וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ונגר, לא כדאי לך להשפיל אותי"

23.10.2007 / 15:23

שוער ארסנל, שאיבד את מקומו בהרכב, מזהיר את המנג'ר: "לא איעלם לי בשקט". יובנטוס רוצה את למפארד, ריאל לדרוגבה: אתה זקן מדי

שוערה הגרמני של ארסנל, יינס להמן, מזהיר את מנג'ר הקבוצה ארסן ונגר לבל ימשיך להשפיל אותו ולהשאיר אותו על הספסל לתקופה ממושכת מדי.

להמן, 37, עשה כמה טעויות בפתיחת העונה במשחקים מול פולהאם ובלקבורן, ומאז מעמדו התערער. "יכול להיות שיום אחד אני ארצה לדבר על הכל", אמר להמן, שלא נכלל בסגל התותחנים במשחק מול בולטון בשבת, "כרגע אני רק בולע הכל, כחלק מההשפלה. אבל אני חושב - והדברים האלה מכוונים למנג'ר היקר שלי - שאי אפשר להשפיל שחקנים ליותר מדי זמן. אני שחקן ארסנל, ולא איעלם לי בשקט".

ונגר לאחרונה נותן את הקרדיט לשוער הספרדי מנואל אלמוניה, ובמשחק האחרון להמן אפילו לא היה מחליף, כיוון שלוקאס פביאנסקי הפולני ישב על שחקן המחליפים.

"ונגר דיבר על שלושה שוערים ברמה העולמית", אמר להמן, שזכה בגביע אופ"א עם שאלקה, באליפות הבונדסליגה עם עם דורטמונד ובאליפות הפרמיירליג עם ארסנל, "האם השניים האחרים הוכיחו את עצמם ברמות הגבוהות? האם הם זכו בתארים? כנראה שהיום קל להיחשב שוער ברמה עולמית".

"אני בטוח שאני אחזור לשחק", המשיך הגרמני, "אלמוניה עוד לא הוכיח שהוא יכול לנצח עבורנו משחקים. אני יודע מהן הדרישות משוער, ולא נראה לי שהוא יוכל לעמוד בציפיות האלה".

אברהם יאבד עוד נשק?

ה"גאזטו דלו ספורט" האיטלקי מדווח כי המנהל המקצועי של יובנטוס, אלסיו סקו, הגיע היום ללונדון במטרה לדון עם צ'לסי על רכישת הקשר פרנק למפארד.

למפארד, שהיה אחד הפייבוריטים של המאמן הקודם ז'וזה מוריניו, עשוי לעזוב את סטמפורד ברידג' בתום העונה, וסוכניו של הקשר האנגלי צפויים להיפגש עם סקו. ביובנטוס מאמינים שיוכלו להנחית את למפארד בטוריניו תמורת 7 מיליון ליש"ט, ואף יבקשו ממנו לקצץ במשכורתו, שנאמדת ב-4 מיליון יורו לעונה.

סחורה מבוקשת או משומשת?

דרוגבה הוא שחקן נוסף שעשוי למצוא את עצמו מחוץ לצ'לסי בעונה שעברה. נדמה שמאז שהחלוץ מחוף השנהב הודיע על רצונו לעזוב את לונדון, כל קבוצות הצמרת באירופה כבר נקשרו בכיוונו.

ה"מארקה" הספרדי מפרסם כי נציגי ריאל מדריד כבר הודיעו לסוכניו של החלוץ כי הוא מבוגר מדי (30) כדי להגיע לברנבאו. מילאן, כזכור, גם הביעה את רצונה לצרף אותו לשורותיה, אבל היום הצטרפה מועמדת חדשה, אינטר.

הרנן קרספו, ששיחק עם השחקן בעבר בצ'לסי, עודד את דרוגבה להצטרף אליו לאינטר. "הוא שחקן נפלא, ואני מבין שהוא עשוי לעזוב את צ'לסי", אמר קרספו, והזהיר: "אם הוא יכול להתמודד עם הרוטציה, הוא ייהנה פה מאוד. אם הוא רוצה להיות הכוכב הראשי, יהיה לו קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully