וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר יודעים כיצד להוריד לחץ

אורי שלו

23.10.2007 / 16:50

על רקע הבלאגן במכבי תל אביב, יריבת האלופה בראשון, בית"ר ערכה אימון בים באווירה שמחה, וקינחה בארוחה קבוצתית. בן יוסף וטל נעדרו

בזמן שמכבי תל אביב מעמיסה על עצמה לחץ, בבית"ר לוקחים אוויר ומעבירים שגרת אימונים נינוחה: כושר גופני, ולאחריו ביקור בים. שחקני בית"ר ירושלים הגיעו היום (שלישי) לאימון הבוקר בראשון לציון כמו לכל אימון, רק שלמאמן יצחק שום ולדרור שמשון, היו תוכניות אחרות לגמרי עבורם. מיד לאחר שעברו אימון כושר מפרך של 45 דקות, עלו השחקנים חזרה על המכוניות ונסעו לחוף הים של ראשון לציון, שם הורידו לחץ והעבירו מפגש לא שגרתי.

"זה חשוב לנו מאוד לפחות פעם בחודש לערוך אימון בחוף הים", אמר המנהל המקצועי גיורא שפיגל לאתר הרשמי של הקבוצה, "זו גם שבירת שיגרה חשובה מאוד, וגם יש לזה ערך מוסף בכושר הגופני של השחקנים". השחקנים, כאמור, ערכו אימון כושר מפרך שכלל ריצה ארוכה על חול הים ובסופו גם תרגילי כוח על חלקת דשא בחוף.

מי שנעדרו מהאימון היו תומר בן-יוסף החולה, ועידן טל שקיבל אישור מיוחד להיעדר בשל סיבות אישיות. לאחר האימון התפנקו השחקנים במסעדת "שיפודי ציפורה" באזור התעשייה של ראשון לציון. אז אם נסכם את האימון עבור בית"ר, היו לנו קצת דשא, שמש טובה, מטקות ברקע, כמה חתיכות מקומיות, שיפודים ומבחר סלטים והרבה הרבה גלים. איזה דגל היה על סוכת המציל? לא ממש ידוע, אבל כנראה שבבית"ר מצפים שביום ראשון הבא, תהיה זו מכבי תל אביב שתניף דגל לבן.

מכירת הכרטיסים למשחק החלה היום והקופה באצטדיון טדי תהיה פעילה עד ליום המשחק נגד מכבי תל אביב ביום ראשון. הקופה תהיה פתוחה בצד המערבי של האצטדיון, בימים ג'-ה' משעה 10:00 עד 18:00, וביום ו' משעה 10:00 עד 13:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully