וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציג אופ"א יגיע לארץ להילחם בגזענות

24.10.2007 / 12:57

פטריק גסר יתארח בישראל כנציגו של נשיא אופ"א כדי להשתתף באירועי "שבוע המודעות נגד הגזענות באירופה". הנציג ייפגש עם בכירי ההתאחדות

ההתאחדות לכדורגל בשיתוף 'הקרן החדשה לישראל' אשר מפעילה את תכנית "בועטים את גזענות והאלימות מהמגרשים" תארח את האחראי על תחום החינוך והאחריות הציבורית באופ"א, פטריק גסר. גסר יגיע ארצה כנציגו של נשיא אופ"א, מישל פלטיני, לביקור קצר כדי להשתתף באירועי "שבוע המודעות נגד גזענות באירופה" מטעם אופ"א בכל רחבי אירופה ומהשנה גם בישראל.

במהלך ביקורו כאן הוא מתוכנן להיפגש עם בכירי ההתאחדות לכדורגל, עם שר המדע התרבות והספורט, וגורמים אחרים. אירועי שבוע המודעות בישראל יתקיימו השנה בשיתוף 'הקרן החדשה לישראל', ההתאחדות לכדורגל בישראל, אגף 'מצילה' של המשרד לביטחון פנים וארגון השחקנים. כמו כן מתוכננים אירועים ציבוריים במשחקי הליגה שיערכו בין מכבי נתניה למכבי חיפה (ב-27.10) ובין הפועל ת"א למ.ס. אשדוד (ב-29.10).

המשחק המרכזי בו ישתתף נציג אופ"א יתקיים בירושלים בערב יום ראשון ה-28 באוקטובר באיצטדיון טדי, אז יערך טקס דקות לפני שריקת הפתיחה במשחק שבו תארח בית"ר ירושלים את מכבי ת"א. במהלך הטקס ייצאו שחקני הקבוצות לבושים בחולצות עם לוגו התכנית בועטים את הגזענות והאלימות ולוגו FARE מלווים בילדים. שחקני שתי הקבוצות יניפו כרטיסים אדומים עם הסלוגן "מוציאים כרטיס אדום לגזענות ולאלימות". בעלי הקבוצות והקפטנים יחתמו על גבי כדור הנושא את לוגו הפרויקט וכן יופרחו בלוני הליום גדולים עם לוגו הקמפיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully