וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו כבר לא מעידה. זו מגמה

מיקי יואכים

23.10.2007 / 11:34

מילאן ממשיכה להתבזות, ואלופת אירופה עומדת לסיים את העונה מוקדם מהצפוי. מיקי יואכים מסכם עוד שבוע סוער בכדורגל האיטלקי

מילאן שוב פישלה. במקרה הזה הדגש הוא על המילה שוב. מצד אחד, אין ספק שההפסד הביתי של חניכיו של קרלו אנצ'לוטי לאמפולי הוא הפתעה גדולה. מצד שני, הפתעות מהסוג הזה התרחשו בשישה מתוך שמונת משחקי הליגה של הרוסונרי העונה. גם האוהדים של אלופת אירופה מתחילים לאבד את הסבלנות. סיום המשחק נגד אמפולי הוכתר במקהלת שריקות בוז צורמות, מתובלות במבול של קללות איטלקיות עסיסיות.

"אסור להיתקע בתוך כישלונות", הודיע קפטן מילאן, פאולו מאלדיני, בראיון לטלוויזיה האיטלקית, "יש עוד הרבה זמן עד למשחקים הקובעים של הליגה, כך שאם נעבוד קשה, נצליח לצאת מהמצב הזה". אגב, מאלדיני עצמו שיחק ביום ראשון האחרון לראשונה מאז גמר האלופות במאי שעבר.

ואפרופו אלופות, אם מילאן תמשיך באותו קצב, היא מסכנת את ההעפלה שלה לליגת האלופות דרך הליגה לקראת העונה הבאה. הרביעייה שכוללת את אינטר, יובנטוס, רומא ופיורנטינה נראית כרגע טוב ויציב, והן המועמדות הברורות ליטול את ארבעת הכרטיסים לאלופות לקראת העונה הבאה.

לאור המצב הקשה, הנהלת המועדון מתחילה לדון בדרכים לשיפור המצב או אף לזעזוע. המחשבה הראשונה היא כמובן על שינויים פרסונליים. מעמדו של אנצ'לוטי נשאר איתן, אבל נראה שיהיה רכש בינואר ואולי אפילו מאסיבי. השמות החמים הם דידייה דרוגבה, שלא ממש מרוצה ממעמדו בצ'לסי של אברהם גרנט, וכן חואן רומאן ריקלמה, שלא ממש מסתדר בויאריאל.

יובה ודל פיירו ממשיכים

באותו זמן בטורינו זכה אלסנדרו דל פיירו למחיאות כפיים סוערות. דל פיירו סיים את הסאגה הלא נגמרת עם הארכת החוזה שלו. ילד הזהב יישאר בטורינו עד 2010 וכנראה יסיים את הקריירה בתור ביאנקונרו. כבר בראשון האחרון הצדיק אלכס את החוזה החדש עם שער ניצחון לרשת גנואה.

אבל על הניצחון העיבו שתי תקריות לא נעימות. הרחקתם של מאמן יובה קלאודיו ראניירי ושל פאבל נדבד. הראשון נאלץ לעלות ליציע אחרי מחאה חריפה מדי על אחת מהחלטותיו של השופט לואיג'י באנטי, השני אחרי שהכניס מרפק לשחקן יריב. אגב, הצ'כי ראה את האדום אחרי שריקת הסיום. יובה ממשיכה בניצחונות המינימליים שלה וכרגע היא היחידה שנמצאת במרחק נגיעה מאינטר.

דרבי השמש עשה היסטוריה

המשחק בין רומא לנאפולי ייכנס לדפי ההיסטוריה לא רק בשל התוצאה המטורפת (4:4) ומהלך העניינים ההזוי, אלא גם בשל החלטתו התמוהה של ראש עיריית רומא קרלו מוסקי. הבוס של הבירה, בשל חששו מהטיפוזי הנפוליטנים חמי המזג, החליט להתיר את הכניסה לאולימפיקו (שהעירייה היא בעליו) רק לבעלי מנויים של רומא. מצד שני, המשטרה האיטלקית לא ידועה ביעילות שלה, כך שביציעים נראתה קבוצה לא קטנה של אוהדים בתכלת. לא רק זה, הם גם ארגנו מופע פירוטכני, כשזלאייטה השווה את התוצאה 6 דקות לסיום.

ובאותו נושא, ראוי להזכיר את החלטתו של בית המשפט במילאנו, שאסר על 6 אוהדים של אינטר להיכנס למשחק כדורגל באיטליה, לאחר שניסו לתקוף אוהדים של קבוצה יריבה במהלך משחק. המקרה אירע ב-6 באוקטובר במשחק של אינטר מול אותה נאפולי – השישה חדרו ליציע האורחים וניסו להתחיל שם קטטה. נוסף על כך, במשחק הבית הקרוב של אינטר תיאסר הכניסה ליציע השרופים – ה"קורבה נורד". העונש הוטל לאחר שבמשחק מול נאפולי הונפו ביציע הזה כרזות גזעניות. אין ספק שהמלחמה כאן מוצדקת. אך האם היא אפקטיבית? את זה נצטרך לראות בפעם הבאה שה"קורבה נורד" יתמלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully