וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאחס של בקהאם

22.10.2007 / 21:10

על הקשר האנגלי, שחבר ללוס אנג'לס גלאקסי, נכפה חופש של חצי שנה, לאחר שהפסיד עימה את העלייה לפלייאוף: "אני לא יודע מה אעשה עכשיו"

דיוויד בקהאם וקבוצתו הל.א. גלקאסי גמרו את העונה כשהפסידו לשיקגו פייר 1:0 במשחק הכרעה על הכרטיס האחרון לפלייאוף. כעת, לבקס מחכים שישה חודשים ארוכים ומייגעים של מנוחה מהדבר שהוא הכי אוהב לעשות...כדורגל, עד חודש אפריל.

האנגלי הבינלאומי לשעבר הכחיש שמועות לפיהן הוא עתיד לחזור לשחק במכורתו, אולם הוא מאוד מקווה שיקבל את הזימון לנבחרת האנגלית הכושלת.

"אני בנאדם שאוהב להתאמן ולעבוד קשה כל יום", אמר בקס, "לעולם לא היו לי יותר מאשר שלושה שבועות חופש בקיץ, כך שאני לא יודע מה אעשה עכשיו עם עצמי. כנראה שאצטרך לעבוד לבד במטרה לשמור על כושר".

לקבוצתו האמריקאית של בקהאם מצפה משחק ידידות ב-27 לנובמבר נגד סידני באסוטרליה, שישה ימים לפני משחקה הקריטי של אנגליה נגד קרואטיה.

כזכור, בקהאם הגיע לריאל מדריד בתחילת עונת 2003 והמיט קללה על הקבוצה שלא זכתה באף תואר משך שלוש שנים נוראות ומייגעות. בסוף העונה שעברה הצליח הכוכב האנגלי לעזור לבלנקוס להשיג את האליפות בספרד, אך בסוף העונה עבר לארץ הפסים והכוכבים, אחרי שכבר סגר את מעברו ללוס אנג'לס באמצע העונה. אולי קבוצות יבינו שהוא יותר מזיק מאשר מועיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully