעולה ראשון לצלחת וחובט להומראן בוורלד סירייס. אחרי שעשה זאת חבטו מני רמירז וג'יי די דרו לסינגלים, שקבעו 0:3 לרד סוקס כבר באינינג הראשון. טרוי טולוויצקי צימק ל-3:1, דייויד אורטיז העלה בדאבל ל-1:4 ובאינינג הרביעי חבט ג'ייסון וריטק לדאבל בן שתי ריצות - 1:6.

כאן הגיע האינינג החמישי שחיסל סופית את הרוקיז. קווין יוקיליס פתח מסכת של שבע הבקעות, כשהליינאפ מתעלל בפרנקלין מוראלס ובריאן ספייר. בסיום האינינג הזה הייתה התוצאה 1:13, ומשם כבר לא יכלו הרוקיז לחזור. הלילה הם יהיו חייבים יכולת טובה של אובלדו חימנז, שייפגש עם קורט שילינג במשחק השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully