וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברו את המוקש

22.10.2007 / 23:38

הגנת ברזל העניקה לאינדיאנפוליס ניצחון 7:29 בג'קסונוויל ושמירה על מאזן מושלם. קרע ברצועות לרוני בראון ממיאמי, סיים את העונה

ג'קסונוויל (2:4) - אינדיאנפוליס (0:6) 29:7

אשתקד רמסו הג'אגוארס את הקולטס על הקרקע, שרפו 375 יארד והביסו את אינדי 17:44. טוני דאנג'י, מאמן האלופה, זכר את זה, ושיתק את משחק הקרקע של ג'קסונוויל. מוריס ג'ונס דרו הגיח, אמנם, לטאצ'דאון, אבל סיים עם 52 יארדים בלבד (ונפצע בקרסול ונטש), כשפרד טיילור רושם 55. דווייט פריני נתן משחק אדיר של סייפטי, שתי הפלות קוורטרבק ושתי השמטות כפויות וקלווין היידן רשם שמונה תיקולים ושתי חטיפות.

וכשההגנה מתפקדת כל כך טוב, פייטון מאנינג יכול להרגיש מספיק בנוח גם עם משחק בינוני של 259 יארד, איבוד וטאצ'דאון מסירה אחד בלבד, שהושג ארבע דקות לסיום בשיתוף עם דאלאס קלארק. מאנינג והרץ קנטון קית' הגיחו לאנדזון והורידו את אינדי להפסקה ביתרון 0:17.

אם לא היה די לג'אגוארס בצרות , הם איבדו את הקוורטרבק דייויד גרארד בגלל פציעה בקרסול. מי שהחליף אותו היה קווין גריי, שאחרי שדרו צימק ל-17:7 ספג סייפטי מפריני שהעלה ל-7:19. אדם וינאטיירי העלה ל-7:22 וקלארק חתם בתפיסה ל-35 יארד וטאצ'דאון, כשהוא תופס כדור באנדזון במשך חמישה משחקים רצופים. אינדי הפכה לקבוצה השישית בהיסטוריה של הליגה שפותחת עונה עם מאזן 0:6 במשך שלוש שנים ברציפות.

ולחדשות הליגה:

רוני בראון היה הדבר הטוב היחידי העונה במיאמי. הרץ האחורי היה נשק התקפי יעיל ביותר, כשגמא 602 יארד ב-119 נשיאות (ממוצע מצוין של 5.1 יארדים לנשיאה) עד כה. אבל בראון נפצע במשחק ההפסד לניו אינגלנד פטריוטס 49:28 ביום ראשון, ויעבור בשבועיים הקרובים ניתוח בברכו. המשמעות היא שהוא סיים את העונה, ובוומבלי ייאלצו 90 אלף אנגלים לראות את המשחק בין הדולפינס לניו יורק ג'איינטס בלעדיו.

שחקן אחר שנפצע הוא הקוורטרבק של מינסוטה, טרוואריס ג'קסון, ששבר את אצבעו בהפסד לדאלאס ביום ראשון. הוא בכל זאת צפוי לפתוח מול פילדלפיה בשבוע הקרוב.

בסן דייגו פורצת בערך כל יומיים שריפת ענק זו או אחרת, ובשל השריפה המשתוללת כעת פונו מספר שחקנים של הצ'ארג'רס מאזור מגוריהם, בהם לדניאן טומלינסון, הרץ האחורי של הקבוצה. אימון יום שני בוטל בשל הדאגה ופינוי המשפחות. לפני ארבע שנים, בשריפת ענק אחרת, העבירו הצ'ארג'רס את משחקם מול מיאמי לאריזונה, לאחר שכ-24 שעות לפני פתיחת המשחק עדיין כיסה אפר את האצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully