וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורשטיין צפוי לעבור ניתוח בשני עקביו

23.10.2007 / 9:17

השחקן נבדק בלונדון, ונקבע כי עליו לעבור ניתוח כפול. בורשטיין: ”זה אולי יאריך את תקופת ההחלמה, אבל מוגזם לומר שהעונה גמורה"

טל בורשטיין שב לפנות בוקר (שלישי) ארצה מלונדון, שם נבדק בידי מומחה נוסף לרפואת כף רגל. לבורשטיין נאמר כי בניגוד לקביעת צמד הרופאים אותם ראה בארה"ב, עליו לעבור ניתוח בשני העקבים. היום צפוי בורשטיין לערוך התייעצות נוספת עם פרופ' מאיר ניסקה, שטיפל בו כאשר קרע את גיד אכילס במאי 2006, אולם נראה כי יקבל את דעת המומחה האנגלי ואכן יעבור ניתוח כפול.

"אני לא יודע בוודאות אם מדובר באותו ניתוח בדיוק בשתי הרגליים", סיפר בורשטיין, "אדבר עם פרופ' ניסקה ואשמע מה הוא אומר. יכול להיות שזה יאריך במעט את תקופת ההחלמה אבל לא בהרבה, כי לא אמורה להיות פגיעה בגיד או בשריר. מעבר לזה, אין חדשות מרעישות. אני כבר כמה זמן יודע שעלי לעבור את הניתוח. אני עדיין לא שלם עם הרעיון או אוהב אותו, אבל אין ברירה. אם עוברים את זה כדאי לסיים עם זה, לנתח את העקבים ביחד, ולחזור למגרשים. האם גמרתי את העונה? מוגזם לומר את זה".

צביקה שרף, מנכ"ל מכבי תל אביב, מסר כי "אנחנו מעריכים ויודעים שטל לא יצטרך להיעדר תקופה ארוכה מדי. גם אם יעבור את הניתוח בשני העקבים, אין שום שינוי בהערכות המוקדמות, שאומרות שיחזור אלינו בתוך חודשיים עד שלושה חודשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully