וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי יצטרך לבחור בין שלושה מגנים

24.10.2007 / 14:41

החזרה הצפויה של גפני תגביר את התחרות באגף השמאלי, כאשר גם מסיללה ודנין ייאבקו על ההרכב. 2,500 כרטיסים נמכרו לקראת בית”ר

למאמן מכבי חיפה, רוני לוי, צפוי כאב ראש לא קטן. בצוות הרפואי והמקצועי מרוצים מקצב החלמתו של המגן רוני גפני וצופים שבעוד שבוע הוא יחזור לאימונים מלאים. כעת עורך גפני אימונים חלקיים וההערכה היא שיחזור לכושר משחק בתוך פחות מחודש.

לאחר חזרתו לכושר, יצטרך לוי להושיב על הספסל שניים מתוך שלושה מגנים שמאליים: פיטר מסיללה, אלירן דנין וגפני, וכל זאת לאחר שחרורו של המגן השמאלי אדורם קייסי. לאור ההצטרפות של עומרי אפק והתחרות בין שחקני הקישור על חלוצת ההרכב, מסיללה שתורגל באימונים כקשר כבר לא מועמד לשחק בעמדה הזו.

מלבד שלושת הזרים שעד כה נראה שתפסו מקום של קבע בהרכב: פאוליניו, רנאטו ובוקולי, ימשיכו שאר שחקני הקישור (אפק, רוסו, רפאלוב ומליקסון) להתחרות על חולצת ההרכב והסגל.

לקראת המשחק בקופסה (שבת, 19:30) מול מכבי נתניה, צפוי מאור מליקסון לחזור מהרחקה ולשבת על הספסל. הקשר ליאור רפאלוב שחזר לסגל לאחר ההרחקה של מליקסון, תורגל היום בחלק מהאימון בהרכב הראשון. יש לציין כי ההרכב הראשון המקורי שתורגל הוא ההרכב שניצח בשבת את קרית שמונה. כעת לא ברור מי משחקני הקישור יפנה את מקומו ויישב ביציע. מתוך ארבעת שחקני הקישור ה"ישראלים", מליקסון מועמד לשבת על הספסל.

המגן מסיללה שהוחלף במהלך המשחק מול קרית שמונה משום שסבל ממתיחה, ערך אימון מלא והוא אמור לפתוח כמגן שמאלי מול מכבי נתניה. החלוץ שלומי ארבייטמן שסובב את הקרסול באימון לא יוכל ליטול חלק במשחק.

הקבוצה מכרה למעלה מ-2,500 כרטיסים לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בסוף השבוע הבא. ההערכה היא שעד יום חמישי הבא יימכרו כל הכרטיסים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully