וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמאשה לא מתרגש מאזרחות סורית

יצחק סולומון

24.10.2007 / 14:35

שחקן קרית-שמונה שעשוי לקבל את האזרחות בעקבות דבריו של אסד אמר: "קודם שיעשה שלום". אופריקוואה עלול להיעדר שלושה שבועות

בעקבות הפרסומים של סוכנות הידיעות הסורית, לפיה הנשיא בשאר אסד מתכוון להעניק אזרחות סורית לדרוזים מרמת הגולן, עשוי גם חלוץ הקריה, וויאם עמאשה, תושב הכפר הדרוזי בוקעתה, לקבל אזרחות סורית. בעבר שיחק עמאשה בנבחרת הנוער של ישראל, ועורר את זעמם של לא מעט תושבים דרוזים בגולן, המרגישים שייכים לסוריה.

ויאם עמאשה לא מתרגש יותר מידי מהאפשרות, אך אמר: "אני שחקן כדורגל ומתרכז רק בכדורגל ולא בפוליטיקה. אסד אמר? אני לא מאמין שזה יקרה. גם אמר שיעשה שלום ואין שלום. כרגע אני בישראל וזה רק מה שמעניין אותי".

בדיווח הסורי נאמר בין השאר כי הענקת תעודות הזהות באה במסגרת "ההקלה על הסבל של תושבינו כתוצאה מההטרדות היומיומיות שהם נתונים מצד שלטונות הכיבוש הישראלי ומההפרות הישראליות של החוק הבינלאומי ההומניטארי והזכויות הבסיסיות שמבטיחות אמנות זכויות האדם הבינלאומיות". עמאשה הוסיף: "כמו כל שחקן יש לי חלומות להגיע לקבוצה גדולה ובעתיד גם לאירופה".

החלוץ פיטר אופריקווה עבר היום ניתוח אורתוסקופיה בברכו שבוצע על ידי דוקטור בצלאל פסקין, רופאה של מכבי חיפה, וצפוי להיעדר כשלושה שבועות. גם המגן מאור פרץ לא כשיר וסובל מפציעה בכף הרגל, ונכון להיום לא מתוכנן להיות בסגל בשבת.

הקשר גיא צרפתי אינו כשיר במאת האחוזים בשלב הזה, אך הוא מתוכנן לשחק בשבת מול הפועל כפר-סבא. אגב, צרפתי גזר על עצמו איסור ראיונות בעקבות מתקפת כלי תקשורת עליו, שלא מבקשים להתעניין בקרית שמונה, אלא מנסים לקבל ממנו התייחסות למצבה העגום של קבוצת האם שלו, מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully