וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון ניצח את ספאחיה בדרבי

25.10.2007 / 22:18

שני מאמניה האחרונים של מכבי ת"א נפגשו ואולימפיאקוס ניצחה 90:95 את טאו ויטוריה. ריאל מדריד ניצחה 72:80 פנרבחצ'ה/ אולקר

יום המשחקים המרכזי במחזור הפתיחה של היורוליג הפגיש שני אקסים של מכבי תל אביב שעמדו על הקווים והובילו את הקבוצה, פיני גרשון ונוון ספאחיה. הישראלי ואולימפיאקוס אירחו את הקרואטי ואת טאו ויטוריה וגם ניצחו 90:95.

פרט לכך נערכו מספר משחקים נוספים. בבית של מכבי תל אביב לא הצליחה מילאנו להתאושש מפתיחת העונה הרעה שלה למרות מינויו של מאמן חדש והפסידה בבית 83:76 לריטאס וילנה. ריאל מדריד שזכתה בעונה שעברה בגביע היול"ב ניצחה את אולקר/פנרבחצ'ה 72:80.

כשפיני פגש את נוון

אולימפיאקוס - טאו ויטוריה 90:95

פיני גרשון ואולימפיאקוס פתחו את הופעותיהם האירופיות ברגל ימין עם ניצחון 90:95 על טאו ויטוריה ונוון ספאחיה. כזכור, שתי הקבוצות נפגשו בשנה שעברה ברבע הגמר, אז ניצחה הקבוצה הספרדית 1:2 בסדרה ועלתה לפיינל-פור.

אולימפיאקוס פתחה בסערה ואחרי רבע ראשון של 20:26, שייטה למחצית אותה סגרה עם יתרון מבטיח 37:55. למרות זאת הבאסקים לא נשברו ובעזרת רבע שלישי טוב חזרו למשחק וכפו על אולימפיאקוס מאמץ אחרון. זו עשתה את זה וידעה לשמור עד הסיום על טווח מספיק כדי לנצח.

ארווידאס מצ'יאוסקאס ומארק ג'קסון קלעו 21 נקודות כל אחד והוליכו את רשימת הקלעים של היוונים, לין גריר הוסיף 20 נקודות ו-5 אסיסטים ויואניס בורוסיס קלע 10 והוריד 11 ריבאונדים.

משחק מפלצתי של מירזה טלטוביץ', שקלע 19 נקודות ולקח 17 ריבאונדים, לא עזר לאורחים. זוראן פליאניניץ' קלע גם הוא 19 נקודות וטיאגו ספליטר הסתפק ב-11.

מילאנו לא התאוששה

מילאנו - ריטאס וילנה 83:76

48 שעות לפני תחילת העונה, מילאנו החליפה מאמן, כאשר אטילו קאחה שב לקבוצה אחרי שעזב ב-2004. הערב זה לא עזר לאיטלקים, שהפסידו בבית בהפרש מינימלי ביחס לזה בו כבר פיגרו במהלך המשחק. הליטאים היו טובים בהרבה למרות ששיחקו ללא רוברטס שטלמאהרס וצ'אק איידסון והוליכו לאורך כל המשחק, פעמים רבות בפער של יותר מ-10 נקודות.

מריונאס פטראביצ'יוס הפציץ 28 נקודות ואסף 8 ריבאונדים עבור המנצחים בדרך לתחרות על שחקן המחזור. הוליס פרייס הוסיף 15, מינדאוגס לוקאוסקיס תרם 13 ומאט נילסן קלע 11, כשריטאס מסיימת את המשחק עם 62.5 אחוזים בזריקות לשתי נקודות.

ריס גיינס היה הקלע הבולט של מילאנו עם 22 נקודות, אבל הקבוצה שמדדה בליגה עם ניצחון אחד משישה משחקים, לא עושה רושם טוב גם באירופה. מאסימו בולרי הוסיף 13 למפסידים, דושאן ווקצ'ביץ' ואנסו ססאי קלעו 11 כל אחד.

פתיחה טובה לריאל מדריד

אולקר/ איסטנבול - ריאל מדריד 80:72

מחזיקת גביע היול"ב, ריאל מדריד, שבה ליורוליג ופתחה את העונה האירופית עם ניצחון חוץ מתוק על הקבוצה המאוחדת מטורקיה. האלופה הטורקית שהתחזקה בקיץ בשחקנים צעירים, ביניהם ג'יימס וויט, אמיר פרלדזיץ' וגספר וידמאר, קלעה רק עשר נקודות ברבע הראשון וירדה בסיומו בפיגור 20 (30:10). אולקר/ איסטנבול השתפרה בהמשך וחזרה לעניינים כשעד סיום הרבע השלישי היא צימקה ל-11 (68:57) ובהמשך הורידה את ההפרש, אך זה לא הספיק לה והיא סיימה עם הפסד ביתי ראשון העונה.

אקסל הארוול היה המצטיין בשורות ריאל מדריד עם 23 נקודות ושמונה ריבאונדים, כשגם צ'ארלס סמית' היה טוב עם 17 נקודות. אלכס מומברו הוסיף 10 נקודות. מירסאד טורקאן הוביל את קלעי הטורקים עם 18 נקודות ועשרה ריבאונדים, כאשר גם דמיר קאן עם 17 נקודות ואיברהים קוטולאי עם 14 סיימו בדאבל פיגרס.


באמברג - רואן 64:61

הצרפתים ניצחו במשחק הראשון שלהם אי פעם ביורוליג, במפגש בין שתי קבוצות שנחשבות כחברות בקבוצה היותר חלשה ביורוליג השנה. בריון ראש השליך 7 מ-16 מהשדה, אבל סיים כקלע המצטיין של הצרפתים עם 21 נקודות. מארק סליירס קלע 14 ופפה בדיאן, שקלע 9 נקודות, תרם בעמודת הריבאונדים עם 11. אצל הגרמנים הצטיין אדמולה אוקולאג'ה שקלע 17 נקודות, דמונד גרין הוסיף 13 וסטפן האמאן 11.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully