וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופטבול ישראל: טייגרס ופנטיקון עדיין ללא הפסד

24.10.2007 / 7:06

עמי ברן המשיך להרשים עם ההשתקה השלישית ברציפות שלו ב-0:15 של פנטיקון על שמשון הייטק. הטייגרס גברו על הסרבסרוס 4:19

טורניר הסופטבול לזכר בוב ג'ילט במסגרת הליגה הישראלית התחדש בשבוע שעבר, כשהטייגרס ופנטיקון ניצחו ושיפרו את מאזנם ל-0:5. הטייגרס רכבו על המחבט הלוהט של מארק לאוב לניצחון 4:19 על הסרבסרוס, ועמי ברן, המגיש של פנטיקון, זרק את השאט-אאוט השלישי ברציפות שלו בניצחון 0:15 על שמשון היי-טק. בנוסף, טוויסטרס הגליל נשארו משחק אחד מאחור בטור ההפסדים כשניצחו את קרייזי רימקס במשחק מותח ביותר 11:17.

ביום ראשון הגיש עמי ברן משחק מלא, הרשה רק חבטה אחת ופסל תשעה חובטים בסטרייקאאוטים, כולל שלושה ברצף בסיבוב השלישי, בדרך להשתקה השלישית ברציפות שלו. התקפת פנטיקון גרמה לגדי בוסין, מגיש שמשון היי-טק, לקשיים גדולים, כשרשמה נקודות בכל חמשת הסיבובים של המשחק. האווי הירש חבט שלושה משלושה עם הום-ראן וארבע ריצות מוכנסות, ורשם את הריצה ה-15 כדי לסגור את הבאסטה. דן ארונוביק הכניס הביתה שלוש ריצות ולמרק בודנר היו שתי חבטות. יעקב בן דוד היה היחיד מבית שמש שהצליח לחבוט חבטה מוצלחת על ברן המצוין.

ביום חמישי הטייגרס רשמו ניצחון חמישי ברציפות 4:19 על סברסברוס האומללים. הטייגרס הובילו רק 3:5 אחרי שלושה סיבובים, אבל גוס ג'ילט, מגיש הטייגרס, עצר את התקפת הלטינים, והתקפת הטייגרס, שהובלה בידי מארק לאוב שחבט לשני הום-ראנים, חבטה כפולה ותשע ריצות מוכנסות, הכריעו את קרלוס הידלגו-גראס, המגיש השלישי של סרברוס. בסך הכל רשמו הנמרים 14 ריצות בשלושת הסיבובים הבאים. שחקן הבסיס השלישי החסון חבט להום-ראן בכל משחקי טורניר הסתיו עד היום, ועומד על שבעה הום- ראנס ועשרים וארבעה נקודות הכנסה. שחקן השדה הימני, בלייר פורטנוי, חבט להום-ראן בתוך המגרש והכניס הביתה ארבע ריצות והקשר גלעד לזר הוסיף שתי חבטות יחידות, חבטה משולשת ושתי נקודות הכנסה לטייגרס.

ביום רביעי שמה החבטה הכפולה של דיוויד ארל, שניקתה את הבסיסים בסוף הסיבוב השישי, את טוויסטרס הגליל ביתרון והתחילה סיבוב שבו הם רשמו 8 ריצות בניצחון המלהיב 11:17 על קרייזי רימקס. קרייזי קפצו ליתרונות של 0:6 ו-4:8 בעזרת הכוכבים הצעירים מקיבוץ גזר, ומהלכים מיומנים מהמבוגרים יותר. אלון ליישמן, שחקן הליגה הישראלית לבייסבול, הוביל את הקבוצה עם ערב של ארבע מארבע, ואילן סוסקינד ואירה מושקוביץ חבטו לשתי חבטות וגנבו שני בסיסים. ברוס מדי-וויצמן הוותיק הוסיף חבטה כפולה חשובה שהכניסה הביתה שתי נקודות.

הטוויסטרס לחמו בחזרה עם החבטה המשולשת של דייב פאין, שהכניסה שלוש ריצות על הליישמן הוותיק, המגיש דייב. רוב ברש חבט חבטה משולשת עם שתי נקודות הכנסה בסיבוב הרביעי, ורשם עוד נקודת הכנסה עם חבטה יחידה בסיבוב החמישי כדי לתת לצפוניים את היתרון הראשון שלהם במשחק - 8:9. קרייזי חזרו להוביל, כשרון דוהל חבט חבטה יחידה על קובי דעיה, המגיש שהחליף את ביל ארסקוט, אחרי הליכה מכוונת לנייט רוזנברג. בפיגור 11:9 וזמן הולך ואוזל, הצפוניים מילאו את הבסיסים אחרי זוג חבטות, ואז באנט של טים קומינגס שעמד לצאת ולהיפסל התנגש באבן וחזר חזרה לתחום כדור פעיל. החבטה הגדולה של ארל העלתה את הגליליים ליתרון. שחקן השדה הימני של הטוויסטרס, איתן מילגרם, רשם את המהלך ההגנתי הטוב של המשחק, כשפסל רץ בצלחת הבית אחרי כדור גובה קצר לשדה הימני. איציק לוי, הקשר של קרייזי, התחיל שני מהלכים של פסילות כפולות עם שני זינוקים מדהימים לכדורים ישרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully