וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל לא תארח את גמר גביע אופ"א

22.10.2007 / 22:44

אופ"א הכריזה על האצטדיונים המועמדים לארח ב-2010 ו-2011 את משחקי הגמר. ’הפיל הלבן’ בר”ג לא נכלל. שילה: "נגיש מועמדויות אחרות"

אם מישהו בהתאחדות לכדורגל חשב כי גמר ליגת האלופות או גמר גביע אופ"א יערך בקרוב בישראל, ארגון ההתאחדות האירופי ביטל את האפשרות הזו לאחר שפירסם את רשימת האצטדיונים שבהם עשויים המשחקים להתקיים בשנים 2010 ו-2011.

האצטדיונים המועמדים לארח את גמר ליגת האלופות הם האליאנץ ארינה במינכן, המסטאייה, אצטדיונה של ולנסיה, האיצטדיון האולימפי בברלין, וומבלי בלונדון והסנטיאגו ברנבאו במדריד. על אירוח גמר גביע אופ"א מתחרים אצטדיון האמירויות של ארסנל, הוילטונס ארינה של שאלקה בגלזנקירשן, אצטדיונה של אספניול, המונז'ואיק, ה-AOL ארינה, אצטדיונה של המבורג, וכן האצטדיונים בדאבלין ובבוקרשט.

ההחלטה של אופ"א מתבססת על תכולת האצטדיון, התשתית, השירותים שהוא מציע, שירותי האבטחה וקריטריונים נוספים. במהלך החודשיים הקרובים יבקרו נציגים של אופ"א באצטדיונים כאשר ההחלטה הסופית אמורה להתקבל ותוכרז בליכטנשטיין ב-27-28 במרץ 2008. אגב, גמר ליגת האלופות השנה יערך במוסקבה ובשנה הבאה ינדוד לרומא, בעוד גמר גביע אופ"א יתקיים השנה במנצ'סטר ובשנה הבאה באיסטנבול.

אורי שילה, מנכ"ל ההתאחדות, מסר בתגובה: "אנו מצרים על ההחלטה, אך במקביל ממשיכים לפעול על מנת להביא לישראל מפעלים אירופים אחרים אליהם הגשנו מועמדות, כגון אליפויות אירופה עד גיל 17 ועד גיל 19. נושא זה יהיה בין הנושאים עליהם נשוחח בשבוע הבא בפגישתו של נשיא אופ"א עם אבי לוזון ואיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully