וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטי: "סכנין יכולה לקחת אליפות"

יצחק סולומון

24.10.2007 / 7:27

יא יא פטי שכח מקיומם של שום, גאידמק ושפיגל, בטוח ביכולתה של הקבוצה ומסביר: "הכל עניין של ביטחון". גם נבחרת קונגו בחלומותיו

בשעה שבבני סכנין מנסים לשמור על פרופיל נמוך, ומצהירים בכול הזדמנות שהמטרה היחידה של הקבוצה היא להישאר בליגה, מכוון גבוה הבלם פטי יא יא, שמצהיר: "אנחנו מסוגלים לקחת אליפות ואני מאמין בזה. בית"ר ירושלים קבוצה טובה עם המון כסף, שהביאו שחקנים מצוינים, אבל אצלנו המשפחתיות עושה את כל ההבדל".

יא יא: "כולם מדברים אצלנו שמקום בגביע אופ"א יהיה הישג ענק, אבל אני מסתכל הכי גבוה שאפשר. אני מאמין באמונה שלמה שאם כולם יתלכדו ויתאחדו, סכנין יכולה להפתיע ולקחת אליפות. אצלנו כולם כמו משפחה אחת גדולה, וזה דבר חשוב בקבוצת כדורגל. הכול עניין של ביטחון".

בשבת מצפה לפטי דרבי פרטי מול קבוצתו מהעונה שעברה, מכבי הרצליה. הוא אומר: "אנחנו הולכים על ניצחון, אבל גם תיקו יספק אותנו. יש לי הרבה חברים בהרצליה, נשארתי עם כולם ביחסים טובים וזה בסך הכול כדורגל. המאמן פרדי דוד הוא כמו אבא שלי, בדיוק כמו שאלישע לוי היום הוא כמו אבא עבורי".

לפני שהגיע לארץ שיחק פטי יא יא במדי קבוצת ויטה קלאב מקונגו, והיה חבר קבוע בסגל של נבחרת קונגו. מאז הגיע לארץ לא זומן לנבחרת. הבלם אומר כי הוא מתגעגע לשחק במדי ארצו, ואם יקראו לו ישמח להצטרף לסגל. "הם מחליפים שם כול הזמן מאמנים, ולכול מאמן יש את השחקנים שלו. כנראה שכרגע אני לא בתוכניות של המאמן ג'אן קלוד מוקניה, אבל אני מאמין שהוא עוד יקרא לי".

הבלם הקונגולזי מסכם ואומר: "אני מרגיש מצוין בסכנין, אם יציעו לי, לא תהיה מניעה מבחינתי להמשיך לשחק בקבוצה עוד מספר שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully