וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורשטיין עבר את הניתוח בהצלחה

25.10.2007 / 16:50

הגארד של מכבי ת"א נותח בשני עקביו בבית החולים מאיר. עודד קטש הזהיר מפני הפתעה במשחק הפתיחה של מכבי תל אביב לה מאן

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

טל בורשטיין, שחקנה של מכבי תל אביב, עבר היום (חמישי) ניתוח בשני עקביו. הניתוח בוצע בידי פרופ' מאיר ניסקה (שטיפל בבורשטיין כאשר זה קרע את גיד אכילס במאי 2006), בבית החולים "מאיר" בכפר סבא, ועבר בהצלחה. במכבי מעריכים כי בורשטיין ישוב למגרשים בתוך חודשיים וחצי עד שלושה חודשים.

הקבוצה השלימה אתמול (רביעי) את הכנותיה לקראת משחקה הרשמי הראשון לעונת 2007/08, מחר מול לה-מאן הצרפתית במסגרת היורוליג. וויל ביינום, המחלים מקרע במשפעה, ערך אימון חלקי ועשוי לקבל דקות ראשונות העונה. מנגד, אלכס גארסיה ישוב לאימונים רק בעוד כשבוע. אסטבן באטיסטה כשיר לחלוטין וערך אימון מלא. מוקדם יותר צפתה הקבוצה בקטעי וידאו של לה-מאן, והבוקר ערכה תדרוך נוסף.

קטש: "מרוצה מההכנה"

מאמן הקבוצה עודד קטש אמר במסיבת העיתונאים כי "יצא כל כך סמלי שדווקא ביום הזה, יום המשחק הראשון שלנו ביורוליג, טל עובר ניתוח. לא קל לו, אבל מי כמוני יודע מה עובר עליו. לגבי יתר הפצועים, הרופא של וויל אישר לו לחזור לאימונים אבל הוא לא כל כך בכושר משחק, הרי הוא כבר חודש לא איתנו. גם גארסיה יוכל להתאמן רק בשבוע הבא, וייקח שבוע-שבועיים עד שנראה אותם חוזרים לכושר. מחר כמובן שעדיף לשמור על הבריאות של וויל כמה שאפשר".

"אני חושב שאנחנו מוכנים הכי טוב שאנחנו יכולים", המשיך קטש. "אני די מרוצה מההכנה שלנו למשחק. מן הסתם, יש עוד דברים שאנחנו צריכים לעבוד עליהם, והשאיפה שלי ושל הצוות המקצועי היא לשחק כדורסל הרבה יותר טוב במהלך העונה. מחר מצפה לנו משחק מסוכן. על פניו אנחנו צריכים לנצח את המשחק, אבל הוא מסוכן מעצם היותו משחק ראשון. גם לשחקנים שהיו פה וחוו את ההרגשה של לשחק מול היכל מלא, יש התרגשות גדולה במשחק הראשון אחרי הפגרה, ועל אחת כמה וכמה מי שלא חווה את זה מעולם. אני מקווה שהשחקנים יקבלו אנרגיות מיוחדות ואני מאמין שזה יעזור להם. למרות שזה גם יכול לגרום לדברים הפוכים".

"אני עצמי כבר מתרגש ומחכה לזה הרבה מאוד זמן", הוסיף קטש בנימה אישית. "עברו שמונה שנים, אני חושב, מאז המשחק האחרון שלי פה. התגעגעתי לזה. לא חלמתי שזה יקרה, אבל איכשהו זה קרה. אבל אני חושב שגם מחר, תוך שתיים-שלוש דקות, אני אכנס למשחק ואשכח מכל ההתרגשות. יש לי מזל שאני לא זה שצריך לקחת את הזריקות הראשונות. עצם זה שקיבלתי את התפקיד במכבי, זו נקודת ציון בקריירה. חזרתי הביתה לקבוצה שאני אוהב, לקבוצה שגדלתי בה. עצם החזרה הביתה זה משהו שמסמל הרבה מאוד בשבילי. אני מקבל הרבה תגובות ואנרגיות חיוביות מהרבה אנשים ואני מקווה שהחגיגה מחר תהיה אמיתית".

קטש גם הרחיב את הדיבור באשר ליריבה הצרפתית. "אין ללה-מאן משחק התקפה משובח, אבל יש להם שחקנים צעירים ומוכשרים, כמו גם שני שחקנים ששיחקו עם וונטיגו בעונה שעברה בפרטיזן בלגרד. יש להם את בוגדאנוביץ', שהוא מאוד מסוכן. לה-מאן היא קבוצה אתלטית שמתקיפה הרבה את ריבאונד ההתקפה, שזה מפתח מבחינתו. אם נשלוט בריבאונד נוכל לרוץ למתפרצות ולצבור סלים מהירים, להנאת הקהל וכולנו".

"אנחנו רוצים לצאת ולתת כדורסל טוב", סיפר וונטיגו קאמינגס. "אנחנו מרגישים מוכנים. אם נעשה מה שהמאמן אומר לנו, נהיה במצב מצוין. כבר ראינו את הצרפתים בוידאו ואנחנו יודעים מה לעשות מולם. עכשיו כל מה שנותר זה לעשות את העבודה".

"נפלא לפתוח עונה מול המשפחה והחברים"

לה-מאן נחתה בישראל רק בשעות הערב המאוחרות, משם המשיכה הישר לאימון בהיכל. נראה שהצרפתים, שפתחו את העונה עם שני ניצחונות ושני הפסדים בליגה, אינם בונים על ניצחון בכורה בתל אביב. לה-מאן, יש לציין, תפתח רק את עונתה השנייה במפעל.

"אנחנו מתרגשים מאוד לפתוח עונת יורוליג נוספת", אמר המאמן, וינסנט קולה. "מעבר לזה, ההגרלה נתנה לנו את הזכות והכבוד לערוך את משחק הבכורה באחד האולמות המיתיים באירופה, מול אחת הפייבוריטיות הגדולות. נרצה להאט את קצב המשחק של מכבי, אבל את זה קל יותר להגיד מאשר לבצע, כי למכבי יש כל כך הרבה כישרון".

"זה נפלא עבורי לשחק בפעם הראשונה ביורוליג דווקא בישראל, מול המשפחה והחברים ביציע", הוסיף רביב לימונד. "אני מקווה שנוכל לעשות דברים טובים מול קבוצה חזקה כמו מכבי".

עדכון ראשון: 24.10 20:12
עדכון אחרון: 25.10 16:50

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully