וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: ליברפול בדרך החוצה

24.10.2007 / 22:40

נוצחה 2:1 על ידי בשיקטש בליגת האלופות, והיא אחרונה בבית א' עם נקודה אחת אחרי שלושה מחזורים. 0:2 לצ'לסי על שאלקה, קונצרט של רוביניו ב-2:4 של ריאל על אולימפיאקוס

ליברפול ממשיכה לאכזב בליגת האלופות. היום (רביעי) הגיעו האדומים לטורקיה למשחק חוץ קשה מול בשיקטש, וספגו את הפסדם השני במפעל, 2:1. אחרי שלושה משחקים לליברפול יש נקודה אחת בלבד, ומתחתית בית א' היא תצטרך נס (ויכולת הרבה יותר טובה) כדי למצוא את עצמה בשלב הבא. מארסיי ופורטו נפרדו ב-1:1 במשחק המקביל בבית א'.

אברהם גרנט השיג ניצחון שני ברציפות בליגת האלופות, כשצ'לסי גברה 0:2 על שאלקה בסטמפורד ברידג'. רוזנבורג גברה 0:2 על ולנסיה בנורבגיה, והשאירו את הכחולים בפסגת בית ב'.

ריאל מדריד חזרה מפיגור וניצחה 2:4 את אולימפיאקוס בברנבאו אחרי משחק נהדר של רוביניו, והיא ראשונה בבית ג'. ורדר ברמן השיגה נקודות ראשונות העונה במפעל היוקרתי, כשגברה 1:2 בבית על לאציו.

מילאן תקווה שהיא התאוששה מהמשבר אחרי שמחצה בבית 1:4 את שחטאר דונייצק. בנפיקה גברה 0:1 על סלטיק בבית, והאיטלקים בראשות בית ד' עם 6 נקודות, בצמוד לאוקראינים.

בית א': בניטז מתרחק

בשיקטש - ליברפול 1:2

ליברפול, עם נקודה אחת בלבד אחרי שלושה משחקים, ממשיכה להסתבך. הפינאליסטית מהשנה שעברה לא מצליחה להרשים העונה בצ'מפיונס ליג, ורפא בניטז רואה איך השלב הבא במפעל המועדף עליו מתרחק לו מהידיים.

בדקה ה-13 החגיגה הטורקית החלה, כששרדר אוזקן המקומי ניצל שגיאה חמורה בהגנה האנגלית, והעלה את הטורקים ליתרון 0:1 בשער ספק עצמי של היפייה. יוסי בניון נכנס כמחליף בדקה ה-58, אבל גם הוא לא הצליח לעזור לאדומים להשוות. בדקה ה-82 היה זה בובו שניצל את ההגנה הדלילה של האנגלים, וקירב את הניצחון של הטורקים עם ה-0:2. סטיבן ג'רארד נגח כדור שנהדף מההגנה הטורקית בדקה ה-85 וצימק ל-2:1, אבל זה היה מעט מדי, ומאוחר מדי.

ליברפול תתנחם בכך שנותרו לה שני משחקי בית (מול פורטו ובשיקטש) מתוך שלושת המשחקים האחרונים, אבל היא תהיה חייבת ליישר את השורות כדי להעפיל לשמינית. כרגע בשיקטש מקדימה אותה אפילו במירות למקום השלישי, שמוביל לגביע אופ"א.

מארסיי - פורטו 1:1

הצרפתים הגיעו למשחק הזה עם מאזן מושלם וללא ספיגת אף שער, ומאמדו ניאנג (69) הקפיץ את האוהדים הנלהבים במארסיי, שהרגישו איך שלב הנוקאאוט מתקרב לקבוצה שמתקשה בליגה הצרפתית, אבל לוצ'ו גונזאלס (80) השווה מהנקודה הלבנה עבור הפורטוגלים. מארסיי עדיין ראשונה.

בית ב': גרנט משתחרר

צ'לסי - שאלקה 0:2

אברהם גרנט הבטיח שמלבד לניצחון, הקהל גם יתחיל ליהנות מכדורגל התקפי, אבל ספק אם המשחק היום יהיה מה שירגיע אותם. בינתיים גרנט חוגג ניצחון שני ברציפות בליגת האלופות, הישג לא פשוט כלל וכלל, והישראלי מתחיל להרגיש יותר ויותר נוח על כיסא המאמן בסטמפורד ברידג'.

בדקה השביעית פלורן מאלודה עשה את הסיפתח המבטיח עבור צ'לסי, כשפרץ מהאגף השמאלי, חדר לרחבה ובעט דרדל'ה, שחמקה מתחת לבטן של שוער הנבחרת הגרמנית הצעירה עמנואל נויר, 0:1. שאלקה כמעט השוותה (כשהקוון פסל לה בשוגג שער חוקי לגמרי), אבל עם פתיחת המחצית השנייה היה זה שוב דידייה דרוגבה (47) שניצל פריצה של פאולו פריירה ונגח מצוין פנימה.

דרוגבה, שרק לפני כמה ימים נשמע השחקן הממורמר בעולם, כובש זה משחק שני ברציפות, גרנט וטן קאטה פוצחים רצף יפה, ונראה שצ'לסי בדרך הנכונה.

רוזנבורג - ולנסיה 0:2

המארחים השיגו ניצחון בכורה במפעל, אולי בתקווה להעפיל לשמינית, אולי במטרה להשיג את המקום השלישי שמוביל לגביע אופ"א, אבל מה שבטוח זה שהכל פתוח בבית ב'.יוסף קונה (53) ווידר ריסת' (61) הכניעו את קאניזארס הקשיש פעמיים תוך שמונה דקות במחצית השנייה.

בית ג': רוביניו מלהטט

ריאל מדריד - אולימפיאקוס 2:4

איזה משחק נהדר היה בברנבאו. ריאל פיגרה 2:1 וכמעט שנוצחה על ידי קבוצה יוונית מפתיעה, אבל יכולת נפלאה של רוביניו, שהשתיק את הביקורות כלפיו, הביא לאלופה הספרדית את שלוש הנקודות.

כבר בדקה השנייה היה זה ראול שניצל בלבול בהגנה היוונית, וכבש ראשון אחרי אסיסט של ואן ניסטלרוי, אבל בדקה השביעית לוצ'יאנו גאלטי הדהים את הברנבאו כשהשווה אחרי מבצע נפלא של ג'ורג'וביץ' באגף. טורוסידיס הורחק בדקה ה-13 והשאיר את היוונים בעשרה שחקנים, ריאל לחצה את השער היווני, אבל דווקא האורחים הפתיעו עם פתיחת המחצית, כשחוליו סזאר נגח פנימה (47) מהגבהה של ג'ורג'וביץ', בבישול השני שלו.

ואז התחילה ההצגה של הברזילאי. בדקה ה-68 רוביניו, שספג הרבה ביקורת השבוע על התנהגותו הפרועה, השווה בנגיחה קטנה אבל מדויקת. בדקה ה-80 הוא סחט פנדל אחרי פדלאדה נפלאה אבל ואן ניסטלרוי החטיא מהנקודה הלבנה, ובדקה ה-83 הוא השלים את המהפך, כשכבש אחרי מסירה של ההולנדי וקבע 2:3. בתוספת הזמן פריצה שלו השאירה את בלבואה לבד מול השוער, שקבע 2:4, אבל ריאל חייבת את הנקודה גם לשוער איקר קסיאס, עם התעופפות מדהימה בדקה ה-90 שמנעה שוויון 3:3.

ורדר ברמן - לאציו 1:2

נקודות בכורה לגרמנים במפעל, הפסד ראשון ללאציו. בדקה ה-28 דייגו הברזילאי הסביר למה ריאל מדריד (וחצי אירופה) חושקת בו, כשפריצה סוחפת שלו הסתיימה בהקפצה נפלאה לבובאקר סאנוגו, שהעלה את הגרמנים ליתרון ראשון.

בדקה ה-54 פרינגס פרץ והעביר כדור רוחב, והוגו אלמיידה בעט מבלי לעצור והכניע את באלוטה הקשיש.

בית ד': סיידורף מפציץ

מילאן - שחטאר דונייצק 1:4

מילאן אולי תצבור הרבה ביטחון מהמשחק, ותקווה שהוא יהיה זה שיוציא אותה מהמשבר, אבל האמת היא שאנצ'לוטי ראה שוב את ההגנה שלו עושה בושות, ומילאן הייתה קרובה לספיגה לא פעם. ולמרות זאת, בסן סירו צריכים עכשיו ניצחונות יותר מיכולת, וזה מה שהם השיגו היום.

מילאן פתחה בבליץ, ונגיחה של ג'ילארדינו בדקה השישית קבעה 0:1. בדקה ה-14 היה זה שוב ג'ילארדינו, שהפעם ניצל הגבהה של סיידורף כדי לנגוח את השני שלו פנימה. מילאן קיוותה ששני השערים יאפשרו לה לחגוג מול הקהל הביתי, אבל דווקא האורחים התחילו ללחוץ, וכריסטיאנו לוקארלי (51) צימק ל-2:1 אחרי שרשרת של הזדמנויות של האוקראינים.

בדקה ה-62 קלארנס סיידורף הרגיע קצת את המארחת, כשהחזיר את יתרון שני השערים אחרי קרן של פירלו. בדקה ה-69 סיידורף השחיל את הרביעי, אחרי וולה נפלא שנהדף אליו מההגנה, ומילאן יכולה לנשום לרווחה.

בנפיקה ליסבון - סלטיק 0:1

בנפיקה הפסידה בשני משחקיה הראשונים, למילאן בחוץ ולשחטיור דונייצק בבית, אבל הניצחון הביתי מול סלטיק, משער של אוסקר קרדוסו בדקה ה-87, שיפר את מצבה. סלטיק, מצדה, ממשיכה להפסיד בחוץ, והיא עם הפסד 14 מ-15 משחקים בצ'מפיונס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully