וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "וולקוט הזכיר לי את הנרי"

24.10.2007 / 12:23

ונגר יצא מגדרו לאחר ה-0:7 על סלביה. פרגוסון: ”קייב קיבלה אותנו ביום רע, יכולנו להבקיע יותר”. רייקארד: ”לא השופט אשם, רק הקבוצה”

מאמן ארסנל, ארסן ונגר, הפליג בשבחים לשחקניו לאחר ה-0:7 על סלביה פראג בליגת האלופות אמש (שלישי), כשראשון המוחמאים היה תיאו וולקוט. "תיאו בכושר טוב", אמר המאמן הצרפתי, "רציתי לתת לו את המקום בהרכב. הוא שיחק טוב, הוא רגוע מול השער. ידענו שזה יהיה כך, שהוא ישתלט על העמדה הזו. בשערו השני הוא הזכיר את תיירי הנרי".

וולקוט, שבילה את המונדיאל האחרון על הספסל, ללא הזדמנות אחת, אמר שקרירותו מול השער הייתה תוצר של תקופת אימון ארוכה לצידו של תיירי הנרי. "אנשים ודאי יגידו שזו הייתה סיומת שמזכירה קצת את הנרי", אמר החלוץ בן ה-18, "הייתי פשוט צופה בו פה באימונים, כל החלוצים של ארסנל יודעים לעשות את זה".

ונגר הביע את שמחתו מהתוצאה יוצאת הדופן, שהשוותה את התוצאה הגבוהה ביותר של המועדון לזו שהושגה מול סטנדאראד ליאז' בגביע המחזיקות ב-1993, אך הודה כי לא ציפה לכך: "הבקענו יותר שערים משציפיתי. אתה לא יכול לצפות לעולם שמשחק ליגת אלופות יסתיים עם כל כך הרבה שערים".

ונגר התייחס גם לפרסומים על חוסר שביעות הרצון של יינס להמן, שאמר כי לא יסכים להיות מושפל על ידי ונגר, אך המאמן לא נתן לאמירותיו של השוער לפגוע בחגיגות הניצחון הגדול של התותחנים. "אני לא רוצה להשפיל אף אחד", אמר הצרפתי, "יש לנו שלושה שוערים ברמה עולמית ואנחנו יכולים לשחק רק עם אחד", כשנשאל אם להמן נמצא בתוכניות של ארסנל לעתיד ענה ונגר: "כמובן".

פרגוסון: "יכולנו להבקיע יותר"

מנצ'סטר יונייטד סופרת פגועים מניצחונה הגדול 2:4 על דינמו קייב. השדים האדומים איבדו לפני המשחק, בשני בערב, את פול סקולס ואת פטריס אברה, שנפגע בחימום באיצטדיון האולימפי בקייב. שניהם יעברו צילומים היום כדי להבין את משמעות הפציעה.

כשאואן הארגריבס ומייקל קאריק כבר סוחבים פציעות ארוכות, אלכס פרגוסון לא יכול להרשות לעצמו עוד פצועים, למרות התצוגה המרשימה בניצחון בקייב. "יש לנו חוזק בסגל. השינויים לא השפיעו על המשחק שלנו", אמר פרגוסון לאחר הניצחון בקייב, "ג'ון אושה ודארן פלטשר, שנכנסו להרכב במקום הפצועים, משחקים איתנו כבר תקופה ארוכה ומבינים מה זה אומר לשחק עבור מנצ'סטר יונייטד. הם היו בקבוצה מספיק זמן כדי להתרגל אליה ועכשיו ראינו שזה עבד להם".

זו הייתה הפעם הראשונה בליגת האלופות שוויין רוני וקרלוס טבז פתחו יחד בהרכב יונייטד, במשחק בו השדים האדומים קבעו את ניצחון החוץ הגדול ביותר שלהם מאז 1998, אז הביסו את ברונדבי 2:6. "להבקיע ארבעה שערים מחוץ לבית באירופה זה הישג גדול. אני חושב שמשחק ההתקפה שלנו הוא טוב מאוד ויכולנו להבקיע יותר".

אחרי תקופה של תוצאות 0:1, הצליחה סוף סוף יונייטד לשבור את הקרח בשלושת משחקיה האחרונים ובכולם כבשה רביעיות. "קייב עשתה לנו צרות במחצית השנייה, אבל הם פגשו אותנו בזמן ממש לא טוב לצערם. אנחנו משחקים הרבה יותר טוב לעומת המשחקים מול רומא וספורטינג ליסבון. מוקדם יותר העונה היו לנו קצת בעיות עם טבז ונאני, מכיוון שהם לא פתחו איתנו את ההכנות לעונה ורוני ורונאלדו שהיו פצועים או מושעים. לא הייתה לנו את התחמושת אז, אך יש לנו אותה עכשיו".

רייקארד: "לא השופט אשם, אלא כל הקבוצה שלנו"

מאמן ברצלונה, פרנק רייקארד, התייחס בצורה פילוסופית לתיקו המאופס של קבוצתו מול ריינג'רס, בו לבארסה הגיעה בעיטת עונשין מ-11 מטרים. מצלמות הטלוויזיה הוכיחו לאחר המשחק כי כדור שבעט רונאלדיניו פגע בידו של אלן האטון, אך האירוע נעלם מעיניו של קונראד פלאוץ. למרות שפנדל היה יכול לשנות את תמונת המשחק, המאמן ההולנדי סירב להתייחס לטעותו של השופט האוסטרי: "אני לא חושב שאתה לא מנצח בגלל החלטה אחת. אתה לא מנצח בגלל שלפעמים אתה לוקח את ההחלטות הלא נכונות במקום להבקיע שער".

רייקארד המשיך להיסחף בקלישאות הכדורגל המוכרות כשאמר: "זה הכדורגל, זה העולם המופלא של הכדורגל. אני חושב שזה היה משחק טוב, רק חבל שלא היו בו שערים".

רונאלדיניו חזר להרכב בארסה לאחר שלא שיחק מול ויאריאל בסוף השבוע, בעקבות חזרתו המאוחרת מההתחייבות הבינלאומית עם נבחרת ברזיל. הוא, יחד עם תיירי הנרי וליאונל מסי, קיבלו את ההזדמנויות להרשית מול ריינג'רס, אך נשברו שוב ושוב מול הקבוצה הביתית, שנלחמה על חייה לטובת הנקודה. למרות האכזבה הקלה מהתוצאה, רייקארד היה מרוצה משובו של רונאלדיניו: "אני חושב שהוא שיחק טוב. הוא לקח חלק ותרם לקבוצה. חבל שלא הבקענו, אבל אני לא שופט שחקן מסוים, רק את הקבוצה בשלמותה".

לאו מסי, כוכב בארסה, בא בטענות לקבוצה היריבה, כשאמר: "זה פשוט בלתי יאומן. ריינג'רס לא רצתה לשחק כדורגל. הם התמחו ב'אנטי-כדורגל' מהדקה הראשונה ואני רק מצטער שלא השגנו את הניצחון אחרי שייצרנו מספר מצבים.

"לא הפסקנו להחמיץ. זה חבל, אבל גם תיקו לא כל כך נורא", הוסיף השחקן הארגנטינאי. ובכל זאת, מסי התבקש להסביר את המשחק הלא מספיק טוב של בארסה, ואמר: "זה קשה ומסובך לשחק נגד קבוצה כזו, אבל אני חושב שכשהם יגיעו וישחקו כאן, זה יהיה שונה".

גם גבריאל מיליטו ניסה להסביר את התוצאה, ואמר: "לא הייתה חסרה לנו אמביציה, אבל העובדה היא שהדקות האחרונות במשחק הראו את העייפות שלנו משבת, וכשאין לך אנרגיה זה בסדר לא ללכת קדימה. בכל מקרה, אני יכול להבטיח שיש לנו תמיד כוונה אחת: לנצח. למרות זאת, בהתחשב בנסיבות של המשחק, תיקו היא לא תוצאה רעה".

שתי הקבוצות ייפגשו שוב במחזור הרביעי בקמפ נואו וכשנשאל מאמן בארסה אם הוא חושש כי גם במשחק הבא ימנעו הסקוטים משחקניו להבקיע אמר: "זה לא תפקידי לשפוט את ריינג'רס, הם קבוצה טובה וחזקה והכל אפשרי בכדורגל, זה בטוח. אנחנו נשחק בבית ועל מנת לנצח".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully