וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואוורינקה עצר את נלבנדיאן

24.10.2007 / 19:48

השוויצרי ניצח את הארגנטינאי הלוהט בסיבוב הראשון בבאזל. אנדי רודיק הפסיד לסנטורו בסיבוב הראשון בליון, רם וארליך בסיבוב השני

סטניסלאס וואוורינקה השוויצרי עצר היום (רביעי) את הריצה המטורפת של דויד נלבנדיאן, כשגבר עליו 6:7 (5), 2:6 בסיבוב הראשון של טורניר באזל (סך פרסים 850 אלף יורו). השוויצרי, המדורג 35 בעולם, חגג מול הקהל הביתי בבאזל ונקם בארגנטינאי התשוש, שרק ביום ראשון ניצח את שלושת המדורגים הראשונים בעולם בדרך לתואר במדריד, כולל ניצחון בגמר על בן ארצו רוג'ר פדרר.

ג'יימס בלייק עשה צעד נוסף בניסיונו להבטיח הופעה נוספת בטורניר המאסטרס בשנחאי, כשגבר בסיבוב הראשון על אוסקר הרננדז הספרדי 3:6, 4:6. עוד שלושה מקומות נותרו פתוחים בינתיים לשנחאי, והמירוץ מתחמם. בסיבוב הבא יפגוש בלייק את איבו קרלוביץ', המפציץ הקרואטי. בשנה שעברה בלייק היה האחרון שהבטיח את מקומו בסין, הפעם, כשהוא מרוג במקום השביעי בעולם, הוא מקווה שזה יקרה מוקדם יותר.

תומאס ברדיץ', המדורג 13 בעולם, שגם הוא עדיין מאמין בסיכוייו (הדי קלושים) להשתחל לטורניר בסין, גבר על פליסיאנו לופז הספרדי 6:7 (4), 6:3, 3:6, והוא יפגוש בסיבוב הבא את ואווינקה. המדורג 12 בעולם, גיז'רמו קניאס, ניצח את בן ארצו חוזה אקאסוסו 4:6, 3:6, לקראת מפגש קשה מול הפיני ירקו ניימינן.

בטורניר ליון (680 אלף יורו) השיגו הצרפתים המקומיים ניצחונות קלים בסיבוב הראשון. רשארד גאסקה גבר על כריסטוף רוחוס הבלגי 6:7 (5), 3:6, סבסטיאן גרוז'אן הדיח את בן ארצו רודולף קדאר 3:6, 2:6. גאסקה רחוק 8 נקודות דירוג בלבד מטומי האס, שכרגע נמצא במקום השמיני. ההפתעה הגדולה הגיעה בהמשך הערב, כאשר המדורג 1 אנדי רודיק הפסיד לצרפתי נוסף, פבריס סנטורו, בתוצאה 7:5, 2:6, 6:4.

הצמד הישראלי אנדי רם ויוני ארליך, המדורגים במקום השני בטורניר הזוגות בליון, ניצחו בסיבוב הראשון את אריק בוטוראק האמריקאי ואנדרה סה הברזילאי 5:7, 5:7. יריביהם בסיבוב השני יהיו האמריקאי מרדי פיש והצ'כי ירוסלב לווינסקי.

בטורניר סנט פטרסבורג (סך פרסים מיליון דולר) השיג המדורג ראשון ניקולאי דוידנקו ניצחון קליל על פיליפו וולאנדרי האיטלקי 1:6, 1:6. פרננדו ורדסקו הספרדי ניצח את ורנר אואשר האוסטרי 6:7 (4), 1:6. פיליפ קולשרייבר הגרמני כבר בסיבוב השלישי אחרי 1:6, 1:6 על דניס מאצוקביץ' הרוסי, דמיטרי טורסונוב גבר על בוריס פשנסקי הסרבי 6:4, 3:6, 4:6, וארנסט גולביס הלטבי הדי את מיודענו ניקולאס מאסו הצ'יליאני, אחרי 1:6, 2:6.

צ'אקי נוסעת למדריד

ניקול ואידיסובה הצ'כית נאבקה קשה בטרם גברה היום בסיבוב הראשון של טורניר לינץ באוסטריה (סך פרסים 600 אלף דולר) על פלאביה פאנטה האיטלקייה, וניצחה רק אחרי שובר שוויון במערכה המכרעת, 6:4, 3:6, 6:7 (4). תמירה פאצ'ק המקומית הדיחה את אנבל מדינה גראגס הספרדייה כשגברה עליה 3:6, 5:7, ואלני דנילידו היווניייה חלפה על פני טטיאנה גולובין הצרפתייה, כשניצחה אותה 4:6, 1:0, לפני שזו פרשה בגלל פציעה.

אנה צ'קווטאדזה היא הטניסאית השישית שמבטיחה את מקומה בטורניר המאסטרס של הנשים במדריד, שייפתח ב-6 בנובמבר. הנין, יאנקוביץ', קוזנצובה, איבנוביץ' וסרינה וויליאמס עשו זאת לפניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully