וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשחק מול אנדרלכט תקוע כמו עצם בגרון"

רגב גולדמן

23.10.2007 / 15:11

הפועל ת"א בדרך לבלגיה, אבל שחקנים בקבוצה יותר מודאגים מהמצב בליגה. לוזון עשוי לספסל את אבדי, אסולין מועמד לפתוח

הפועל תל אביב ערכה הבוקר (שלישי) את האימון המסכם שלה בארץ, לקראת המשחק ביום חמישי מול אנדרלכט הבלגית במסגרת שלב הבתים של גביע אופ"א. לפני האימון אמר המאמן גיא לוזון לשחקנים: "יש לנו משימה חשובה, ואני רוצה שתתרכזו היטב במטרה. תתנתקו מכל הפרסומים מהימים האחרונים, היום אנחנו ממריאים לבלגיה יחד, כקבוצה אחת. רק אם נשחק בשיתוף פעולה נצליח. אני מאמין בכם מאוד".

לאחר האימון סעדו יחד השחקנים במתחם האימונים בוולפסון, ומשם יצאו במרוכז לשדה התעופה. הקבוצה תמריא בשעה 16:00 לבלגיה, ותנחת בערך בשעה 20:00. מחר תקיים הקבוצה אימון מסכם באיצטדיון שבו ייערך המשחק.

לוזון עדיין מתלבט ביו עמאר מנצור לליאור בקשי בעמדת המגן הימני. גם שיתופו של ליאור אסולין מונח על כף המאזניים, ונראה כי לוזון יחליט סופית על ההרכב רק לאחר האימון מחר. שוער הקבוצה, וינסנט אניימה, יחזור לשערה של הקבוצה, למרות היכולת הטובה שגילה גליל בן שאנן במשחקים האחרונים.

שחקנים בקבוצה העידו על ניסיון הצוות המקצועי להרגיע את המערכת, וזאת בעקבות הפרסומים האחרונים בתקשורת לפיהם בחלון ההעברות בינואר צפויים להיחתך מהקבוצה מספר שחקנים. במהלך היום הרבה גיא לוזון לשוחח עם השחקנים בצורה שקטה יותר מבעבר. שחקן בכיר אמר הבוקר: "מנסים לשדר לנו שהכל בסדר, שכל תוצאה פרט לתבוסה קשה תתקבל בהבנה. אנחנו רוצים לנצח, אבל התחושה היא שבגלל המצב בליגה, המשחק ביום חמישי תקוע כמו עצם בגרון".

לפני ההמראה אמר קפטן הקבוצה, וואליד באדיר: "אנחנו נוסעים לבלגיה במטרה להוציא תוצאה טובה. אנדרלכט קבוצה טובה מאוד, אבל אני מאמין שאפשר לחזור משם עם נקודה או יותר. אנחנו לא מתעסקים במה שהתקשורת כותבת. המצב בליגה לא טוב, אבל באירופה היו לנו משחקים טובים וננסה לשחק טוב ולהשיג תוצאה טובה גם ביום חמישי".

"ללא ספק אנחנו מתמודדים מול אחת הקבוצות הטובות ביותר באירופה", הדגיש גיא לוזון לפני ההמראה לבלגיה, "בגלל שאנחנו הקבוצה הישראלית היחידה שנשארה באירופה, זה מצריך מאיתנו שילוב של שחקנים כדי שלא ניכשל בליגה. כמו בכל משחק, גם ביום חמישי יהיו מן הסתם רוטציות בין השחקנים".

הקריאה לחרם תפסה תאוצה (יניב קובוביץ', "הארץ")

אתמול חזר לוזון מבלגיה לאחר שצפה שלשום בניצחון הליגה של אנדרלכט על גנט (1:2) והספיק להעביר אימון לשחקניו. לפני האימון נפגש לוזון עם אנשי הנהלת הפועל תל אביב וקיים דיון במצב הקבוצה.

לוזון מעוניין להעביר "סדרת חינוך" לכמה משחקניו ובראשם הקשר הברזילאי אבדי, עם שער בגביע אופ"א ובישול אחד בליגה עד כה. לוזון טרם החליט אם יספסל את אבדי כבר מחרתיים מול אנדרכט, במסגרת שלב הבתים של גביע אופ"א, אבל הוא בהחלט מתכוון לתת במה לשחקנים אחרים.

אבדי עשוי למצוא את עצמו אף משוחרר מהפועל בינואר, עם פתיחת חלון ההעברות. לוזון והנהלת הפועל מוכנים מבחינתם להחליף אפילו שניים-שלושה שחקני סגל, בתנאי שיהיו בשוק שחקנים איכותיים יותר. בהפועל יתמקדו בעיקר במציאת קשר וחלוץ.

ברוך דגו התאמן אתמול חלקית ולא יהיה כשיר למשחק בבלגיה. בשלב זה הכוונה היא להכשיר את דגו למשחק הליגה הבא, בבית מול אשדוד. לוזון תירגל אתמול באימון את ליאור אסולין בהרכב בחוד לצדו של פאביו ג'וניור.

הקבוצה תחזור לישראל ביום שישי בצהריים. אוהדים רבים עדיין ממשיכים להתלונן על מחירי הכרטיסים למשחק הבא באופ"א, בבלומפילד מול טוטנהאם. הקריאה להחרים את המשחק תפסה תאוצה.

סרהאט ייעדר באנדרלכט

אנדרלכט, יריבת הפועל ת"א במשחק בחמישי הקרוב ספגה מכה קשה בשל פציעתו של סרהאט, קשרה הטורקי, שיחמיץ כנראה את המשחק מחרתיים. הבלגים מוטרדים גם מהפציעה של החלוץ מבו מ'פנזה וכמו כן מהעימות בין המאמן, פרנקי ורקראוטן, לקשר המצרי אחמד חסאן, שספג צהוב שלישי העונה וייעדר מהמשחק הליגה מול ברוז' בשבוע הבא. לארגנטינאי המצטיין של אנדרלכט, ניקולס פרוטוס, הוצעה הארכת חוזה עד 2012.

עדכון ראשון: 8:04
עדכון אחרון: 15:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully