וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד חילו מאחי נצרת הודה בניסיון לשוחד

23.10.2007 / 17:34

חילו, חבר ההנהלה, הודה שהציע 3,000 דולר לסוכן שחקנים כדי שיבקש משחקן זר שלא להתאמץ במשחק בין אחי נצרת לבני סכנין

בית משפט השלום בנצרת גזר אתמול (שני) 400 שעות למען הקהילה על מחזיק תיק הספורט בעיריית נצרת, אחמד חילו, אחד האנשים המובילים בקבוצת מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית. חילו הואשם בכך שבחודש נובמבר 2001 ניסה לשחד את סוכן השחקנים ברוך ניימן, והציע לו 3,000 דולר כדי שישפיע על שחקן זר שלו, ששיחק בקבוצת בני סכנין, אז עדיין בליגה הלאומית, שלא יתאמץ במשחק בין אחי נצרת לסכנין. בפועל, הסוכן לא פעל כפי שנתבקש ולא פנה לשחקן בכלל, וסכום הכסף לא הועבר.

העונש הוטל על חילו בעקבות הסדר טיעון אליו הגיע עם נציגי הפרקליטות. השופטת לילי יונגר גפר הסבירה בהחלטתה כי "הנאשם נטל אחריות מלאה לביצועה והביע אכזבה ובושה מהתנהגותו. לטענת הנאשם, וכאשר פגש את סוכן השחקנים באקראי, התנהלה בין השניים שיחה במהלכה הוא פעל מתוך מעורבות רגשית ורצון לעזור לקבוצה אותה אהד מול היריבה הספורטיבית המושבעת במשחק טעון. הנאשם הביע חרטה וצער על מעשיו, וגילה הבנה כי נכשל בהתנהגותו ולא הפעיל מספיק שיקול דעת. עוד הוסיף, כי מעורבותו בעבירה אינה עולה בקנה אחד עם עולמו הפנימי ועם אורחות חייו".

השופטת יונגר גפר הסבירה את הסכמתה להסדר הטיעון: "לא ניתן להתעלם מהעובדה שיהא בהרשעתו כדי לפגוע בעתידו המקצועי. יתכן שפגיעה מסוג זה לא הייתה זוכה במקרים אחרים להתחשבות ולא הייתה מהווה נימוק להימנעות מהרשעה, אך כאשר מציבים על כפות המאזניים את מכלול הנסיבות הרלוונטיות בענייננו, וביניהם נסיבות ביצוע העבירה, היות הנאשם נטול עבר פלילי, אדם שזו לו הסתבכות ראשונה וחד פעמית עם החוק, חלוף הזמן הרב שעבר מאז המקרה ומאידך הנזק שעתיד להיגרם לו מעצם הרשעתו, המסקנה היא כי המקרה שבפנינו מצדיק התייחסות מיוחדת וחריגה, ועל כן אני מחליטה שלא להרשיע את הנאשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully