וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הניקס נגד אייזיאה. שוב

23.10.2007 / 10:37

ניו יורק ניצחה את בוסטון 87:94, אבל האוהדים בגארדן שרקו בוז למאמן שלהם. ראשיד לא מתרשם מהסלטיקס, אטלנטה ממשיכה לנצח

אייזיאה תומאס התקבל הלילה (שלישי) בשריקות בוז במדיסון סקוור גארדן, במשחקה הראשון של הניקס מול האוהדים באוחזים במנוי לקבוצה. הניקס כבר שיחקו בבית, כשפגשו את מכבי ת"א, אבל אז האולם התמלא באוהדים ישראלים. הפעם אוהדי ניו יורק הביעו את מחאתם הקולנית בפני המאמן, שבנוסף לכישלונותיו המקצועיים, לאחרונה אף נמצא אשם בהטרדה מינית של עובדת המועדון וקינח בהערה גזענית לעברם. אולי הם יתנחמו שבהמשך הערב קבוצתם גברה 87:94 על הגלאקטיקוס של הסלטיקס, והנחילו לבוסטון הפסד שני ברציפות, אחרי שאלו התחילו את קדם העונה עם שלושה ניצחונות.

זאק רנדולף קלע 23 לניקס, נייט רובינסון הוסיף 20, והניקס הצליחו לנקום מעט על התבוסה שהם נחלו לסלטיקס, ב-40 הפרש בבוסטון לפני ימים ספורים. אולי זה מה שהפך את המשחק למעט יותר טעון, ובכמה מקרים נרשמו דחיפות ועצבים לא אופייניים למשחקי קדם עונה ("רק רציתי להגן על חבריי", אמר פירס, לאחר שאחז בסנטרו של ג'מאל קרופורד).

פול פירס קלע 29, קווין גארנט הוסיף 17 וריי אלן הסתפק ב-12 עם 3 מ-13 מהשדה, כולל זריקה אחת מכוערת שפגעה בצד של הלוח.

ראשיד לא פוחד מבוסטון

ראשיד וואלאס עדיין מאמין שהפיסטונס היא הקבוצה המובילה במזרח. "קבוצות כמו בוסטון ושיקגו עשו את הרבה שינויים רק כדי לנסות להתמודד איתנו", אמר הכוכב של דטרויט, "אנחנו זו הקבוצה שכולם ירצו לנצח. אני בכלל לא מודאג ממה שאחרים יעשו, אני מלא בביטחון לקראת העונה".

אטלנטה? מתחברת?

ג'וש סמית ומרווין וויליאמס קלעו 24 כל אחד, אטלנטה גברה 99:103 על וושינגטון והיא כבר במאזן 1:6 במשחקי קדם עונה. ההוקס לא הגיעו לפלייאוף (או סיימו עונה במאזן חיובי) מאז 1999, ובינתיים הם השיגו הכי הרבה ניצחונות בקדם עונה מאז 1995. "אנחנו רק עובדים על הכימיה בין השחקנים", אמר המאמן מייק וודסון, "אבל אני די מרוצה מההתקדמות של הקבוצה". גילברט ארינס הוליך את קלעי הוויזארדס (2:4) עם 19 נקודות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully