וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התיקו: מסי בא בטענות לריינג'רס

24.10.2007 / 15:41

כוכבה הארגנטינאי של ברצלונה התבטא נגד היריבה ואמר: "הם הציגו 'אנטי-כדורגל' מהדקה הראשונה". מיליטו: "תיקו היא לא תוצאה רעה"

בברצלונה מתקשים לסכם את התיקו 0:0 אתמול (שלישי) באייברוקס מול גלזגו ריינג'רס, וכעת עוברים שם לשלב האשמות. לאו מסי, כוכב הקבוצה, בא בטענות לקבוצה היריבה, כשאמר: "זה פשוט בלתי יאומן. ריינג'רס לא רצתה לשחק כדורגל. הם התמחו ב'אנטי-כדורגל' מהדקה הראשונה ואני רק מצטער שלא השגנו את הניצחון אחרי שייצרנו מספר מצבים.

"לא הפסקנו להחמיץ. זה חבל, אבל גם תיקו לא כל כך נורא", הוסיף השחקן הארגנטינאי. ובכל זאת, מסי התבקש להסביר את המשחק הלא מספיק טוב של בארסה, ואמר: "זה קשה ומסובך לשחק נגד קבוצה כזו, אבל אני חושב שכשהם יגיעו וישחקו כאן, זה יהיה שונה".

גם גבריאל מיליטו ניסה להסביר את התוצאה, ואמר: "לא הייתה חסרה לנו אמביציה, אבל העובדה היא שהדקות האחרונות במשחק הראו את העייפות שלנו משבת, וכשאין לך אנרגיה זה בסדר לא ללכת קדימה. בכל מקרה, אני יכול להבטיח שיש לנו תמיד כוונה אחת: לנצח. למרות זאת, בהתחשב בנסיבות של המשחק, תיקו היא לא תוצאה רעה".

לברצלונה ולריינג'רס יש כעת שבע נקודות בראש הבית ונראה שהמאבק ביניהן, יחד עם ליון שניצחה את שטוטגרט 0:2 יימשך לפחות עד המחזור הרביעי בשלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully