וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה חוששת להצטרף ל-G14

23.10.2007 / 11:12

בקבוצה חוששים שאופ"א תטיל עליה סנקציות בעקבות הסכסוך בין הארגונים. יעקב בוזגלו הודיע לרוני לוי: מאור לא ישוב לעולם לקבוצה

מכבי חיפה צפויה לקבל השבוע הזמנה להצטרף לארגון G14 שבבריסל, הכולל קבוצות גדולות באירופה, אבל במועדון שוקלים שלא לכבד את ההזמנה בגלל סכסוך בין אופ"א לארגון. "יכול להיות שייגרם למועדון נזק אם נצטרף לארגון", אמר הבוקר (שלישי) גורם במועדון. "הסכסוך הארוך בין אופ"א לארגון עשוי לגרור הטלת סנקציות".

ה-G14, למי שלא מכיר, הוא ארגון לא פורמלי שמטרתו היא לקדם את האינטרסים של הקבוצות הגדולות באירופה. כיום חברות בארגון אינטר, מילאן, מנצ'סטר יונייטד, באיירן מינכן, ריאל מדריד, ליברפול, ארסנל ומועדונים גדולים אחרים. הארגון הכיל תחילה 14 קבוצות צמרת מאירופה, וכיום הוא מכיל 18 קבוצות ולמרות זאת נשאר בשמו המקורי. המטרה של הארגון היא להתרחב ובתוך שנה להכיל בין 40 ל~50 קבוצות.

בעיתונות העולמית מדווחים כי הארגון יאבד את כוחו במאבקים משפטיים נגד פיפ"א ואופ"א, משום שהצדדים מנהלים סכסוך רב שנים. שתי האחרונות מנהלות מאבק לצמצום הפערים בין הקבוצות הגדולות לקטנות, בעוד שה-G14 מנסה לשמור על כוחן.

החלוץ מדרום אפריקה, ת'מבינקוסי פאנטני, עדיין לא חתם על חוזה רשמי. בחיפה הבהירו לשחקן שמעמד כריתת החוזה יתבצע רק בחודש ינואר, ולא כעת. המאמן רוני לוי עדיין לא החליט את מי מהזרים לשחרר. בשלב זה, בקבוצה בודקים אפשרות להשאילו לאחת מקבוצות ליגת העל עד תום העונה על מנת שיתאקלם בישראל, ובעונה הבאה לצרפו לסגל. הקבוצה שבה להתאמן היום לאחר שאתמול זכו השחקנים ליום חופש.

אתמול התקשר אביו של מאור בוזגלו, יעקב בוזגלו, למאמן רוני לוי. השניים שוחחו על יכולתו של מאור בסכנין ועל עתידו במכבי חיפה. בוזגלו אמר למאמן: "מאור לא ישוב לעולם למכבי חיפה. אנחנו חושבים קדימה ולא רוצים לחזור אחורה". בחיפה התקשרו למשרדי טוברוק, וביקשו מהבעלים, אריק איזיקוביץ', לזמן כבר היום לאימוני הקבוצה את חלוץ נבחרת הנוער, ויקטור מרעי, ואת הבלם מור דהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully