וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "הסיפור עוד לא גמור"

24.10.2007 / 23:59

בניטז מאמין, חרף הפסד ליברפול לבשיקטש (2:1). גרנט: ”המשכנו בכדורגל החיובי”. דרוגבה יוצא נגד באלאק. רוביניו: ”מקדיש את השערים לשוסטר”

ליברפול בדרך החוצה מליגת האלופות. קבוצת הפאר האנגלית נוצחה היום (רביעי) 2:1 בטורקיה על ידי בשיקטש, והיא אחרונה בבית א' עם נקודה אחת בלבד אחרי שלושה משחקים. מארסיי מוליכה את הבית עם שבע נקודות, והקבוצה של בניטז חוששת מהדחה מוקדמת.

"הדבר הראשון שאנחנו צריכים לחשוב עליו הוא המשחק הבא", אמר בניטז בסיום המשחק, "אני עדיין מאמין שאנחנו יכולים להעפיל לשלב הבא עם שבע נקודות". בניטז טען שלא היה צורך להכניס את פיטר קראוץ' מוקדם יותר, והצדיק את התעקשותו לשחק עם אנדריי ורונין ודירק קויט. "היינו חייבים שחקנים התקפיים, והתנועה שלהם היתה מאוד טובה. התצוגה שלנו היתה בסדר ואני מרוצה ממנה. תקפנו את בשיקטש. עכשיו עלינו לנצח את כל שלושת המשחקים שנותרו". המשחק הבא נגד ארסנל בפרמיירליג עשוי להיות מכריע עבור בניטז. "סיטואציות כאלה קורות בכדורגל, עלינו להמשיך ולבצע את הדברים הנכונים ולראות מה יקרה. אין מה לעשות מעבר לזה".

הקפטן סטיבן ג'רארד היה קצת יותר ריאלי. "זו התוצאה הכי גרועה שיכולנו לצפות לה", אמר ג'רארד, "היה לנו הר לטפס לפני המשחק הזה, ועכשיו הוא אפילו גבוה יותר".

המאמן הטורקי ארטוגרול סגלאם חגג את הניצחון הגדול של קבוצתו. "אני מאמין שאנחנו יכולים לסיים ראשונים בבית", אמר מאמן בשיקטש, "יש עוד תשע נקודות בקופה, וננסה לקחת את כולן".

וגרנט ממשיך בשלו

מאמן אחר באנגליה שכן יכול לחייך אחרי הערב הזה הוא אברהם גרנט, שהשיג את ניצחונו החמישי ברציפות בצ'לסי, הפעם 0:2 על שאלקה. "אנחנו עוד יכולים להשתפר, אבל בסך הכל שיחקנו די טוב היום", אמר המאמן הישראלי, "הבקענו שני שערים, אבל יכולנו להבקיע יותר. אנו מוליכים את טבלת הבית עם 7 נקודות, מה אפשר לבקש יותר מזה".

גרנט החמיא לשער השני של צ'לסי אותו כבש דידייה דרוגבה. "השער שלו היה טוב מאוד במונחים של שיתוף פעולה קבוצתי, ואני אוהב שערים כאלה", אמר המאמן והוסיף, "אני לא אוהב לדבר אישית על שחקנים, אבל דידייה הוא אישיות מאוד חיובית, והוא מדבר על המגרש כפי שהוא צריך לדבר על המגרש, והוא עושה זאת מצוין".

גרנט התייחס ליריבותיה של צ'לסי בפרמיירליג, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד, שמציגות כדורגל סוחף בתקופה האחרונה. " אני מכבד את ארסנל וכן את המועדונים האחרים. לקח להם זמן לבנות את עצמן, ולכל קבוצה יש את סגנון המשחק שלה. אנו הולכים צעד-צעד. אנו לא לוקחים דוגמה מקבוצות אחרות כי אנו רוצים לשחק את הכדורגל שלנו".

כאמור, צ'לסי ממוקמת במקום הראשון, וגרנט אופטימי. "תמיד הרבה יותר מהנה לשחק בבית מאשר בחוץ, אבל מה שיותר משמח זה שהמשכנו בכדורגל החיובי אותו הצגנו בארבעת השבועות האחרונים". גרנט גם התייחס למשחק הבא של הכחולים, באיצטדיון בגלזנקירשן מול אותה שאלקה. "אף לא קל לשחק שם", אמר גרנט, "יש להם איצטדיון נפלא, אבל לפני זה אנחנו חושבים על המשחקים הבאים שיש לנו בפרמיירליג".

אותו דרוגבה שמפציץ לאחרונה בכיבושים, לא חוסך גם במילים. החלוץ מחוף השנהב אמר על מיכאל באלאק: "הוא עשה טעות כשהצטרף לצ'לסי, היא לא הקבוצה המתאימה עבורו. אני משוכנע שהיה לו יותר טוב אם הוא היה במנצ'סטר יונייטד או ארסנל. להם יש קבוצות יציבות, הוא היה מצליח שם יותר. כאן אנו מצליחים בעיקר בזכות יכולת אינדיבידואלית של שחקנים, דבר שאינו טוב בשבילו".

מאמנה של שאלקה, מירקו סלומקה, היה מאוכזב מאוד בסיום המשחק. "היינו יכולים להשיג יותר, אבל ספגנו שערים בדקות לא טובות, וזה השפיע על המוטיבציה. הגול השני שספגנו גמר אותנו".

שוער שאלקה מנואל נוייר קיבל על עצמו את האשמה בשער הראשון של צ'לסי, שכבש פלורן מאלודה ועבר בין ידיו ורגליו של השוער הצעיר בן ה-21: "העובדה שהכדור פגע באחד משחקני הקבוצה ושינה קצת את הכיוון אין בה תירוץ. הגול היה באשמתי. הדבר הקשה הוא שהייתי צריך להישאר רגוע עד סוף המשחק. ביצעתי שתי טעויות בשני המשחקים האחרונים, אבל מלבד זה נתתי הופעות טובות. אני בכושר טוב".

רוביניו: "אני מקדיש את השערים לשוסטר"

ריאל מדריד חזרה אמש מפיגור (2:1) כדי לנצח 2:4 את אולימפיאקוס במשחק דרמטי ומרתק. גיבור הניצחון היה רוביניו. שחקנה הברזילאי של אלופת ספרד, שעבר שבוע קשה, לא שעה להמולה סביבו והראה מה הוא יודע לעשות על המגרש.

כזכור, הקשר-חלוץ המצוין חזר באיחור ממשחקיה של נבחרתו, אחרי ששמועות רבות רמזו על כך שהשתתף במסיבת חשק רבת משתתפים, משתתפות וקונדומים. בריאל פתחו בחקירה בעניין, קנסו את השחקן והוא לא נכלל בסגל הקבוצה למשחק נגד אספניול בשבת (בו ריאל הפסידה).

למרות זאת, מחל המאמן הגרמני ברנד שוסטר לברזילאי ונתן לו את הקרדיט במשחק, וזה החזיר לו בענק, כאשר היה מצוין, כבש שני שערים וסחט פנדל (שהוחמץ על ידי ואן ניסטלרוי): "רוביניו נתן לנו את הביטחון לתת תצוגה אדירה. ידענו איך לטפל בבעיה עמו בצורה הנכונה".

האידיליה בין השניים המשיכה לקרום עור וגידים כאשר רוביניו אמר: "אני מקדיש את השערים שלי לשוסטר, שנסך בי ביטחון רב והראה שהוא מאמין בי. אני מאוד שמח מהצורה בה שיחקתי, אבל הכי חשוב שניצחנו את המשחק".

לגבי השינוי שעשה שוסטר כאשר הכניס בפיגור את הקשר גונזאלו היגואין במקומו של המגן מיצ'ל סלגאדו אמר: "זה היה הכרחי להכניס שחקן תוקף. היינו חייבים ללחוץ. זה היה מאוד חשוב לנצח, מכיוון ששלוש הנקודות הללו יעזרו לנו מאוד בסיבוב הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אנצ'לוטי: "יהיו עוד הרבה בעיות"

"לא הכול נפתר, יש לנו עדיין בעיות שילוו אותנו בעתיד", כך אמר מאמן מילאן, קרלו אנצ'לוטי, לאחר משחק הניצחון המרשים 1:4 בסן סירו על שחטאר דונייצק אמש (רביעי) בליגת האלופות. הודות לניצחונה של בנפיקה על סלטיק (0:1), הרוסונרי כבשו את המקום הראשון בבית. אנצ'לוטי הסביר למה מילאן מצליחה יותר באירופה, בעוד שבסרייה A היא מאוד מתקשה: "יש לנו בעיות במשחקים מסוימים. באירופה קבוצות משחקות פתוח יותר, ואז השחקנים שלנו יכולים להביא לידי ביטוי את האיכויות שלהם".

קאקה, שנח במשחק ההפסד לאמפולי בראשון, חזר לשורות אלופת אירופה. המאמן אמר עליו: "קאקה עשה הכול, ויותר מזה. הוא עשה טעויות מול השער, אבל היה קטלני כשבא מאחור. הכול הרבה יותר פשוט איתו. הוא לא היה צריך את המשחק הזה כדי להוכיח שהוא ראוי להיבחר לשחקן השנה בעולם".

אנצ'לוטי לא שכח להחמיא גם לחלוץ המאוד מושמץ שלו, אלברטו ג'ילארדינו, זאת לאחר שהג'נרל מנג'ר של מילאן, אדריאנו גליאני אמר שהקבוצה חסרה חלוצים: "זה כל היופי בכדורגל - אפשר להוכיח לאדם שהוא טעה ברגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully