וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור בראש טוב

23.10.2007 / 22:31

ארסנל חגגה עם 0:7 מול סלביה פראג ומנצ'סטר עברה את דינמו קייב עם 2:4, במחזור ליגת האלופות בו נכבשו 24 שערים מהם 7 בנגיחות. ריינג'רס וברצלונה קילקלו עם 0:0

אחרי המחזור השלישי של ליגת האלופות, שנפתח היום (שלישי), תמונת העלייה במספר בתים התבהרה מעט, אך בחלקם גם הפכה למסובכת יותר. ריינג'רס וברצלונה איכזבו עם 0:0 בבית ה' וליון, שניצחה בחוץ 0:2 את שטוטגרט חזרה לתמונת העלייה לשלב הבא.

בבית ו' למדנו שההופעות המוצלחות של מנצ'סטר יונייטד מהליגה יכולות להמשיך ולחזור על עצמן גם בליגת האלופות, כשהאלופה האנגלית ניצחה בקלות 2:4 את דינמו קייב בחוץ. באותו בית התייצבה רומא במקום השני אחרי ניצחון חשוב 1:2 על ספורטינג ליסבון באולימפיקו.

בית ז' החל הערב לפני כולם עם המשחק בין צסק"א מוסקבה עתירת הברזילאים לאינטר. האיטלקים הציגו יכולת לא ממש משובחת ונקלעו לפיגור, אבל ניצחו 1:2 בזכות טעויות קשות בחלק האחורי של הרוסים. באותו בית יצאה המובילה, פנרבחצ'ה, לאיינדהובן וחזרה עם נקודה שכולה ניצחון בזכות 0:0.

בית ח' בישר על התוצאה של הערב כשארסנל הלמה בסלביה פראג שבע פעמים בדרך ל-0:7. סביליה לא התקשתה לנצח 1:2 את סטיאווה בוקרשט וגם היא נראית בדרכה לשמינית הגמר.

בית ה': בארסה מאכזבת

גלאזגו ריינג'רס - ברצלונה 0:0

ברצלונה הפסידה ביום שבת לויאריאל ואסור היה לה להפסיד משחק שני בתוך ארבעה ימים. ריינג'רס, שהגיעה בכושר מצוין ועם מוראל גבוה אחרי ה-0:3 על סלטיק בדרבי, הגיעה למספר לא קטן של הזדמנויות, אבל לא כבשה. לנוכח התוצאה במשחק המקביל, השתיים יכולות להיות מעט מאוכזבות, כשליון צימקה את הפער מהן ל-4 נקודות.

שטוטגרט - ליון 2:0

שתי המאכזבות של הבית נפגשו למשחק שעשוי להשאיר את המנצחת בתמונת העלייה לשלב הבא, אבל התקשו להגיע למצבים טובים במחצית הראשונה. הצרפתים, שמובילים את הליגה שלהם, היו אלו שהתעוררו ובדקה ה-56 כבש פאביו סנטוס כדי להעלות את הקבוצה ליתרון חוץ. בנזמה השלים ניצחון גדול עבור קבוצתו עם שער 11 דקות לסיום. הגרמנים כבר לא יעלו שלב ועכשיו הם יוכלו להתרכז במנוסה מתחתית הבונדסליגה.

בית ו': יונייטד לוהטת

דינמו קייב - מנצ'סטר יונייטד 4:2

אחרי ההתפוצצות המיוחלת בשבת ב-1:4 על אסטון וילה, השדים האדומים הגיעו למפגש מול סוגרת הטבלה של בית ו' וההמשך נראה דומה. האוקראינים החזיקו 10 דקות בדיוק לפני שכדור חופשי של ריאן גיגס מצא את הראש של ריו פרדיננד, ומשם הכדור טס לרשת. בדקה ה-18 האנגלים כבר סגרו סיפור עם עוד שער קליל, הפעם של ווין רוני מול שער ריק, אחרי מסירה של ווס בראון. דיוגו רינקון עוד הקטין בנגיחה בדקה ה-34, אבל כריסטיאנו רונאלדו ניצל עוד בישול של ריאן גיגס כדי לעשות 1:3 בדקה ה-41. גם הרביעי של אלופת אנגליה היה של הפורטוגלי, הפעם בפנדל בדקה ה-68. איסמעיל בנגורה צימק בדקה ה-78, וחתם את תוצאת המשחק.

רומא - ספורטינג ליסבון 1:2

רומא נחשבת לאחת הקבוצות המוזרות והבלתי צפויות ביבשת. לצד ניצחונות גדולים הגיעו תבוסה לאינטר ורק תיקו ביתי מול נאפולי, אבל הערב הג'יאלורוסי פתחו בסערה. פיליפ מקסה היה קרוב ובעט מעל המשקוף ממצב נוח כבר בפתיחה, אבל בדקה ה-15 ז'ואן הגיע ראשון לקרן של דויד פיזארו ונגח את הראשון. הפורטוגלים לא התרשמו ו-3 דקות מאוחר יותר הישוו מראשו של ברזילאי אחר, ליידסון, שנותר בלתי מכוסה ברחבה הרומאית.

בדקה ה-35 נפצע פרנצ'סקו טוטי ומירקו ווצ'יניץ' נכנס במקומו והחיסרון של הקפטן בא לידי ביטוי בעיקר בדקה ה-48. החלוץ המחליף ממונטנגרו הוכשל ברחבה, אבל מאנסיני שלקח את הפנדל בעט רע, וטיאגו עצר כדי לשמור על התוצאה מאוזנת. בדקה ה-70 הצדק נעשה ורומא עלתה ליתרון. ווצ'יניץ' המחליף גבר על מגני האורחת, נכנס לכיוון השער דרך קו הרוחב, עבר עוד שחקן וכבש מזווית קשה. 1:2 לרומא.

בית ז': אינטר מתקמבקת

פ.ס.וו איינדהובן - פנרבחצ'ה 0:0

אחרי הניצחון של אינטר, פ.ס.וו ופנרבחצ'ה ידעו שהמשחק הזה עשוי להיות מכריע בקרב על המקום השני. דווקא האורחים סיכנו יותר בפתיחה, אבל לא מצאו את המסגרת. בדקה ה-64 הורחק דייויד האורח, אבל פ.ס.וו, שניצחה בכל 6 משחקיה האחרונים בבית מול קבוצות טורקיות והוסיפה על כך יחס שערים של 3:18, לא הצליחה לשפר את הסטטיסטיקה.

צסק"א מוסקבה - אינטר 2:1

אינטר התחילה לא טוב את המפעל עם הפסד באיסטנבול מול פנרבחצ'ה, אבל נכנסה לכושר עם הזמן וחודשיים אחרי פתיחת העונה הגיעה למוסקבה בכושר מצוין. אלא שלמרות העובדה הזו, לרוסים היו תכניות אחרות והם שלטו מהפתיחה. יציאתו של פטריק ויירה כבר בדקה ה-17 בוודאי לא הוסיפה לתכניות של הנראזורי ודודו סארנסה הגיע להזדמנות הראשונה הטובה במשחק, אבל בעט החוצה מקרוב בדקה ה-29. שתי דקות עברו וברזילאי אחר, ז'ו, מצא את הרשת של ז'וליו סזאר עם בעיטה קשתית מתוך הרחבה.

במחצית השנייה הנראזורי חזרו. 6 דקות לקחו להגנה האדומה להיכשל בהרחקת כדור ולהרנן קרספו לכבוש בבעיטה מ-5 מטרים. השתיים ניסו לכבוש את השני שלהן כדי לצבור את 3 הנקודות, אבל החלוצים לא הצליחו לסיים את העבודה. כשנדמה היה שהמשחק בדרך לחלוקת נקודות הגביה פיגו כדור מימין, וולטר סמואל נגח חלש ולמרכז, אבל השוער הרוסי, ונימין מנדריקין לא הצליח לקלוט והטעות הקשה שלו הוליכה לפיגור של קבוצתו 2:1. שמחה גדולה לאינטר ולפיגו במשחקו ה-100 במפעל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בית ח': ארסנל לא עוצרת

ארסנל - סלביה פראג 0:7

ארסנל מתחה השבוע את שרשרת הניצחונות שלה וסופרת כבר 11 כאלה, אחרי הניצחון הקשה על בולטון בשבת. גם באירופה ארסנל כבר הוכיחה שהיא ראויה להגיע רחוק העונה, כשניצחה את סטיאווה 0:1 ואת סביליה 0:3. סלביה הגיעה בתפקיד הקורבן השלישי וכבר בדקה החמישית ספגה מרגלי ססק פברגאס, שבעט כדור אלכסוני משמאל לימין ולרשת. הצ'כים התקשו לעמוד בקצב של האנגלים ובדקה ה-24 ספגו את השני. פברגאס הרים קרן, ההגנה האורחת לא הצליחה להרחיק, חלב בעט והובצ'ק דחק לשערו הוא. בדקה ה-41 גם השוער הצ'כי מרטין וניאק, טעה כשלא הצליח להרחיק כדור ברגלו ותיאו וולקוט עשה את השלישי.

המחצית השנייה המשיכה עם אותו הניגון. בדקה ה-48 קיבל פברגאס במרכז ושלח שמאלה לחלב, הבלארוסי הטעה מגן וכבש את הרביעי. ארסנל המשיכה לשרוף את הדשא ולחתוך את הצ'כים ו-וולקוט כבש את החמישי בדקה ה-55, לפני שפברגאס שם את השישי אחרי 3 דקות. התותחנים לא ריחמו על האורחים חסרי הניסיון, אבל החמיצו וסלביה ניצלה מתבוסה הרבה יותר קשה. למרות זאת ניקלאס בנדטנר הדני רצה להשתתף גם הוא בחגיגה והוא זכה לרשום את השביעי דקה לסיום.

סביליה - סטיאווה בוקרשט 1:2

לאחר ארבעה הפסדים רצופים בליגה הספרדית, חזרה סביליה לעשות את מה שבעונה שעברה הלך בקלות - לנצח, כשגברה 0:2 על לבאנטה הפיצפונת. הניצחון שחרר הרבה לחץ אצל המאמן חואנדה ראמוס והערב הספרדים כבשו מול סטיאווה החלשה כבר בדקה הראשונה, אחרי נגיחה של פרדי קאנוטה. אחרי 17 דקות זה כבר 0:2. לואיס פביאנו הברזילאי מצא חלל גדול בין השוער לבין ההגנה הרומנים והבקיע בקלות. סביליה המשיכה ללחוץ, אבל החמיצה והרומנים ניצלו את זה כדי לצמק בדקה ה-62 מרגלי אובידיו פטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully