וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלמי סבן יהיה כשיר לשבת

מגן מכבי נתניה, שנעדר מהמשחק מול מכבי ת"א, חזר להתאמן. דרישת כרטיסים גדולה למשחק מול חיפה, הקבוצה תשוב להתאמן בקופסה

משטרת ישראל נערכת לקראת המשחק בשבת בקופסה (19:30) בין מכבי נתניה למכבי חיפה. אתמול (שני) ערכו נציגי משטרת נתניה סיור במגרש, ועל פי דרישת המשטרה, שצופה אצטדיון מלא, 110 שוטרים ו-60 סדרנים יהוו את כוח האבטחה. המשטרה, החוששת מזיופי כרטיסים, דרשה מראשי מכבי נתניה להעביר לידיעה את כל הכרטיסים שהודפסו למשחק, על מנת להחתימם בחותמת מיוחדת.

מנתניה נמסר: "לאחר החזרת הכרטיסים מהמשטרה נקיים מכירה מוקדמת למשחק". מחירי הכרטיסים, שבמחזורים הקודמים היו מוזלים על מנת למלא את המגרש, חוזרים לרמות המחיר הרגילות - 80 ש"ח למבוגר ו-40 ש"ח לחייל, ילד וסטודנט.

ברמה המקצועית החלו שחקני הקבוצה את ההכנות למשחק. בשורה משמחת לראובן עטר מגזרת קלמי סבן, שהיה פצוע במהלך השבוע שעבר ונעדר מהניצחון 0:2 מול מכבי תל אביב. סבן ערך אימון מלא, וצפוי לפתוח בהרכב ביום שבת מול מכבי חיפה. סטניסלב אנגלוביץ', שמילא את מקומו של סבן מול מכבי תל אביב, צפוי לרדת לספסל ויצטרף במהלך המשחק, כשאלמוג כהן הצעיר ימשיך לקבל את הקרדיט בעמדת הקשר האחורי במקום אמייה טגה הפצוע. טגה החל בתוכנית ההחלמה, שניתנה לו על ידי רופאת דורטמונד הגרמנית.

אנשי המשק של מכבי נתניה מדווחים על הצלחה גדולה בשזרוע החורף. לפני כחודש עבר משטח הדשא בקופסה זריעה מחדש, ומאז מתאמנת הקבוצה ב"דן קיסריה". ביום חמישי הקרוב וביום שישי תקיים נתניה את אימוניה המסכמים למשחק על משטח הדשא בקופסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully