וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם מסתבכת, עכשיו גם באירופה

25.10.2007 / 21:06

התרנגולים הובילו מול חטאפה, אך נוצחו 2:1 והביאו לפיטוריו של מרטין יול. אתלטיקו ניצלה עם 3:3 מול לוקומטיב, ניצחונות גם להמבורג ולברקוזן

בזמן שהפועל תל אביב עזרה לאנדרלכט להתאושש בבלגיה, נערכו היום (חמישי) עוד חמישה עשר משחקים בפתיחת שלב הבתים של גביע אופ"א.

בבית ז', הבית של הפועל תל אביב, ספגה טוטנהאם הפסד קשה וכואב בוויט הארט ליין לחטאפה 2:1. המצב של טוטנהאם ממשיך להיות רע, ומרטין יול, מאמן התרנגולים, הבין זאת היטב והחליט להתפטר בסיום המשחק.

מלבד המשחק ב"בית הישראלי", פנאתינייקוס לא ריחמה על אברדין הסקוטית והביסה אותה 0:3 ביוון. אלקמאר שכבר הובילה 0:1 על זניט סנט פטרסבורג נאלצה לרדת עם נקודה אחת ותיקו 1:1. בורדו השיגה את נצחונה ה-50 בגביע אופ"א אחרי שניצחה 1:2 את גלאטסראיי.

במשחק דרמטי במיוחד כפתה אתלטיקו מדריד תיקו 3:3 על לוקומטיב מוסקבה, כשסרג'יו אגוארו היה אחראי לשער השוויון. מי שהייתה קרובה לאכזב היא באיירן מינכן שפיגרה עד הדקה ה-86 מול הכוכב האדום 2:1, אך הצליחה לבצע מהפך מדהים בדרך לניצחון ענק מבחינתה 2:3. במשחק המרכזי הערב נפרדו ויאריאל ופיורנטינה בתיקו 1:1, אחרי שהספרדים הצליחו להשוות שתי דקות לסיום.

בית ז':

טוטנהאם - חטאפה 2:1

שתיים מיריבותיה של הפועל תל אביב בבית ז' נפגשו הערב כשהן הגיעו במצב רע במיוחד מהליגות המקומיות שלהן. חטאפה מהמקום ה-19 והלפני אחרון בליגה הספרדית, השיגה רק בשבת את ניצחון הליגה הראשון שלה על מורסיה (0:2), אך כעת היא יכולה להיות מעודדת מהניצחון החשוב בפתיחת שלב הבתים.

התרנגולים דווקא פתחו טוב את המשחק, ובדקה ה-19 עם השער של ג'רמיין דפו היה נדמה שהנה מגיעה לה ההתאוששות שהם כל כך ייחלו לה, אלא ששער השוויון של רובן דה לה רד טרף את הקלפים והגביר את הביטחון של שחקני חטאפה שהשלימו מהפך עשרים דקות לסיום, כשנוברגה בראוליו כבש.

בית א':

אברטון - לאריסה 1:3

אחרי ההפסד המרגיז בדרבי לליברפול, הטופיז שבו לנצח ועשו זאת בגדול בגודיסון פארק על חשבון הקבוצה היוונית החלשה. לאריסה, שהיא אחת מחמש קבוצות יווניות שהעפילו לשלב הבתים, לא השיגה אף פעם ניצחון במשחק חוץ בגביע אופ"א ותמתין להזדמנות אחרת. טים קייהיל (14) ולאון אוסמן (50) כבשו את השערים לכחולים, קלייטון הצליח לצמק (65) לפני שויקטור אניצ'בה (85) סגר את הסיפור.

זניט סנט פטרסבורג - אלקמאר 1:1

הרוסים פגשו לראשונה בתולדותיהם קבוצה הולנדית, אבל העובדה שמאמנם הוא דיק אדובקאט ההולנדי, לא סייעה להם כדי לאסוף 3 נקודות. ארי הברזילאי כבש בדקה ה-19 לזכות האורחים, אבל אחרי 20 דקות ראה את הכרטיס האדום ואלקמאר נשארה ב-10 שחקנים. עוד 4 דקות עברו וקיו יאליינס הכשיל ברחבה את אנדריי ארשבין. אנטולי טימושצ'וק האוקראיני דייק מהנקודה הלבנה והישווה ל-1:1, תוצאה שנשמרה עד הסיום.

בית ב':

לוקומוטיב מוסקבה - אתלטיקו מדריד 3:3

הקבוצה הרוסית הצליחה לשבור את רצף שלושת ההפסדים 1:0 לקבוצות ספרדיות, עם תיקו ביתי. עד הדקה ה-85 נראה היה שלוקומוטיב הולכת לניצחון כשהובילה 2:3, אך סרג'יו אגוארו כבש את השוויון וחילק את הנקודות. עוד קודם לכן אגוארו הוביל את הספרדים ליתרון (16) 0:1, אך דינייר ביליאלטדינוב הצליח להשוות (27). דייגו פורלאן כבש את היתרון השני לאורחים (47), ופיטר אודמוינגי לא נשאר חייב עם צמד שקבע מהפך (60, 63), אך כאמור זה לא החזיק מעמד.

פנאתינייקוס - אברדין 0:3

הסקוטים שהגיעו ליוון חגגו הופעה 100 באירופה, אך זו הייתה ללא ספק אחת העגומות שבהן. הירוקים שלא הפסידו משחק בית באירופה מאז עונת 2005/6 המשיכו עם הסטטיסטיקה המצוינת כשיאניס גומאס (11), דימיטריוס פפאדופולוס (73) ודימיטריוס סלפיגידיס (77) כבשו את השערים מול הקבוצה המדורגת שישית בליגה הסקוטית.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

בית ג':

ויאריאל - פיורנטינה 1:1

הצוללת הצהובה, שנוסקת לאחרונה ומדורגת שנייה בליגה, פגשה את הויולה, שעושה חיל בסרייה A. אחרי מחצית ראשונה מאופסת ומאכזבת הצליח כריסטיאן ויירי לכבוש את שער היתרון לאיטלקים. היתרון החזיק מעמד עד הדקה ה-88 עת חואן קפדבילה הצליח להשוות רגע לפני המפגש ביום ראשון בליגה מול ריאל סראגוסה.

אלפסבורג - א.א.ק אתונה 1:1

הקבוצה מבירת יוון שהפסידה בששת משחקיה האחרונים באירופה נקלעה לפיגור בדקה ה-14 כשדניאל מובאק כבש לזכות השבדים את שער היתרון. ארבע דקות בתוך המחצית השנייה דאג איסמעל בלאנקו להשוות. א.א.ק פוגשת במשחק הבא את פיורנטינה בבית, באחד משני המשחקים הקשים שלה בשלב הזה.

בית ד':

פ.צ באזל - ראן 0:1

הקבוצה הצרפתית שחצתה את הגבול לשוויץ פתחה את העונה בצורה נהדרת בליגה, אך בשלב הבתים היא נחלה אכזבה והפסד. באזל, שלא הפסידה ב-11 משחקיה האחרונים בבית באירופה כבשה את שער הניצחון עשר דקות בתוך המחצית השנייה, כאשר מרקו סטרלר הבקיע. ראן יכולה להתנחם בעובדה כי הקבוצה האחרונה שהבקיעה וניצחה את באזל באצטדיון סיינט ג'ייקוב היא שטרסבורג הצרפתית.

בראן - המבורג 1:0

הקבוצה של הוב סטיבנס, שמדברת חזק בבונדסליגה, ממשיכה להצליח גם בגביע אופ"א ופתחה את שלב הבתים עם ניצחון חוץ על הנורבגים החלשים. בראן, שאוחזת במאזן חוץ טוב יותר מאשר במאזן בית בגביע אופ"א העונה, נכנעה לשער של וינסנט קומפני שכבש חצי שעה לסיום המשחק את שער הניצחון.

בית ה':

לברקוזן - טולוז 0:1

באייר גברה על החניכים של אלי בופ שהודחו מליגת האלופות על-ידי ליברפול, אחרי פתיחת עונה לא מזהירה בצרפת. למרות זאת, הגרמנים נהנו משער ניצחון של סטפן קיסלינג בדקה ה-35 והם כבר בציפייה למשחק הליגה ביום שבת מול האלופה, שטוטגרט. במחזור הבא באופ"א מחכה להם משחק חוץ לא קל מול ספרטק מוסקבה.

ספרטה פראג - ציריך 2:1

אחרי שהגיעה לאופ"א מליגת האלופות בעקבות הפסד לארסנל, ספרטה פראג רשמה הפסד ראשון בשלב הבתים. מירוסלב סלפיקה העלה את הצ'כים ליתרון בדקה ה-24, אך אאומר קונדה (38) ואלכסנדרה אלפונסה (62) היו אחראים למהפך. אריק האסלי מציריך הורחק בדקה ה-79, אך גם בלעדיו השוויצרים הצליחו לשמור על התוצאה.

בית ו':

הכוכב האדום בלגראד - באיירן מינכן 3:2

המועמדת הבטוחה להניף את גביע אופ"א, באיירן מינכן, השיגה ניצחון חוץ קשה בסרביה. הבווארים ללא שני הכוכבים הגדולים שלהם, פרנק ריברי ולוקה טוני, ספגו אחרי רבע שעה שער של אוקניין קורומן, אך מירוסלב קלוזה הצליח להשוות כעבור שלוש דקות (1:1). הסרבים, שכשלו בשנה שעברה להגיע לשלב הבתים באופ"א, עלו ליתרון שני כשהפעם היה זה ננאד מילייס (74), אך קלוזה בעל התושיה הישווה פעם נוספת (86). הרחקה של ביאליקה מהכוכב האדום בדקה ה-89 הולידה את שער הניצחון הגדול של טוני קרוז באותה הדקה.

בולטון - בראגה 1:1

האנגלים שמינו מאמן חדש שייכנס לתפקיד ביום ראשון, גארי מגסון, לא הצליחו להשיג ניצחון ראשון בבית מול יריבה נוחה יחסית. למרות העונה הרעה שהיא עוברת בליגה, בולטון הצליחה לעלות ליתרון בדקה ה-66 כשאל חאדג'י דיוף כבש. המזל הרע של בולטון ניכר בהמשך כששלוש דקות לסיום ג'יילסון הצליח להשוות והחזיר את קבוצתו הביתה עם נקודה יקרה.

בית ח':

בורדו - גלאטסראיי 1:2

בורדו, שניצחה בליגת האלופות את הטורקים בעונה שעברה 1:3, השיגה ניצחון נוסף, ה-50 ב-93 הופעות בגביע אופ"א. הטורקים, שאיבדו את הבכורה בליגה לסיבאספור, עלו ליתרון משער של חסאן סאס בפנדל בדקה ה-21. פרננדו קבינגי (52) ומרואנה צ'מאק (63) היו אחראים למהפך של הצרפתים.

במשחק נוסף:

הלסינגבורג - פאניוניוס 1:1
להלסינגבורג: הנריק לארסון 83. לפאניוניוס: גונדולאקיס 45

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully