וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן קאטה מחפש כדורגל אטרקטיבי

22.10.2007 / 20:39

עוזר מאמן צ'לסי על המטרה העיקרית שלו: "אני רוצה לגרום לקבוצה לחשוב איך לנצח ולא איך לא להפסיד". צ'ך מגונן על דרוגבה

הנק טן קאטה, עוזר המאמן של אברהם גרנט בצ'לסי, חושף את משנתו ומצהיר כי רצונו לעזור לקבוצה לנצח בסטייל על-ידי הדגשת הבידור במשחק במקום הרצון "לא להפסיד". זהו השבוע השני של המאמן בסטמפורד ברידג', אחרי שהגיע לקבוצה מאייאקס.

בראיון שנערך עימו באתר של צ'לסי, מספר טן קאטה כי רצונו שהמועדון יזוהה עם כדורגל אטרקטיבי: "אני חושב שהשינוי בגישה הוא עצום. זה יותר גדול ממה שאנשים מדמיינים. אתה עולה על הדשא עם המחשבה שהיום אנחנו לא הולכים להפסיד, או שאתה עולה ואומר לעצמך אני הולך לנצח היום. אנחנו צריכים לעבוד על זה".

אז המטרות של טן קאטה ברורות, והמאמן גם מדגיש כי הוא מוכן להשקיע ולעשות הכל כדי לשנות את התפיסה: "זה עולה בהרבה אנרגיות ומאמץ בעבודה בשטח האימונים, בניסיון לשכנע את השחקנים שיש דרך נוספת לשחק כדורגל על-ידי כיף והנאה לקהל. יש ללכת צעד אחר צעד. אתה לא יכול להתבסס על שינוי ניסי, זה לא קיים. אנחנו מועדון גדול ואנחנו צריכים תוצאות תוך כדי הדרך".

עם זאת, המאמן ההולנדי משוכנע לצ'לסי יש את מה שצריך כדי להיאבק ולהשיג את המטרות שהיא הציבה לעצמה בתחילת העונה: "אני חושב שאפשר לשחק בדרך מסוימת שהיא דומה לברצלונה, אבל צריך את השחקנים לשם כך, ולצ'לסי אין את (אנדרס) אינייסטה, דקו ולא את צ'אבי, שהם שחקנים עם איכות מסוימת.

"למרות זאת לצ'לסי יש את (מייקל) אסיין, (קלוד) מקאללה ו(פרנק) למפרד, שחקנים שונים עם סגנון אחר. בכל מקרה, אני לא חושב שזה לא סגנון השחקנים של ברצלונה שהופך אותה למה שהיא, אלא הדרך שהם משחקים גורם לה להיות קבוצה אטרקטיבית. בצ'לסי עם השחקנים הקיימים והאיכויות שיש לנו, אנחנו יכולים לשחק כדורגל אטרקטיבי שכיף לראות, יחד עם מטרה לנצח את המשחק, ולא עם כוונה לא להפסיד אותו".

צ'ך: "דרוגבה מחויב לצ'לסי"

שוער צ'לסי, פטר צ'ך, משוכנע שחלוץ הקבוצה דידייה דרוגבה עדיין מחויב לגמרי למועדון, על אף שהאחרון אמר בשבוע שעבר שהוא מעוניין לעזוב כמה שיותר מהר את סטמפורד ברידג'.

"התשובה הכי טובה של דידיה הייתה על המגרש", אמר צ'ך על השער שכבש החלוץ החוף השנהבי מול מידלסברו בשבת, "הוא נתן 100 אחוז במשחק, וכבש שער מכריע. מה עוד הוא יכול לעשות?".

"כמובן שאנחנו עדיין משחקים יחד כקבוצה", אמר השוער, "הוא הסביר את הדברים שאמר, וכל עוד הוא נותן את כולו על הדשא, זה בסדר".

צ'ך גם התייחס לרצף חמשת המשחקים של אברהם גרנט ללא הפסד. "אנחנו מקווים שנוכל לסגור את הפער מהצמרת כמה שיותר מהר", אמר צ'ך, "החודשים דצמבר וינואר הם בדרך כלל התקופה הטובה שלנו, כשיש הרבה משחקים. אפשר לראות שהקבוצה הולכת בכיוון טוב וכולם נותנים 100 אחוז מהיכולת שלהם, למרות שעזיבת מוריניו הייתה שוק גדול. עכשיו אנחנו מנסים לעזור למאמנים החדשים ולהשיג תוצאות טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully