וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ת"א ממשיכים במאבק להורדת המחירים

רגב גולדמן

23.10.2007 / 23:08

האוהדים האדומים שלחו מכתב להנהלת הקבוצה ובו דרישה להוזיל את מחירי הכרטיסים למשחק מול טוטנהאם, ולא הם יחרימו אותו

הפועל תל אביב נחתה הערב (שלישי) בבלגיה לקראת משחקה בגביע אופ"א מול האלופה המקומית, אנדרלכט. את הקבוצה ליוו אוהדים ספורים ושחקן בכיר בקבוצה אמר: "ציפינו שיהיו יותר אוהדים על הטיסה", וזאת זכר לכמות היפה שיצאה למשחק בשטוקהולם ושעודדה לאורך כל הטיסה.

למרות הנחיתה, את הכותרות הערב גנב דווקא המתח ההולך והגובר בין הנהלת הקבוצה לאוהדים. קבוצת אוהדים של הקבוצה החליטה לפרסם הערב (שלישי) בתקשורת מכתב אותו שלחו להנהלת הקבוצה. במכתב דורשים האוהדים להוזיל את מחירי הכרטיסים למשחק מול טוטנהאם, ולא הם יחרימו את המשחק.

להלן תוכן המכתב, כפי שהוא נשלח להנהלת הקבוצה:.

"לכבוד: הנהלת הפועל תל אביב

שלום רב,

בשבוע שעבר התפרסמו מחירי הכרטיסים למשחק הבית של הפועל מול טוטנהאם האנגלית שיתקיים ב -8.11 במסגרת שלב הבתים של גביע אופ"א. מחירים עליהם אתם החלטתם, מטבע הדברים. ביום חמישי האחרון החלה המכירה למנויים והחל מיום חמישי הקרוב תחל גם המכירה לאוהדי הקבוצה שלא היה באפשרותם לרכוש מנוי.

"מרגע פרסום המחירים החלה תסיסה ותרעומת הולכים וגוברים בקרב האוהדים על מחירי הכרטיסים ולא פחות מכך על דרך ההתנהלות. משבר האמון בינינו, האוהדים וההנהלה, אינו חדש וסאגת העברת המשחק לאצטדיון רמת גן לספין של 24 שעות רק כדי להכריז כי המשחק יתקיים, אף על פי כן ולמרות הכל, בבלומפילד במטרה אחת ויחידה - צידוק לא מוסרי, נוגד את ערכי המועדון ולא הגון ונאמן לאמת - דרישת מחירים אסטרונומיים וחסרי תקדים בכדורגל הישראלי למשחק נגד טוטנהאם.

"הניסיון 'לקנות' שקט מדומה על ידי הצעת מחיר למנויי שערים 4-5 ב-90 שקלים (כולל עמלת "לאן") לא צלחה ולא תיצלח. אנו, אוהדיה המסורים והנאמנים של הקבוצה, אלה שמגיעים לכל מקום בארץ וברחבי אירופה, בתמיכת מעגלים רחבים של אוהדי הקבוצה, מנויי שאר השערים וכאלה שלא היה באפשרותם לרכוש מנוי, אומרים עד כאן!

"די להפיכת הכדורגל לתחביב לעשירים, די לניכור בין בסיס האוהדים הנאמן, מעמד הפועלים, להנהלה אשר 'חטפה' את רוח המועדון וערכיו בשם קפיטליזם דורסני ונטול עכבות. אנו, ארגון 'אולטראס הפועל' יחד עם חלקים גדולים בקהל אוהדי הפועל תל אביב, קוראים לכלל האוהדים, מנויים ושאינם מנויים, להחרים את המשחק נגד טוטנהאם עד אשר יופחתו משמעותית מחירי הכרטיסים ו/או יימכרו בתנאים שישרתו את המטרה הגדולה שמאחדת את כולנו - תמיכה מאסיבית בקבוצה.

"שאיש לא יחשוב שאנחנו לא מאחורי השחקנים, מאמינים ותומכים בהם. מטרתנו אינה בלומפילד ריק. מטרתנו הפוכה בתכלית - בלומפילד מלא, גועש ואדום, בכדי לדחוף את הקבוצה במצב הקשה אליו נקלעה. לשם כך אנו יוזמים מהלך זה, לפני שיהיה מאוחר. לשם כך, אנו מציעים את האפשרויות הבאות:

1. הפחתה משמעותית במחירי הכרטיסים ללא מנויים לצד הפחתה מינורית יותר במחירים לבעלי המנוי, כדלקמן:
שערים 4-5: 70 ש"ח למנויים, 100 ש"ח ללא מנויים.
שערים 7,8: 80 ש"ח למנויים, 120 ש"ח ללא מנויים.
שערים 2,13: 100 ש"ח למנויים, 140 ש"ח ללא מנויים.
בכל מקרה, יוצאו כרטיסי נוערחייל בכמות שלא תפחת מ-20 אחוז מכלל הכרטיסים המוצעים בכל שער. עוד יובהר, כי המחירים המוצעים הנ"ל כוללים את עלות עמלת "לאן".

"כך תישמר ההטבה למנויים, שהיא לכשעצמה דבר מבורך ורצוי מאחר וגם אנחנו מעודדים קניית מנויים כסמל לתמיכה במועדון אך במקביל, מחירים שפויים לכאלה שלא היה באפשרותם לרכוש מנוי וידם אינה משגת לשלם 220 - 280 ש"ח לכרטיס.

2. הודעה כי רוכשי הכרטיסים למשחק נגד טוטנהאם יזכו ל50% הנחה ברכישת כרטיס לדרבי, שמתקיים שלושה ימים אחר כך. בכך נבטיח גם בדרבי בלומפילד אדום וגועש במשחק חשוב מאין כמותו לאור מצבה של הקבוצה בליגה.

3. מחירי הכרטיסים למשחק הבית השני של הפועל בשלב הבתים, נגד אולבורג הדנית, לא יעלו על 50 שקלים, מחיר הכרטיס היקר ביותר (פרט לשער 1).

"לטעמנו, כל אחת מההצעות הנ"ל, ודאי כולן יחד, יבטיחו אצטדיון מלא ותמיכה מקסימלית לקבוצה וכמו כן, ייאחו לפחות חלק ממשבר האמון החריף בין אוהדי הקבוצה להנהלתה.

"חשוב לציין, אין שום קשר בין הישגיה האחרונים של הקבוצה בליגה להחלטה לצאת בקריאה זו. אוהדי הפועל תל אביב תמכו והלכו אחרי הקבוצה בשעותיה הקשות ביותר ולעולם לא נתנה את תמיכתנו ואהדתנו בקבוצה בנצחון או הפסד כזה או אחר.

כדורגל לעם! הפועל שלנו!

בברכת 'פועלי כל העולם התאחדו' ובתקווה לשיתוף פעולה פורה לטובת כולנו, אוהדי הפועל תל אביב וארגון 'אולטראס הפועל'".

את תגובת הנהלת הפועל תל אביב לא ניתן היה להשיג עד שעת פרסום הידיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully